Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Geleverd + datum - 2 weken : Indien later geleverd dan verwacht + datum + aantal weken vertraging Geleverd + datum - 2 weken : indien vroeger geleverd dan verwacht + datum + aantal weken vroeger
En ik had mij nog snel een extra stickje aangeschaft, klein van formaat en groot qua capaciteit ... tot ik te horen kreeg dat max 1000mp3's kunnen gelezen worden door de DVD800 .
16 gig van Kingston
Leave a comment:
Guest replied
Oei Oei.....
Naast andere BV's : Kroymans Retail Groep failliet.....de dealer was/is onderdeel van deze groep....de leasemaatschappij is ook een Kroymans dochter......
Als de wagen nog geleverd gaat worden zal er zeker een flinke vertraging gaan optreden. Wedden dat Opel even alle bestellingen van Kroymans dealers uit de planning haalt?
Rij ik momenteel ook een huurauto van de dealer......zal de curator wel gaan bellen: inleveren die hap......
Oef.....
Gelukkig zit er geen eigen geld in. T'is alleen lullig als ik straks weer enkele weken kan ga wachten......
Geleverd + datum - 2 weken : Indien later geleverd dan verwacht + datum + aantal weken vertraging Geleverd + datum - 2 weken : indien vroeger geleverd dan verwacht + datum + aantal weken vroeger
Nog een kleine update. We zitten al aan 74 Insignia's in onze lijst. Het kan lekker snel gaan . De 100 gaan we zou snel en makkelijk halen. .
Wij wachten allemaal op foto's van de geleverde wagens dus aub op "Mijn duitse auto" een nieuwe thread aanmaken, alle info van je wagen meegeven en wat mooie foto's posten. Wij wachten allemaal vol ongeduld en willen graag dat er op één volledige pagina alleen maar Insignia's staan. Zou leuk zijn .
Wat is er nou moeilijk aan om een lijst te quoten!.... ...
Lijst zo goed als compleet gemaakt.. Als je niet weet hoe je moet quoten, zet dat dan gewoon neer. Dan plaatst iemand anders je auto wel onder de lijst.....
Vervolg op vorig bericht,
heeft er hier iemand ervaring mee? Wat gebeurt er bij ongeval, ben je dan nog verzekerd?
Als je een box steekt en je hebt een ongeval ben je en ze komen het te weten ben je NIET VERZEKERD.!!Ik had vroeger een box maar heb hem later laten chippen en geloof me hij reed stukken beter.Het is beter je auto te laten chippen ,veel beter voor de motor en niemand kan dit achterhalen zelfs uw dealer niet.Ga maar eens te raden bij www.ziptunning.nl
Als je Opel moet geloven lost de automatische achterklep dit probleem ook op (door in te stellen hoe hoog de achterklep mag openen), maar volgens McClane gaat ie na een tijdje vanzelf verder open en botst de klep uiteindelijk toch tegen het plafond?
Dus mijn vraag; automatische achterklep of niet?
Indien je de knop binnenin op 3/4 zet dan gaat de achterklep NIET verder open, ook niet na een tijdje. Het kan zijn dat je de klep 20 cm opent dat deze dan na een tijdje naar die 3/4 gaat, dat weet ik niet.
Als je Opel moet geloven lost de automatische achterklep dit probleem ook op (door in te stellen hoe hoog de achterklep mag openen), maar volgens McClane gaat ie na een tijdje vanzelf verder open en botst de klep uiteindelijk toch tegen het plafond?
Dus mijn vraag; automatische achterklep of niet?
Dat was zo bij de Vectra. Daar kon je de klep niet op 3/4 zetten en wanneer je halverwege (of iets vroeger of later) de klep stopte met openen bleef deze staan maar na enige tijd ging deze toch verder open. Tenzij je op de knop sluiten drukte dan want dan ging de kofferklep dicht. Ik weet niet hoe dit nu bij de Insignia is.
Leave a comment:
Guest replied
Nog een kleine update. We zitten al aan 74 Insignia's in onze lijst. Het kan lekker snel gaan . De 100 gaan we zou snel en makkelijk halen.
Tinsignie & LORKI hebben zich toegevoegd aan de lijst Marang73 heeft zijn Insignia vandaag ontvangen.
Wij wachten allemaal op foto's van de geleverde wagens dus aub op "Mijn duitse auto" een nieuwe thread aanmaken, alle info van je wagen meegeven en wat mooie foto's posten. Wij wachten allemaal vol ongeduld en willen graag dat er op één volledige pagina alleen maar Insignia's staan. Zou leuk zijn .
Ik heb hier al enkele keren berichten gelezen van mensen over problemen in parkeergarages met een laag plafond (of in de eigen garage) voor wat betreft de achterklep van de ST.
Nu, ik heb hier in de garage ook altijd problemen met de achterklep (vroeger van de Vectra 5-deurs, nu van de Saxo), en mijn oplossing was een spons d'r tussen te steken, zo beschadig je de achterklep niet
"Ik had nooit gedacht dat ik het over de Insignia zou zeggen, maar ik word er echt hebberig van."
Leave a comment:
Guest replied
Nog een kleine update. Er staan al 72 Insignia's in onze lijst en er komen er bijna elke dag wel bij. Op naar de 100. Als nog personen zijn die hun specificaties niet volledig kloppen, gelieve deze eventjes aan te passen. Ik zal eind deze week dan eens kijken om een leuke analyse te maken maar zo te zien zijn de kleuren Technical Grey & Black Sapphire effectief ook op de belgisch forum de meest gegeerde kleuren.
Update van de lijst : kleur NNDJ toegevoegd
Leave a comment: