Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
En ook omwille van de vele mensen die 'm wel geslaagd vinden
Blijkbaar zijn de reacties zeer extreem, ofwel vinden ze hem hondslelijk, ofwel heel knap. En vreemd genoeg zijn het deze keer niet voornamelijk de benz-liefhebbers die hem heel knap vinden... ik lees wel meer reacties op het net in de trend van 'ik zou nooit een ster op m'n grill moeten, maar voor deze maak ik graag een uitzondering'.
Wat mij meer interesseert: technische gegevens.... bodemvrijheid, sleepvermogen etc.
Iemand?
Ik vind hem eigenlijk best geslaagd, eindelijk eens een terreinwagen die er voor durft uitkomen in plaats van al die vloeiende styling op de meeste soft-roaders die vloekt als een tang op een varken.
Van mij mocht hij zelfs wat grotere bandjes krijgen en hoger op zijn poten staan. Nog wat extra verstralers en een bullbar en hij is compleet.
Ik ga 'm echter niet mooi noemen, maar een offroader moet dat ook helemaal niet proberen te zijn, want dat loopt dan toch altijd fout af met als resultaat juist het omgekeerde effect van "mooi zijn". Dan krijg je immers zo'n vreemd ogende schepsels als de Cayenne, Q7 of Ssangyong hoehetendieondingen en in mindere mate de Tribeca, CX-7 of CR-V.
Van het interieur ben ik wel niet zo'n voorstander, al _zou_ ik er wel mee kunnen leven.
Life's too short. Not to. Live it. 1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht) 2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease) 2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen) 2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment