Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gast
    Guest replied
    De mijne is vorige week aangekomen bij de dealer, alleen nog wachten op de papieren

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Event 48

Oorspronkelijk geplaatst door split-second Bekijk Berichten
    De mijne staat sinds vorige week in Event 48

Event 25 – Planning
    Event 33 – Definitieve planning en in afwachting van productie
    Event 34 tot 38 – Diverse fasen op de band
    Event 40 – Klaar voor transport op parking Russelheim
    Event 44 – Op transport naar importeur
    Event 48 – Bij importeur aangekomen
    Event 49 – Transport naar dealer
    Event 58 – Bij dealer aangekomen

Zou ik nu nog 1 maand moeten wachten vooralleer ik hem bij de dealer kan gaan halen ???
    Ik heb een gelijkaardig probleem. Vorige week stond mijn wagen nog in event 25, vandaag zegt mijn dealer Event 48, maar de leveringsdatum is week 19. Het kan toch niet zijn dat de wagen 1 maand nodig heeft om van de importeur naar de dealer te geraken. Wie heeft hier ervaring mee? Positieve berichten zijn altijd welkom.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door m.adegeest Bekijk Berichten
    even een klein vraagje, wij zijn ana het kijken voor een insignia S. T. alleen ons lijkt het leder van slechte kwaliteit. Als we de insignia kopen, dan wordt het wel beige leder. Maar ik zag in de showroom en op de autorai amsterdam dat het heel snel blauw wordt en gaat glimmen. klopt dit?

We hebben een aantal jaar zelf een vectra station 3.0CDTI V6 gehad, en dit leder bleef best netjes?
    Dat ligt meer aan de overdaad aan verf in jeans/denim broeken dan het leer zelf en een lichtte kleur blijft besmettelijk.

Leer gaat altijd na verloop van tijd wat glimmen, zeker als het wat strakker is opgespannen.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Wanneer de banden hoger zijn wil dit ook zeggen dat de diameter groter, misschien niet veel maar ik denk dat dit verschil maar gering moet zijn om door de BC geacht te worden dat dit niet normaal is en bijgevolg meldingen weergeeft.
    Ik ben niet zeker of er word gewerkt met sensoren in de ventielen, ik heb dat toen niet echt tot op de bodem uitgespit maar hier waren wel verdeelde meningen over.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door chucky Bekijk Berichten
    Ik heb dat ook gehad op een bmw E60 maar bij het veranderen van 17" naar 19" kreeg ik constant melding van lekke band, nu weet ik niet of dit kwam door een minimale afwijking van de bandomtrek of door een eventuele sensor in het ventiel.
    Verschillende keren bij bmw laten resetten maar bleef terugkomen en achteraf toch maar terug de originele geplaatst om toch maar geen gekke dingen te doen om de meldingen op alternatieve manieren weg te laten .
    Normaal zou dit toch geen verschil mogen geven .
    In zomer ga ik met de 20" rijden en winter 17 of 18 maar dan zijn de banden hoger en blijft de diameter toch hetzelfde . Zou er geen sensor op het ventiel zitten ?
    Ik zou dit moeten weten als ik mijn winter wielen koop of ik die ook bij opel zelf moet kopen met een sensor ofzo .

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door ironmangeorges Bekijk Berichten
    Ik heb bandenspanningmeter in optie genomen , wat als ik winterbanden met wielen monteer ? Werkt deze dan nog ?
    Hoe wordt deze gemeten ?
    Ik heb dat ook gehad op een bmw E60 maar bij het veranderen van 17" naar 19" kreeg ik constant melding van lekke band, nu weet ik niet of dit kwam door een minimale afwijking van de bandomtrek of door een eventuele sensor in het ventiel.
    Verschillende keren bij bmw laten resetten maar bleef terugkomen en achteraf toch maar terug de originele geplaatst om toch maar geen gekke dingen te doen om de meldingen op alternatieve manieren weg te laten .

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door APPELGOEDJE Bekijk Berichten
    Ok, bedankt voor het vlugge antwoord.
    Deze morgen net zoals jij de belettering afgedaan op de koffer, staat veel mooier
    Zelf gedaan ?

