Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Scirocco
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door MarcL Bekijk BerichtenIk ben gisteren mijn Scirocco gaan afhalen bij de dealer.
Rijd echt heel goed vind ik.De zetels zitten ook heel goed.
Alleen vond ik het vreemd dat ik de auto vaak moelijk in 1ste versnelling gezet krijg.
Bijvoorbeeld, als ik aan het rode licht stond, had ik het soms moeilijk om hem terug in 1ste te zetten.
Als de auto helemaal uitstaat dan gaat hij wel telkens heel vlot in 1ste.
Kan dit zijn omdat alles nog nieuw is?
Of misschien is het omdat ik de auto nog niet gewoon ben?
Ik heb dus geen DSG maar een gewone schakelbak.
Anders moet ik volgende week toch maar eens terug naar mijn dealer gaan.
Welke heb je genomen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwes Bekijk BerichtenHoelang heb je moeten wachten?
Welke heb je genomen?
Op 11 september bestelt en gisteren (11 december) afgehaald bij de dealer.
Mijn scirocco is een Deepblack (color), 1.4 TSI 160pk, gewone schakelbak.
Met de volgende opties:
-18" Interlago's velgen
- Licht & zichtmodule (incl. inklapbare spiegels)
- Multifunctineel stuur
- Verdonkerde achterruiten
- Bandenspanningscontrole
- Alarm Plus
-Climatronic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fred Bekijk BerichtenIdd zalig interieur héBen er redelijk weg van
écht een cockpit waarin ik mij zou thuisvoelen (en dat komt van een basic-man)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MarcL Bekijk BerichtenIk heb precies 3 maanden moeten wachten.
Op 11 september bestelt en gisteren (11 december) afgehaald bij de dealer.
Mijn scirocco is een Deepblack (color), 1.4 TSI 160pk, gewone schakelbak.
Met de volgende opties:
-18" Interlago's velgen
- Licht & zichtmodule (incl. inklapbare spiegels)
- Multifunctineel stuur
- Verdonkerde achterruiten
- Bandenspanningscontrole
- Alarm Plus
-Climatronic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MarcL Bekijk BerichtenIk ben gisteren mijn Scirocco gaan afhalen bij de dealer.
Rijd echt heel goed vind ik.De zetels zitten ook heel goed.
Alleen vond ik het vreemd dat ik de auto vaak moelijk in 1ste versnelling gezet krijg.
Bijvoorbeeld, als ik aan het rode licht stond, had ik het soms moeilijk om hem terug in 1ste te zetten.
Als de auto helemaal uitstaat dan gaat hij wel telkens heel vlot in 1ste.
Kan dit zijn omdat alles nog nieuw is?
Of misschien is het omdat ik de auto nog niet gewoon ben?
Ik heb dus geen DSG maar een gewone schakelbak.
Anders moet ik volgende week toch maar eens terug naar mijn dealer gaan.
Wat doe je dan als hij er moeilijk ingaat? De koppeling loslaten en terug indrukken en dan lukt het wel? Lijkt me niet normaal, toch maar eens mee terug gaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenWat doe je dan als hij er moeilijk ingaat? De koppeling loslaten en terug indrukken en dan lukt het wel? Lijkt me niet normaal, toch maar eens mee terug gaan.
Ik denk dat het misschien was omdat ik de auto nog niet echt gewoon was de eerste dag.
En ik heb nog niet veel km gereden, want de auto is nog niet ingeschreven en dan is het beter om niet teveel onnodig gaan rond te rijden.
Zal in de week eens goede foto's maken van de auto, want heb er nu maar een paar die met de gsm zijn gemaakt toen ik de auto net had.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Filzz Bekijk BerichtenZo ziet een pas gekuiste( met de nodige productjes en tijd!) Berylium grijze eruit se( Wel slecht weer voor een mooie foto
)
Al had ik persoonlijk de Interlagos velgen genomen ipv deze. Zijn deze de 'standardvelgen' uit het sportpakket?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk BerichtenKnap!
Al had ik persoonlijk de Interlagos velgen genomen ipv deze. Zijn deze de 'standardvelgen' uit het sportpakket?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
Bestaan hier meer foto's van ?
Is dit het "zwart" dat wij ook kunnen bestellen of zou dit een custom kleurken zijn ? ziet er mij zo echt zwart-zwart uit hé.... vet !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenKnappe kar filzz.
Comment
Comment