Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Scirocco
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk BerichtenQua looks vind ik de Scirocco eigenlijk mooier dan de 1 reeks, alleen jammer dat het een FWD blijft op een aangepast Golf onderstel. Het zal best wel superscherp sturen en zo, de reviews zijn alvast eensluidend positief, alleen zal je er nooit die tail-out fun mee kunnen hebben als met een 1-tje.-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenDie links kloppen wel niet, wordt javascript opgeroepen
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesjokke Bekijk BerichtenDit is qua model één van de mooiste wagen van 2008freude am fahren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Filzz Bekijk BerichtenWeet iemand hier de prijs van de Lugano 19 inch velgen?
Dat zijn deze :
1260euro
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbr Bekijk BerichtenRijdt zo'n ding sneller of verbruikt het minder met zulke ballonbanden?
aquaplaningrisico fel verhoogd, comfort fel verlaagd, instabiliteit bij spoorvorming op de baan
voordeel is enkel baanvastheid, maar dit eerder op circuit
natuurlijk is het uiterlijk de uiteindelijke bedoeling
is het waard ? voor mij inderdaad niet, maar ik wil niemand zijn plezier bederven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Filzz Bekijk BerichtenThx
Das voor 4 stuks hoop ik toch?
Een bandje voor erop zal ook wel vrij duur zijn vrees ik.
ps : das de prijs voor de 'normale' veronderstel ik hé, iemand een idee van die gepolierde versie, zoals je ook met de interlagos hebt.
die 1260 euro is met band natuurlijk want dat zijn dan uw standaardvelgen he
als je die velgen bovenop de 17inch standaardvelgen wil kopen(bv als zomervelg)zal dat natuurlijk e pak duurder zijn(ik schat minstens 't dubbel)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichtendenk dat de 19inch niet bestaan in gepolierde versie(toch niet op conf.)
die 1260 euro is met band natuurlijk want dat zijn dan uw standaardvelgen he
als je die velgen bovenop de 17inch standaardvelgen wil kopen(bv als zomervelg)zal dat natuurlijk e pak duurder zijn(ik schat minstens 't dubbel)
Dus ik zou ze maar van fabriek uit bestellen als je ze graag wilt hè
greetz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Filzz Bekijk BerichtenThx
Das voor 4 stuks hoop ik toch?
Een bandje voor erop zal ook wel vrij duur zijn vrees ik.
ps : das de prijs voor de 'normale' veronderstel ik hé, iemand een idee van die gepolierde versie, zoals je ook met de interlagos hebt.
Velgen apart erbij bestellen komt dus duurder uit. Edit: zoals gahan al zei, dat zie ik nu pas.
Het beste wat je kan doen imo is de originele wielen erop laten, dan een setje velgen + banden op eBay Duitsland zoeken en de originele in België verkopen. Met wat geluk heb je ze dan zonder opleg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtenrolweerstand hoger, dus verbruik hoger en snelheid lager, dit is gewoon fysica
aquaplaningrisico fel verhoogd, comfort fel verlaagd, instabiliteit bij spoorvorming op de baan
voordeel is enkel baanvastheid, maar dit eerder op circuit
natuurlijk is het uiterlijk de uiteindelijke bedoeling
is het waard ? voor mij inderdaad niet, maar ik wil niemand zijn plezier bederven-
Comment
Comment