Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Baarsje Bekijk Berichten
    Waarom nog 2 a 3 weken wachten??
    Ze moeten circa 5 dgn wachten op factuur. Vervolgens kunnen ze het kenteken aanvragen.
    De feestdagen helpen ook niet mee om zaken te bespoedigen.
    Tevens hebben ze het druk omdat ze ook bestelde auto's moeten afleveren van een failliete dealer.
    Stiekem blijf ik hopen dat ze week 17 bellen dat ik m op kan halen...

Leave a comment:

• Baarsje
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door RW1969 Bekijk Berichten
    Een goede vrijdag is het voor mij
    Vandaag door de dealer gebeld... hij is er, vandaag afgeleverd i.p.v. de 19de.
    Ben er even snel omheen gelopen, maar de ruimte was helaas te krap om foto's te maken.
    Wow, wat een strakke bak zeg!

Nu helaas nog 2-3 wkn wachten, aldus de dealer.
    Waarom nog 2 a 3 weken wachten??

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Een goede vrijdag is het voor mij
    Vandaag door de dealer gebeld... hij is er, vandaag afgeleverd i.p.v. de 19de.
    Ben er even snel omheen gelopen, maar de ruimte was helaas te krap om foto's te maken.
    Wow, wat een strakke bak zeg!

Nu helaas nog 2-3 wkn wachten, aldus de dealer.

Leave a comment:

• Baarsje
    replied
    Gisteren een dagje naar de Auto RAI geweest in Amsterdam.
    Vanuit Limburg via de Nederlandse A2 naar Amsterdam.
    Heen en terug in totaal 5 uur gereden !! waarvan het merendeel file.
    Wel geteld 2 Insignia's gezien in het wild, één 4-deurs en één ST., had meer verwacht.

Vandaag in Maaseik de eerste ST gezien in TAXI-uitvoering!! , in technical grey met AFL en 19inch. Zag wel perfect uit.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door InsigniA Bekijk Berichten
    Zoals ?
    Goede kennissen van mij hebben dus een insigna, de koffer opent nog automatisch maar sluit niet meer, in de garage zeggen ze dat ze gehoord hebben dat er nog mensen zijn met het zelfde probleem en dat ze in Duitsland bezig zijn met de software aan te passen, dit is natuurlijk niet zo leuk met een auto van 2 dagen oud.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door JohnnyGazet Bekijk Berichten
    Als je een beetje goede band met je dealer hebt lukt dat zo ook wel.Je moet toch pas betalen als je de auto zelf gaat afhalen. Ik heb altijd mijn papieren op voorhand meegekregen zonder betaling. Je kunt er toch niets mee zonder auto. Het enige wat jij er mee kunt is de administratie in orde brengen, dus....
    Is de 3de wagen die ik er koop in 5jaar tijd en blijkbaar kunnen ze me de papieren niet geven zonder te betalen

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Morning glory Bekijk Berichten
    zijn er hier al onfortuinlijken die ook problemen hebben met de automatisch openende kofferklep?
    Zoals ?

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    nog 91 dagen wachten ofzo...
    beetje geduld =(

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Precies pruimentijd hier, zowat iedereen (behalve ik) krijgt zijn bolide geleverd .
    Stroomversnellingske, tandje bij in Russelheim ...

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Heeft er iemand een gedacht hoe je die vervelende verkeersberichten zoals
    "opgepast R34, versmalling van de rijbaan" kan uitzetten? Ik heb al van alles geprobeerd maar niets lijkt te lukken

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door split-second Bekijk Berichten
    Ik zal maar op mijn tanden bijten tot volgende week hé.
    Dinsdag naar de bank, dan papieren gaan halen.
    's Avonds laten invullen door mijn schoonvader (ivm Opel-korting).
    Woensdag verzekering inorde brengen en hopelijk donderdag of vrijdag de wagen afhalen
    De laatste loodjes wegen het zwaarst zeggen ze dan en dat is effectief zo hé
    Als je een beetje goede band met je dealer hebt lukt dat zo ook wel.Je moet toch pas betalen als je de auto zelf gaat afhalen. Ik heb altijd mijn papieren op voorhand meegekregen zonder betaling. Je kunt er toch niets mee zonder auto. Het enige wat jij er mee kunt is de administratie in orde brengen, dus....

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Ik zal maar op mijn tanden bijten tot volgende week hé.
    Dinsdag naar de bank, dan papieren gaan halen.
    's Avonds laten invullen door mijn schoonvader (ivm Opel-korting).
    Woensdag verzekering inorde brengen en hopelijk donderdag of vrijdag de wagen afhalen
    De laatste loodjes wegen het zwaarst zeggen ze dan en dat is effectief zo hé

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Gisteren op het nieuws gezegd dat alle banken van vrijdag, dus ook incl zaterdag t/m maandag gesloten zijn, damn
    Overschrijving doen + bewijsje.
    Ze kunnen dat ook zien dan en zullen wel toestaan.
    Is akkoord dat ik heb met mijn garage

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Althalus Bekijk Berichten
    Banken zouden wel morgen moeten open zijn... Eventueel een ander filiaal proberen!Succes!
    Gisteren op het nieuws gezegd dat alle banken van vrijdag, dus ook incl zaterdag t/m maandag gesloten zijn, damn

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    zijn er hier al onfortuinlijken die ook problemen hebben met de automatisch openende kofferklep?

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Ja lap, de papieren zijn binnen en om deze af te halen heb ik natuurlijk een bankcheque nodig en de banken zijn allemaal gesloten tot dinsdag
    Banken zouden wel morgen moeten open zijn... Eventueel een ander filiaal proberen!Succes!

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Ja lap, de papieren zijn binnen en om deze af te halen heb ik natuurlijk een bankcheque nodig en de banken zijn allemaal gesloten tot dinsdag
    Ge meent da nie ???

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door hardhit Bekijk Berichten
    Voor zover ik weet is er enkel in de UK getest en daar werkte dit niet perfect .
    Als ik mijn insignia ST heb ga ik het in ieder geval eens proberen.
    Ik vermoed dat het systeem er niet op achteruit is gegaan. In mijn Signum met Europees Navi werkte het voor gelijk welk land perfect via postcodes, huisnummers was niet altijd mogelijk.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Tinsignie Bekijk Berichten
    Gisteren mijn ST gaan ophalen. Fantastische wagen !!
    Snelle levering !!! Veel rijplezier, zeker met de mooie weersvoorspellingen.
    Niet vergeten een fototoestel (gsm) mee te nemen he .

Leave a comment:

Working...
X