Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Scirocco

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
    Bestelt
    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Nederlandse developers?

Comment

• Ik heb nog maar 150km met mijn Scirocco gereden en zag al dat hij onderaan (bodem) schuurt.
        Er zitten onderaan 2 lange plastic bodembeschermingsplaten en die hebben aan het einde een V-vorm.
        En het is aan die V-vormen waar hij dus schuurt.
        Waarschijnlijk als ik over een vluchtheuvel rij, alhoewel die vluchtheuvel die ik passeerde niet echt stijl was.
        Ik denk dat wie zijn Scirocco verlaagd, die V-vorm helemaal kapot gaat rijden.

Hier de foto van die plastic beschermingsplaten:

Comment

• @ Marc: harde veer eronder en demperstand in sport zetten, problem solved

Comment

• Bestaat de ultieme Scirocco dan toch? Ik twijfel of dit wel de productieversie is aangezien de voorbumper anders is. Of is dit van een sportpakket?

Comment

• Jammer dat niemand hier meer info over heeft, heb nog geen mooier exemplaar gezien !

Comment

• 90% zeker photoshop.
                Velgen komen van de Iroc Concept en kleur is gewoon geshopt waarschijnlijk. Ook de sideskirts en voorspoilers zijn wat verlengd met photoshop vermoed ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                  Nederlandse developers?
                  Indeejd
                  Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                  Bestelt
                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                    90% zeker photoshop.
                    Velgen komen van de Iroc Concept en kleur is gewoon geshopt waarschijnlijk. Ook de sideskirts en voorspoilers zijn wat verlengd met photoshop vermoed ik

inderdaad..; welke kleur wil je?

Comment

• hééé, super gaaf, hoe doe je dat man ? Of staan die ergens online allemaal ?

Of heb jij het bronbestand van die psd ?

Comment

• Dat bordeaux is prachtig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart-VW Bekijk Berichten
                          Zo wil ik hem wel, die mogen ze mij direct geven
                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stevenvdw Bekijk Berichten
                            hééé, super gaaf, hoe doe je dat man ? Of staan die ergens online allemaal ?

Of heb jij het bronbestand van die psd ?
                            gewoon goed googlen en je vindt alles

Comment

• Fak

Comment

• Heerlijke bolide!

Comment

• Zo mag de Scirocco er ook best wezen

Comment

• Zouden deze velgen mooi staan onder een scirocco?

Iemand die zich geroepen voelt om te photoshoppen ? :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart-VW Bekijk Berichten
                                      inderdaad..; welke kleur wil je?

Comment

• Ze moeten eens met wat nieuwe frisse kleuren komen bij VW, ik vind mijn gading niet in het huidige gamma.

Enkel in het wit zou ik hem voor de moment willen.

Comment

• Iemand enig idee wat de wachttijd ondertussen is voor de Scirocco?

Comment

Working...
                                          X