Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Scirocco

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk Berichten
    Kan 'em ook heel hard smaken. 1 reeks blijf ik nog wel iets mooier (lees beschaafder) vinden. Toch zou ik op dit moment serieus twijfelen, alleen al vanwege het mooie prijsverschil. De wagen oogt lekker trendy. Wel een beetje spijtig dat er geen lekkere 6cylinder in het topmodel gaat liggen.. hoe goed klonk die r32 niet
    Qua looks vind ik de Scirocco eigenlijk mooier dan de 1 reeks, alleen jammer dat het een FWD blijft op een aangepast Golf onderstel. Het zal best wel superscherp sturen en zo, de reviews zijn alvast eensluidend positief, alleen zal je er nooit die tail-out fun mee kunnen hebben als met een 1-tje.
    AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
      Qua looks vind ik de Scirocco eigenlijk mooier dan de 1 reeks, alleen jammer dat het een FWD blijft op een aangepast Golf onderstel. Het zal best wel superscherp sturen en zo, de reviews zijn alvast eensluidend positief, alleen zal je er nooit die tail-out fun mee kunnen hebben als met een 1-tje.
      Sorry, bedoelde 1 met m pack > sirocco. Al scheelt het niet veel. Vind 'em echt echt geslaagd. Helaas inderdaad van de voorwielaandrijving, al zou het me denk ik niet echt storen in zo'n trendy car
      -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
        Die links kloppen wel niet, wordt javascript opgeroepen

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Last edited by Jocar; 06/12/2008, 10:38.
            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Dis is een leuke film waarin ze de Scirocco testen:

Comment

• Dit is qua model één van de mooiste wagen van 2008
                MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesjokke Bekijk Berichten
                  Dit is qua model één van de mooiste wagen van 2008
                  Ben ik volledig mee eens!
                  freude am fahren

Comment

• Weet iemand hier de prijs van de Lugano 19 inch velgen?

Dat zijn deze :

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Filzz Bekijk Berichten
                      Weet iemand hier de prijs van de Lugano 19 inch velgen?

Dat zijn deze :

configurator he
                      1260euro

Comment

• Thx

Das voor 4 stuks hoop ik toch?

Een bandje voor erop zal ook wel vrij duur zijn vrees ik.

ps : das de prijs voor de 'normale' veronderstel ik hé, iemand een idee van die gepolierde versie, zoals je ook met de interlagos hebt.
                        Last edited by ; 07/12/2008, 20:12.

Comment

• Rijdt zo'n ding sneller of verbruikt het minder met zulke ballonbanden?

Comment

• Sneller rijden? Bij mijn weten niet Zal wel wat harder op de weg liggen denk ik, en waarsch iets meer verbruiken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbr Bekijk Berichten
                              Rijdt zo'n ding sneller of verbruikt het minder met zulke ballonbanden?
                              rolweerstand hoger, dus verbruik hoger en snelheid lager, dit is gewoon fysica
                              aquaplaningrisico fel verhoogd, comfort fel verlaagd, instabiliteit bij spoorvorming op de baan
                              voordeel is enkel baanvastheid, maar dit eerder op circuit
                              natuurlijk is het uiterlijk de uiteindelijke bedoeling
                              is het waard ? voor mij inderdaad niet, maar ik wil niemand zijn plezier bederven

Comment

Thx

ps : das de prijs voor de 'normale' veronderstel ik hé, iemand een idee van die gepolierde versie, zoals je ook met de interlagos hebt.
                                denk dat de 19inch niet bestaan in gepolierde versie(toch niet op conf.)
                                die 1260 euro is met band natuurlijk want dat zijn dan uw standaardvelgen he
                                als je die velgen bovenop de 17inch standaardvelgen wil kopen(bv als zomervelg)zal dat natuurlijk e pak duurder zijn(ik schat minstens 't dubbel)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten
                                  denk dat de 19inch niet bestaan in gepolierde versie(toch niet op conf.)
                                  die 1260 euro is met band natuurlijk want dat zijn dan uw standaardvelgen he
                                  als je die velgen bovenop de 17inch standaardvelgen wil kopen(bv als zomervelg)zal dat natuurlijk e pak duurder zijn(ik schat minstens 't dubbel)
                                  Als ik me niet vergis mag je dan tellen op ongeveer een 600€ / velg zonder band.

Dus ik zou ze maar van fabriek uit bestellen als je ze graag wilt hè

greetz

Comment

Thx

De configurator geeft een meerprijs t.o.v. de standaard wielen.
                                    Velgen apart erbij bestellen komt dus duurder uit. Edit: zoals gahan al zei, dat zie ik nu pas.
                                    Het beste wat je kan doen imo is de originele wielen erop laten, dan een setje velgen + banden op eBay Duitsland zoeken en de originele in België verkopen. Met wat geluk heb je ze dan zonder opleg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Dit kan ik wel smaken (op de dakspoiler na)

Comment

• Yesssss, deze ochtend om 10:00 belde mijn dealer dan mijn Scirocco was binnen gekomen.
                                        Ben de papieren al gaan halen en heb de auto al even gezien.
                                        Maar was uiteraard nog helemaal beplakt met witte folie.
                                        Donderdag mag ik hem gaan afhalen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                                          rolweerstand hoger, dus verbruik hoger en snelheid lager, dit is gewoon fysica
                                          aquaplaningrisico fel verhoogd, comfort fel verlaagd, instabiliteit bij spoorvorming op de baan
                                          voordeel is enkel baanvastheid, maar dit eerder op circuit
                                          natuurlijk is het uiterlijk de uiteindelijke bedoeling
                                          is het waard ? voor mij inderdaad niet, maar ik wil niemand zijn plezier bederven
                                          Vooral niet vergeten te overdrijven he..
                                          -

Comment

Working...
                                          X