Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hierbij mijn vaders nieuwe aanwinst. De Opel Insignia ST
De Kleur is Pannacotta nog niet eerder gezien in dit forum.
Geniet maar van de foto's zoals wij er zelf van genieten
Leave a comment:
Guest replied
Leave a comment:
Guest replied
Leave a comment:
Guest replied
insignia ECOFLEX in Silver Lightning...met de 17 duim velgen.
Leave a comment:
Guest replied
De mijne is binnegekomen, nu alleen nog wachten op het papierwerk
Leave a comment:
Guest replied
Dit heeft te maken met uw opties; Je zal wel meer opties hebben dan je metgezellen
Leave a comment:
Guest replied
Ik ga over een ruime week nog met mijn huidige auto naar Zuid Frankrijk.
Hopelijk helpt dit de auto even vergeten.
En als ik dan terug kom staat ie er hopelijk.
Iedere keer als ik zie dat er weer iemand zijn auto heeft ontvangen wil ik ook!!
Ik zie dat jullie (Voodoo077 en Hellas) de auto's gelijk aan de mijne of nog eerder hebben besteld. Wel vreemd dat het niet zo is dat eerst besteld ook eerst uitgeleverd is. Mijn beselling is bijv. gelijk aan Marang73 en op dezelfde datum besteld. Verschil in levertijd is ca. 4 weken.
Maar over een maandje kunnen we toch zeer waarschijnlijk de Vlaamse en Nederlandse wegen mooier maken.
En in sommige gevallen wil je dealer liever niet de klant informeren over de bestelstatus.
Ik heb een maand geleden gehoord dat mijn auto 3 april in Russelheim op transport zou gaan en dat is het laatste dat ik heb vernomen. Toen ik twee weken geleden naar de status informeerde kreeg ik slechts de melding dat er geen wijzigingen zijn in de bestelstatus.
Ik ga volgende week eens op de parkeerplaats kijken of mijn bolide er toevallig al staat.
Die van mij zou al twee weken in Russelheim klaar staan voor transport.... Onderts geen verandering. Ik informeer niet meer want het is toch niet te volgen. Wachten, wachten ....
Ik ga volgende week eens op de parkeerplaats kijken of mijn bolide er toevallig al staat.
Let us know!
De mijnen wordt normaal vandaag gemaakt - met zo'n warm weer gaan ze liever iets anders doen dan auto's maken
Damned nu heb ik Zafira als tijdelijke vervangwagen. Valt best mee behalve de zetels en prestaties (is maar 110pk ofzo) voor de rest ni slecht - zeker den infotainment
Leave a comment:
Guest replied
En in sommige gevallen wil je dealer liever niet de klant informeren over de bestelstatus.
Ik heb een maand geleden gehoord dat mijn auto 3 april in Russelheim op transport zou gaan en dat is het laatste dat ik heb vernomen. Toen ik twee weken geleden naar de status informeerde kreeg ik slechts de melding dat er geen wijzigingen zijn in de bestelstatus.
Hoe weet ik de status van mijn wagen?
Heb naar de garage gebeld en die wit te vertellen dat deze besteld is op 24 maart, maar niets meer
Iedere dealer kan van de bestelde auto's bij Opel online de event codes zien.
Kan zijn dat de order nog niet verwerkt is bij de dealer of Opel en dat er dus nog geen event aan gekoppled is.
Heb naar de garage gebeld en die wit te vertellen dat deze besteld is op 24 maart, maar niets meer
De dealer kan aan de hand van je bestelling via een site exact opvragen in welke status je wagen zich bevind. Ik heb dit diverse malen gevraagd en telkens konden ze mij de nodige info geven.
BY THE WAY: Gisteren telefoontje gehad .....................Hij is binnen, stond sinds vorige week klaar in Russelsheim, zou normaal 11 april bij de garage zijn, maar is gisteren al geleverd. Dus in de loop van volgende week is hij on the road.
Er stonden 2 ST's klaar om afgeleverd te worden. 1 edition black sapphire met de 18 duim Q02 velgen en 1 cosmo uitvoering met de 19 duim velgen ook een black sapphire. Ook mooie wagens trouwens.
Geleverd + datum - 2 weken : Indien later geleverd dan verwacht + datum + aantal weken vertraging Geleverd + datum - 2 weken : indien vroeger geleverd dan verwacht + datum + aantal weken vroeger
Weer een kleine update. We zitten al aan 76 fiere Insignia-bestellers of eigenaars.
xenixdtp toegevoegd aan de lijst.
Geleverd + datum - 2 weken : Indien later geleverd dan verwacht + datum + aantal weken vertraging Geleverd + datum - 2 weken : indien vroeger geleverd dan verwacht + datum + aantal weken vroeger
Mijn auto staat nu in event 35 (Body Set Up) dus hij wordt nu gemaakt.
Hoe lang gaat het gemiddeld duren wanneer hij bij de dealer arriveert?
Leave a comment:
Guest replied
Mijn auto staat nu in event 35 (Body Set Up) dus hij wordt nu gemaakt.
Hoe lang gaat het gemiddeld duren wanneer hij bij de dealer arriveert?
Last edited by ; 02/04/2009, 21:31.
Leave a comment:
Guest replied
Back on the road
Er stonden 2 ST's klaar om afgeleverd te worden. 1 edition black sapphire met de 18 duim Q02 velgen en 1 cosmo uitvoering met de 19 duim velgen ook een black sapphire. Ook mooie wagens trouwens.
Leave a comment: