Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ingezoomd vanaf de zijkant op de band (bovenste foto) zijn de wangen inderdaad wat groot maar schuin van voren (foto 2) vind ik het een mooi plaatje!
Deze is wat minder scherp, maar is ook schuin genomen en geeft -denk ik- een realistisch beeld van de velgen.
Leave a comment:
Guest replied
Ingezoomd vanaf de zijkant op de band (bovenste foto) zijn de wangen inderdaad wat groot maar schuin van voren (foto 2) vind ik het een mooi plaatje!
Leave a comment:
Guest replied
Klopt, qua leasing is alles wat grote dan 17 inch is nogal een dure zaak, zal je op leasingswagens niet zo heel veel zien die grote velgen.
Bij mij zullen het dus ook 17 inch velgen zijn. Vond het op te leggen bedrag om de orginele 18 inch te houden nogal zotteks.
Leave a comment:
Guest replied
Zijn keurige velgen die 17".
Vind ze een hoog Audi A4 gehalte hebben maar ze zijn gewoon netjes.
Zelf ga ik met de stalen velg rijden en pas kort hoorde ik dat mijn schoonpa onder zijn auto ook stalen velgen had ipv lichtmetaal. Had ik niet gezien destijds en dacht dat het lichtmetaal was.
Voor wat betreft grotere velgen omdat ze mooier zouden staan.
Voor veertig euro extra per maand die het kost kun je ook andere zaken bestellen zoals leer.
Heb je volgens mij meer aan dan aan velgen.
Zelf heb ik sportstoelen, extra airbags en stoelverwarming gekozen ipv 18".
Velgen vind ik persoonlijk zonde op deze wagen. Zou overwegen er andere zelf op te zetten, zal je niet zoveel kosten en je kan bij het doorverkopen terug de originele er onbeschadigd opzetten. (tenzij het een firmawagen is uiteraard)
Maar wat meer zonde is, is dat je wagen er nog een maand moet staan. Ik weet niet hoe je het zolang volhoudt maar respect!
Het is inderdaad een bedrijfswagen. En na AFL en Gold Pack met DVD Nav en nog wat kleine opties was mijn budget echt op
Aftellen...dag per dag, niet gemakkelijk als je weet dat de wagen er al 5 weken staat!..
Omdat sommigen van jullie dat vroegen.
Een screenshot van mijn wagen met de aluminium 17' velgen.
Ik had er schrik van, na al jullie commenttaren over 18,19 en20';
maar ik vind dit er best OK uitzien!
Zo staat mijn wagen op mij te wachten tot 10 mei :
Velgen vind ik persoonlijk zonde op deze wagen. Zou overwegen er andere zelf op te zetten, zal je niet zoveel kosten en je kan bij het doorverkopen terug de originele er onbeschadigd opzetten. (tenzij het een firmawagen is uiteraard)
Maar wat meer zonde is, is dat je wagen er nog een maand moet staan. Ik weet niet hoe je het zolang volhoudt maar respect!
Leave a comment:
Guest replied
Omdat sommigen van jullie dat vroegen.
Een screenshot van mijn wagen met de aluminium 17' velgen.
Ik had er schrik van, na al jullie commenttaren over 18,19 en20';
maar ik vind dit er best OK uitzien!
Zo staat mijn wagen op mij te wachten tot 10 mei :
In mijn garage vertelden ze mij, toen ik op 06/03 mijn auto afhaalde, dat het chroom zou verdwijnen bij de Edition.
Edition is standaard zonder mistlichten en daarom dat ze dit misschien hebben gezegd.
Als je dan toch in optie mistlichten zou nemen dan heb je de chroom er ook bij.
Daarom dat er waarschijnlijk verwarring is.
Is er hier al iemand die volgende problemen gehad hebben mijn zijn Insignia:
Gisteren werd het plotseling heel donker door een zware regenbui en gingen de lichten niet automatisch aan. Ik moest ze manueel aansteken. Nogthans zag ik bij de andere auto's hun lichten aanspringen.
Als er hier al iemand last van heeft gehad of al van gehoord heeft, laat het me weten. Hopelijk bestaat er ook al een oplossing.
Je hebt ze per ongeluk toch niet afgezet. Wanneer je de schakelaar eens naar links hebt doorgedraaid(=veerknop; schakelaar komt terug op auto te staan) dan staat de auto-functie uit. Je kan dit controleren door naar links te draaien en dan kan je zien (via de boordcomputer tussen de klokken) of deze functie al dan niet aan staat.
Het scherm van de radio/GPS valt plotseling volledig uit (volledig zwart) en geen enkel van de knoppen op het dashbord wil nog werken. Na een klein minuutje verschijnt er weer beeld op het display. Dit heb ik al iedere dag eens gezien en heb de auto nog maar drie dagen.
De automatische koffer wil ook soms niet open met de sleutel of met de knop aan de chauffeurskant.
Gisteren werd het plotseling heel donker door een zware regenbui en gingen de lichten niet automatisch aan. Ik moest ze manueel aansteken. Nogthans zag ik bij de andere auto's hun lichten aanspringen.
Als er hier al iemand last van heeft gehad of al van gehoord heeft, laat het me weten. Hopelijk bestaat er ook al een oplossing.
HELEMAAL GEEN GOED NIEUWS....
Leave a comment:
Guest replied
Wij wachten allemaal op foto's van de geleverde wagens dus aub op "Mijn duitse auto" een nieuwe thread aanmaken, alle info van je wagen meegeven en wat mooie foto's posten. Wij wachten allemaal vol ongeduld en willen graag dat er op één volledige pagina alleen maar Insignia's staan. Zou leuk zijn .
Geleverd + datum - 2 weken : Indien later geleverd dan verwacht + datum + aantal weken vertraging Geleverd + datum - 2 weken : indien vroeger geleverd dan verwacht + datum + aantal weken vroeger
Het scherm van de radio/GPS valt plotseling volledig uit (volledig zwart) en geen enkel van de knoppen op het dashbord wil nog werken. Na een klein minuutje verschijnt er weer beeld op het display. Dit heb ik al iedere dag eens gezien en heb de auto nog maar drie dagen.
De automatische koffer wil ook soms niet open met de sleutel of met de knop aan de chauffeurskant.
Wij wachten allemaal op foto's van de geleverde wagens dus aub op "Mijn duitse auto" een nieuwe thread aanmaken, alle info van je wagen meegeven en wat mooie foto's posten. Wij wachten allemaal vol ongeduld en willen graag dat er op één volledige pagina alleen maar Insignia's staan. Zou leuk zijn .
Geleverd + datum - 2 weken : Indien later geleverd dan verwacht + datum + aantal weken vertraging Geleverd + datum - 2 weken : indien vroeger geleverd dan verwacht + datum + aantal weken vroeger
Stond buiten, voor de showroom (was opendeurdag). Auto was helemaal op slot dus veilig voor "bewonderaars". Na 18 uur terug gepasseerd en dan was de beauty weg, dus waarschijnlijk veilig in garage. Was cosmo uitvoering zonder AFL, echt mooi!!
Klopt heb Cosmo besteld met 5dubbele spaak zonder AFL
Dat zal de mijne zijn dan
Hopelijk krijg ik morgen bericht van mijn dealer dat hij aangekomen is ......
Waar stond deze dan, binnen of buiten voor de showroom ? (of links achter de hekken ? )
Stond buiten, voor de showroom (was opendeurdag). Auto was helemaal op slot dus veilig voor "bewonderaars". Na 18 uur terug gepasseerd en dan was de beauty weg, dus waarschijnlijk veilig in garage. Was cosmo uitvoering zonder AFL, echt mooi!!
Leave a comment:
Guest replied
Probleempjes Insignia Cosmo ST 130 pk
Leave a comment: