Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Geff Bekijk Berichten
    Zijn er al Insignia eigenaars die een extra set velgen met winterbanden hebben aangeschaft. Ik weet het wel dat ze de komende maanden niet noodzakelijk zijn, maar ben wel eens curieus.
    Zoja, welke maat en band?

Ik ben wel van plan om er een setje aan te schaffen tegen volgende winter om de 20" wat te sparen.
    Ik ben van de zelfde mening. Dit niet alleen om mijn 20ers te sparen maar ook voor de veiligheid. Het zullen er 18"ers zijn. Een questie van geen al te groot verschil te hebben in uitzicht, van 20 naar 18 valt niet zo hard op. Als je goed rondkijkt vind je wel het passende voor uw geldbeugel, http://www.remcoshop.eu/shop/velgen/18_inch , of wacht eventueel de winteractie van Opel af. Voor mijn Signum had ik een volledige 17" set voor + 1500 EURO vanuit Duitsland, stond toen net in de aanbieding. Maak er tergelijkertijd een daguitstap van en je hebt twee vliegen in één klap, Jij tervreden en je Madam tevreden. Of maak een GOOGLE trip.

Leave a comment:

• Geff
    replied
    Had ik ook al zien staan.
    Een nieuwe met 6500km en waarschijnlijk al goed mee gebeuld.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    http://www.kapaza.be/Autos/Opel/1674...nia_cosmo.html

Leave a comment:

• Geff
    replied
    Set velgen met winterbanden

Zijn er al Insignia eigenaars die een extra set velgen met winterbanden hebben aangeschaft. Ik weet het wel dat ze de komende maanden niet noodzakelijk zijn, maar ben wel eens curieus.
    Zoja, welke maat en band?

Ik ben wel van plan om er een setje aan te schaffen tegen volgende winter om de 20" wat te sparen.

Leave a comment:

• McClane
    replied

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Alvast, in afwachting, de handleidingen al eens doorgenomen. Misschien al eerder behandeld maar welke uitvoeringen zijn uitgerust met midlevel en uplevel display??

Thanks

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door louisrr Bekijk Berichten
    Nog wat foto's van de schneeweiss uitvoering, incl. opc kit.
    Heeeeeeeeeeeeeeeel knap.

Leave a comment:

• knight-rider
    replied
    Ziet er goed uit.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Bijgevoegde Bestanden

Leave a comment:

• knight-rider
    replied
    Toen ik de Insignia begin december ging bestellen had ik eerlijk gezegd nog nooit de "gewone" koplampen gezien, wist ook niet beter dat deze er ongeveer hetzelfde uit zouden zien als de AFL's, niet dus.
    't is eigenlijk niet zo erg, aleen met de dagrijlichten aan valt het verschil fel op he.

Ook de pinker staat op een andere plaats is mij opgevallen.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
    Iets met kwaliteitscontrole??
    Idd, auto zit er vol mee.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Toen ik de Insignia begin december ging bestellen had ik eerlijk gezegd nog nooit de "gewone" koplampen gezien, wist ook niet beter dat deze er ongeveer hetzelfde uit zouden zien als de AFL's, niet dus.

Leave a comment:

• knight-rider
    replied
    Kijk maar.
    Iets met kwaliteitscontrole?? Kan het niet goed lezen op die foto.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
    Wat zijn al die plakkerkes met letterkes daar?

Kijk maar.
    Bijgevoegde Bestanden

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Idd, geen AFL. Moet zeggen dat de koplampen er in RL beter uitzien als op de foto.
    Inderdaad, vind ik ook. Ze zien er echt knap uit hoor, maar ze zijn niet fotogeniek . Vreemd eigenlijk ...

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Idd, geen AFL. Moet zeggen dat de koplampen er in RL beter uitzien als op de foto.
    Bijgevoegde Bestanden

Leave a comment:

• knight-rider
    replied
    Wat zijn al die plakkerkes met letterkes daar?

Ik wil er ook eene

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Nog wat foto's van de Black-Beauty op de dealerparkeerplaats.
    Bijgevoegde Bestanden

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door JohnnyGazet Bekijk Berichten
    Als je een beetje goede band met je dealer hebt lukt dat zo ook wel.Je moet toch pas betalen als je de auto zelf gaat afhalen. Ik heb altijd mijn papieren op voorhand meegekregen zonder betaling. Je kunt er toch niets mee zonder auto. Het enige wat jij er mee kunt is de administratie in orde brengen, dus....
    Klopt, papieren en auto zonder problemen meegekregen, dan dezelfde avond nog overgeschreven.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Morning glory Bekijk Berichten
    Goede kennissen van mij hebben dus een insigna, de koffer opent nog automatisch maar sluit niet meer, in de garage zeggen ze dat ze gehoord hebben dat er nog mensen zijn met het zelfde probleem en dat ze in Duitsland bezig zijn met de software aan te passen, dit is natuurlijk niet zo leuk met een auto van 2 dagen oud.
    Ik ben nog altijd aan't wachten op de mijne. Volgens mij moet deze van Japan komen....

Aan diegene die een ST Cosmo hebben: Ondervinden jullie problemen met de automatische achterklep. Ik vind er op het Duitse forum niet onmiddellijk iets van terug. Alvast bedankt.

Leave a comment:

Working...
X