Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Als je morgen je wagen zou afhalen moet je eens vragen of ze die zwarte ST al hebben opgepoetst? Ik heb die daar zaterdagnamiddag zien staan. Het was er eentje met het panoramisch dak
Ik hoop dat ik de mijne binnenkort ook mag bestellen
Die wagen werd vandaag afgeleverd. In het zwart (blonk gelijk ne spiegel) is zo een ST toch ook wel ferm
Behalve in het sportief rijden. Waar ik met mijn Omega destijds bochten nam aan 140, ging mijn BMW 323 i slippen aan 120 per uur. Vertel me niet dat BMW een betere baanhouding heeft.
Tja stuurt van achter en is dus effe wennen maar éénmaal onder de knie gaat dat ook en is gewoon een compleet ander gevoel dan een wagen die trekt op de voortrein maar ieder zijn ding hé
Tja stuurt van achter en is dus effe wennen maar éénmaal onder de knie gaat dat ook en is gewoon een compleet ander gevoel dan een wagen die trekt op de voortrein maar ieder zijn ding hé
Omega was ook achterwielaandrijving..
Mvg,
Leave a comment:
Guest replied
Geleverd + datum - 2 weken : Indien later geleverd dan verwacht + datum + aantal weken vertraging Geleverd + datum - 2 weken : indien vroeger geleverd dan verwacht + datum + aantal weken vroeger
Behalve in het sportief rijden. Waar ik met mijn Omega destijds bochten nam aan 140, ging mijn BMW 323 i slippen aan 120 per uur. Vertel me niet dat BMW een betere baanhouding heeft.
ik heb met Audi A4, A5, BMW3 (en coupé) en Insignia gereden en alles rijdt vergelijkbaar behalve de beamers. Zijn toch stukje beter wat betreft freude am fahren. Voor de rest natuurlijk is het een ander verhaal
Vandaag kwam er een mooi mailtje: de Black-Beauty is geproduceerd en staat inmiddels in event 42. Rond 16 april wordt 'ie bij de dealer afgeleverd..................eindelijk.
COOL!
Ben vandaag mijn "inloop" (lees vervang) -wagen gaan halen en mijne komt binnen week 16 dus +- zelfde ... ook 20" natuurlijk.
En dan staat er ST om te testen met ... 20"
ps: eerste wat deze verkoper zei is zonde dat de auto zo hoog staat zelf met flexride ... dus ik "je zou hem verlagen?" "Absoluut" zegt hij mij en ik : ... just my thought!
Leave a comment:
Guest replied
Vandaag kwam er een mooi mailtje: de Black-Beauty is geproduceerd en staat inmiddels in event 42. Rond 16 april wordt 'ie bij de dealer afgeleverd..................eindelijk.
Alsof je dat een voordeel kan noemen.....De Insigna biedt op bijna alle punten meer dan een BMW 3.
Behalve rijplezier ....
ik heb met Audi A4, A5, BMW3 (en coupé) en Insignia gereden en alles rijdt vergelijkbaar behalve de beamers. Zijn toch stukje beter wat betreft freude am fahren. Voor de rest natuurlijk is het een ander verhaal
Hieronder nog de foto's van de zwarte ST met de 20" velgen die staat in de showroom van Leyssen in Bree. Is wel getrokken met GSM dus niet van de beste kwaliteit. Zwarte kleur komt niet echt zo over als in het echt of als de wagen buiten zou staan.
Alsof je dat een voordeel kan noemen.....De Insigna biedt op bijna alle punten meer dan een BMW 3.
Leave a comment:
Guest replied
Hieronder nog de foto's van de zwarte ST met de 20" velgen die staat in de showroom van Leyssen in Bree. Is wel getrokken met GSM dus niet van de beste kwaliteit. Zwarte kleur komt niet echt zo over als in het echt of als de wagen buiten zou staan.
Leave a comment: