Oorspronkelijk geplaatst door iricky
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes GLK
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenDit is hoe een SUV moet uitzien; hoekig en stoer! De Q5 vind ik bijvoorbeeld veel te rond/ bollig. Ik den juist dat Mercedes in recente tijden zeer goed bezig is qua design.Langs voor oogt 'ie op foto nog redelijk knap, maar voor de rest schiet de laatste designtrend van Mercedes compléét aan mij voorbij. Ik vind ze teveel "vulgariseren".
Benieuwd naar de nieuwe E !
Comment
-
nee, ik heb het nog even laten bezinken, maar ik vind 'm niet geslaagd.
scherpe lijnen gebruiken prima, maar zorg dan vooral dat de verhoudingen kloppen.
het meeste moeite heb ik met het relatief hoge voorruit, te hoge grill en koddige oogjes. ook vind ik die dynamische lijn aan de zijkant het stoere karakter wegnemen. als ie nou nóg vierkanter was geweest, en hogere zijflanken met kleinere ramen had gehad...
ik vermoed ook dat ik gewoon wat moeite heb met het midi-suv concept. voel ik me cool als ik voor een vol terras uit een tiguan of een freelander zou stappen? mwah..
hetzelfde met een touareg of range rover?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tp71 Bekijk Berichtendit is echt karikaturaal. je wil radicaal van designtaal veranderen door geen ronde of gebogen vormen meer te gebruiken en het resultaat is een legoblokje! bovendien zijn de proporties niet geslaagd
het mag in het rijtje geschoven worden met de B-klasse, GL en de SL-restyling. stuk voor stuk lelijke mercedessen.
Ik zou zelfs op dit moment een GL boven een Range Rover verkiezen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenMocht ik nu een E-klasse moeten samenstellen dan zou het een E350 CGI Avantgarde in obsidiaanzwart met cognaclederen comfortstoelen en het prestige plus pack worden
Maar dan kun je die cognackleur niet krijgen natuurlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIe Bekijk BerichtenWij thuis rijden ook met e-klasse. Nu mijn moeder een groter auto zoekt is ze ook aan het wachten op de GLK. Ondertussen heb ik al een ml getest en daar is ze echt verliefd op. De perfecte ophanging voor haar rug. We zien wel wat de GLK brengt.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIe Bekijk BerichtenWij thuis rijden ook met e-klasse. Nu mijn moeder een groter auto zoekt is ze ook aan het wachten op de GLK. Ondertussen heb ik al een ml getest en daar is ze echt verliefd op. De perfecte ophanging voor haar rug. We zien wel wat de GLK brengt.Een ML als tweede wagen is natuurlijk lekker decadent
Succes met de beslissing
sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenIk zie geen sportpakket?
Maar dan kun je die cognackleur niet krijgen natuurlijksigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Friso89 Bekijk BerichtenJou mening over de B-klasse en SL-klasse kan ik delen, maar de GL en GLK vind ik beiden superwagens!
Ik zou zelfs op dit moment een GL boven een Range Rover verkiezen
Een GL is een dijk van een wagen, maar hij is de meerprijs tov een RR niet waard als je het mij vraagt.
Oke, de GL 420 CDI is geen klein pak sneller dan een TDV8, maar als je een snelle SUV wilt, koop je een Cayenne Turbo S
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenDat zeg ik toch, met sportpakket kun je cognac niet krijgen, zonder uiteraard wel. Nah anyways ik weet nog niet of ik het sportpakket zou nemen...de 6-cilinder modellen hebben nu ook de dubbele eindpijpen standaard. Hoewel de prijs van het sportpack nog wel meevalt; nog geen 2000 euro in NL. Ik ben er nog niet helemaal over uit. Maar goed terug naar de GLK
sigpic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenDesondanks vind ik de nieuwe GLK een pracht van een wagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIk niet
Een GL is een dijk van een wagen, maar hij is de meerprijs tov een RR niet waard als je het mij vraagt.
Oke, de GL 420 CDI is geen klein pak sneller dan een TDV8, maar als je een snelle SUV wilt, koop je een Cayenne Turbo S
Niet als een Turbo S 2 ton kost op Nederlands kenteken
Oja, de GL en Range Rover kosten in Nederland bijna even veel (als je ze gelijk configureerd), de GL is zelfs een stuk goedkoper!
Comment
Comment