Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes GLK

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Gunther112 Bekijk Berichten
    Mannekes, mannekes..ga eens naar de eerste pagina van de SL Facelift...lees daar de commentaren en ga dan eens naar de laatste posts kijken...van negatief (op foto) naar positief tot zeer positief IRL (zelf de term 'vet ' valt verschillende keren).
    Ik ben er ook niet zot van, maar dat zal wel veranderen (vooral omdat de misses er haar zinnen heeft opgezet)....
    Ik heb ook de indruk dat de nieuwste Benz-creaties wat gewenning vragen.

ik vind hem wel meevallen op het eerste gezicht.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
      ik haal dan ook de knappere foto's er uit.

'k bedoel maar....

Die blauwe is immens veel knapper. Getinte ruiten, meegespoten bumperstukken, juiste velgen, juiste kleur....
      true
      nls2000

Comment

wat hangt er daar scheef?

die blauwe is nog knap aangekleed maar écht mooi is hij niet

Comment

Geef mij dan maar de overbuur

Comment

Ik vind het een moeilijke keuze. Hij is niet mooi, niet lelijk. Wel appart! Ik denk dat ik hem eerst in rl moet zien om echt een conclusie te trekken

De knopjes voor de ruitenheffers vind ik wel slecht geplaatst. Was ook zo bij de prefacelift van de 5 Serie
            Last edited by ; 19/04/2008, 02:18.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
              'k Vind 'm toch mooi hoor

Knap dat 't zo'n hoekig model is.
              net daardoor verdient ie z'n G in z'n naam

Comment

ziet da rijden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                  wat hangt er daar scheef?
                  dat krakkemiekige scheve knopje viel me ook meteen op

Op vele foto's (vooral die met een lichtere kleur) kan ik het niet laten om aan een Lada ofzo te denken

Hoe dat scherm in 't interieur samenloopt met het dashboard lijkt ook wel sterk op 't design van de Audi interieurs.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                    dat krakkemiekige scheve knopje viel me ook meteen op

Op vele foto's (vooral die met een lichtere kleur) kan ik het niet laten om aan een Lada ofzo te denken

Hoe dat scherm in 't interieur samenloopt met het dashboard lijkt ook wel sterk op 't design van de Audi interieurs.
                    inderdaad

dat ze zoiets toelaten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten

De S had dat ook al

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                      Bestelt
                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Ik durf zeggen....Deze wagen vind ik echt mooi!
                        Mooi strakke lijnen, die afgeronde dingen zijn nu echt wel weer uit.
                        De manier waarop het hout verwerkt is in het interieur vind ik prachtig. Dat scheef knopje moet er wel uit!:p

Comment

ik ben nog in verwarring.
                          echt mooi vind ik 'm niet, maar ik zie toch liever een model dat de kampen stevig verdeeld, dan een afgezwakt en anoniem vormgegeven grijze muis als de Q5.

en nog liever gewoon een mooie auto

Comment

man wat een gedrocht ! wie ontwerpt dit nu?? en idd het zal jammer genoeg verkopen omdat er een ster op staat

Comment

Mijn schoonvader heeft me net ook laten weten dat hij z'n E300 Turbodiesel wil inruilen voor zo'n GLK 320cdi.
                              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mattboy20 Bekijk Berichten
                                Ik durf zeggen....Deze wagen vind ik echt mooi!
                                Mooi strakke lijnen, die afgeronde dingen zijn nu echt wel weer uit.
                                De manier waarop het hout verwerkt is in het interieur vind ik prachtig. Dat scheef knopje moet er wel uit!:p
                                Dat scheef knopje is de eject knop voor de geheugenkaart lezer die er naast zit. De S-klasse (en ik denk ook de C) hebben iets soortgelijks

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                  De S had dat ook al

En dat is wettelijk verplicht sinds .... Infotainmentscherm mag niet meer te laag staan o.w.v veiligheid. Maatregel ontstaan in de YouEsEij

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                    Mijn schoonvader heeft me net ook laten weten dat hij z'n E300 Turbodiesel wil inruilen voor zo'n GLK 320cdi.
                                    dat worden er waarschijnlijk al 2 dan

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                        Ken er nog ene die hem zeer geslaagd vindt en interesse vertoont.

Vind het interieur echt geslaagd nu ik het nog eens bekeken heb

Comment

Erg trendy mini-SUV! Ik vind hem mooier dan de Q5. Zeker in het zwart met grote velgen is hij af! Ik blijf wel de verhouding platte motorkap-rechte voorvenster vreemd vinden, net als bij de X3.

Comment

Working...
                                          X