EDIT : ja dus, had nog niet tot einde van dit draadje gelezen ...
    Last edited by ; 06/04/2009, 09:48.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Ik heb bandenspanningmeter in optie genomen , wat als ik winterbanden met wielen monteer ? Werkt deze dan nog ?
    Hoe wordt deze gemeten ?

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    even een klein vraagje, wij zijn ana het kijken voor een insignia S. T. alleen ons lijkt het leder van slechte kwaliteit. Als we de insignia kopen, dan wordt het wel beige leder. Maar ik zag in de showroom en op de autorai amsterdam dat het heel snel blauw wordt en gaat glimmen. klopt dit?

We hebben een aantal jaar zelf een vectra station 3.0CDTI V6 gehad, en dit leder bleef best netjes?

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
    Hier te zien.
    Vééél beter idd

Leave a comment:

• McClane
    replied
    Ik zie nu dat je een ST besteld hebt, bij mijn Duitse auto staat er bij Mc Clane al een foto van zijn auto zonder belettering
    mercikes
    Hier te zien.

Leave a comment:

• McClane
    replied
    Deze morgen net zoals jij de belettering afgedaan op de koffer, staat veel mooier
    Graag gedaan. Staat veel beter hé.
    Oorspronkelijk geplaatst door Jackie74 Bekijk Berichten
    Voor nieuwe wagens uitgerust met een roetfilter geeft de federale overheid subsidies indien de wagen maximaal 130 g/km CO2 uitstoot. Niet elke wagen uitgerust met een roetfilter komt dus in aanmerking voor subsidie.
    De Insignia Diesels hebben allemaal 149gr/km CO² uitstoot.
    Alleen de toekomstige ecoflex zou onder de 140gr/km komen maar ik heb nergens gelezen dat hij onder de 130gr/km zou gaan.
    Zie post 4788

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Ik zie nu dat je een ST besteld hebt, bij mijn Duitse auto staat er bij Mc Clane al een foto van zijn auto zonder belettering
    mercikes

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Hoe heb je die juist verwijderd ? (geen krassen of kleefresten ?)
    Fotootje zonder ?

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Gewoon minuutje per letter met de haardroger er op en ze komen praktisch vanzelf los. Geen enkel probleem, er is niets meer van te zien.
    Ik probeer morgen een foto te plaatsen, net de auto binnengezet.

Kan dit beamen, gisteren ook de letters eraf gehaald, erg makkelijk. Dubbelzijdige tape laat makkelijk los met haardroger. En idd, veel mooier
    Last edited by ; 05/04/2009, 20:11.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Fotootje zonder ?
    Gewoon minuutje per letter met de haardroger er op en ze komen praktisch vanzelf los. Geen enkel probleem, er is niets meer van te zien.
    Ik probeer morgen een foto te plaatsen, net de auto binnengezet.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Fotootje zonder ?

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Weet er toevallig iemand of je een premie kan krijgen voor de roetfilter?
    Zo ja waar moet je deze aanvragen
    Voor nieuwe wagens uitgerust met een roetfilter geeft de federale overheid subsidies indien de wagen maximaal 130 g/km CO2 uitstoot. Niet elke wagen uitgerust met een roetfilter komt dus in aanmerking voor subsidie.
    De Insignia Diesels hebben allemaal 149gr/km CO² uitstoot.
    Alleen de toekomstige ecoflex zou onder de 140gr/km komen maar ik heb nergens gelezen dat hij onder de 130gr/km zou gaan.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    ter info.
    Verschillende foto's geplaatst bij Mijn Voertuig.
    Enjoy

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
    Neen dat is voor de Insignia niet mogelijk.
    Voorwaarde waaraan je dient te voldoen is.
    Alle voertuigen die uitgerust zijn met een DPF roetfilter en die minder dan 130 CO2/km en maximaal 5 mg deeltjes/km uitstoten kunnen genieten van een onmiddellijke korting op factuur van 210 euro.

Leave a comment:

Working...
X