Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Daarjuist voor de eerste keer getankt... 730km (zowel autosnelweg als binnenwegen...)
Daarbij verbruikte mijn ST 130pk gemiddeld 8.5 liter per 100km. Hoop dat dit minstens nog 1.5 l/100km naar beneden gaat...
Maar langs de andere kant.... Zolang mijn baas betaald.
Ik heb momenteel een gemiddeld verbruik van 7,8l, er staan ondertussen al 4500 km op de teller en het verbruik is nog niet gezakt tegenover in het begin
Is een Silver Lightning met OPC pakket ! Knappe foto !
Leave a comment:
Guest replied
Ik heb héééél lang getwijfeld tussen pannacotta en pommegranate en de laatste besteld. Nu ik de foto's van just zie twijfel ik toch weer. Afgelopen week in volle zon een pannacotta in Eindhoven voorbij zien komen en dat zag er goed uit.
Ik heb nu (huidige auto) een kleur die iets donkerder is dan pannacotta en mijn auto hoef ik maar om de zes weken te wassen om 'm mooi schoon te houden.
Hierbij mijn vaders nieuwe aanwinst. De Opel Insignia ST
De Kleur is Pannacotta nog niet eerder gezien in dit forum.
[
Jawel.... nr30-ENO.
'k Rij d'er ondertussen al 14 dagen mee rond, en morgen krijgt hij zijn eerste wasbeurt.
Groot voordeel aan deze kleur : na 14 dagen (24 uur per dag buiten....) is hij zeeeeeer vuil, alleen... ge ziet het niet. Geeft toch een voordeel hoor.... Mijn vorige wagen was zwart, en die kon ik iedere week wassen....
Ja, dat zal wel maar das natuurlijk puur persoonlijk, en ik ben iemand die graag alles ziet wat achter me zit...
Dat navigatie systeem en de automatisch regelende koplamen waren echt
Ik had er al veel over gehoord maar nooit verwacht dat het zo goed ging zijn
Ik heb ondertussen ook al in een ST cosmo gezeten, ik moet eerlijk zijn op foto's vond ik hem vanbinnen echt niet knap tot ik er in het echt in zat, ik was echt onder de indruk.
Het enige minpuntje die ik kon bespeuren was de kleine achterruit. Verder was hij echt knap.
Dat went wel
Leave a comment:
Guest replied
Ik heb ondertussen ook al in een ST cosmo gezeten, ik moet eerlijk zijn op foto's vond ik hem vanbinnen echt niet knap tot ik er in het echt in zat, ik was echt onder de indruk.
Het enige minpuntje die ik kon bespeuren was de kleine achterruit. Verder was hij echt knap.
Leave a comment: