Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Scirocco

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten
    twee weken geleden met de 1.4 tsi gereden, maar dat was een vrij grote ontgoocheling
    vandaag met de 2.0 tsi gereden (welliswaar met die kut dsg bak) en dat begint er al op te trekken.
    Maar komt er nog iets zwaarders in (V6 of 2.0 met meer pony's)
    Waar heb je die 1.4 tsi getest? Staat er ene in kortenberg?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox Bekijk Berichten
      Waar heb je die 1.4 tsi getest? Staat er ene in kortenberg?
      ik heb hem getest bij de dealer, maar in kortenberg staat er ook éne

Comment

• Zouden ze die aan iedereen meegeven voor een testrit of hebben ze speciale 'richtlijnen' voor de personen die zich aanbieden voor een testrit?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
          Gaat inderdaad wel goed vooruit,maar is het wel echt duurzaam 160pk uit een zo'n kleine blok?
          Tsja jong, dat valt te bezien. En een grote motor kan je ook kapot rijden, hangt ook voor een groot stuk af van je rijstijl. Ik ben eerder bezorgd om de levensduur van een biturbo 2-liter genre BMW 123d.
          Maar ik denk dat de mechanische onderdelen van de 1.4 die 160pk wel aankunnen. De Golf GT had deze motor ook in combinatie van turbo en compressor, dat kwam uit op 170pk. En ik denk dat deze 1.4 TSI gewoon een turbomotor is.
          Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten
            ik heb hem getest bij de dealer, maar in kortenberg staat er ook éne
            Bij welke dealer? Want bij mijn locale dealer zetten ze hem voorlopig (zal nog even duren) niet als demo/testwagen.
            Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
              Tsja jong, dat valt te bezien. En een grote motor kan je ook kapot rijden, hangt ook voor een groot stuk af van je rijstijl. Ik ben eerder bezorgd om de levensduur van een biturbo 2-liter genre BMW 123d.
              Maar ik denk dat de mechanische onderdelen van de 1.4 die 160pk wel aankunnen. De Golf GT had deze motor ook in combinatie van turbo en compressor, dat kwam uit op 170pk. En ik denk dat deze 1.4 TSI gewoon een turbomotor is.
              De 122/125pk versie heeft enkel een turbo, de 160 en 170 pk varianten hebben er nog een compressor bijzitten (dacht ik ). Zorgt er voor dat er ook in lage toerentallen al meer trekkracht voor handen is... Ik zie eigenlijk niet in waarom deze minder betrouwbaar zou zijn dan pakweg de 2.0TFSI of een 1.8TFSI, laat staan inderdaad een bi-turbo-motor...
              Alles kan kapot gereden worden, maar rijdt dat beestje degelijk warm voor je eens gaat knallen en ik betwijfel dat je er problemen gaat mee kennen

Comment

• Ah zo zit het dan toch. My bad... Heb al een paar filmpjes gezien van de 1.4, gaat inderdaad zeer goed vooruit, dus dankzij die compressor en turbo.
                Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Ik zorg er altijd voor dat mijn kar goed warmgereden is voor ik doortrek, anders kom ik niet boven de 2000 toeren. En eens warmgereden af en toe het beest loslaten, hemels Dan laat ik er veel ter plaatse staan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                    Bij welke dealer? Want bij mijn locale dealer zetten ze hem voorlopig (zal nog even duren) niet als demo/testwagen.
                    Lammens, maar was de persoonlijke wagen van de verkoper

Comment

• Iemand pics van een scirocco met die 19 inch lugano velgen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                        Fak

Hier zijn de pics van de 19ers. Dé velgen voor een Scirocco. Een witte, schaduwblauwe, middenblauwe of via individual bordeauxrood met deze velgen onder!

Ik wil er ook eentje...
                        Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Ik vind die gepolijste interlagos velgen eigenlijk nog mooier

Comment

• Ik zou voor een gifgroene durven gaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door newadrieke Bekijk Berichten
                              KUT DSG?????

Dit is net wat deze auto zo leuk maakt! het snel schakelen, de plof elke keer, het comfort in automatische stand....
                              Effectief is ie zeker, maar het beperkt de mogelijkheden teveel, vind ik

Stel dat ge nu een motor hebt met weinig pk's en koppel, dan lijkt me een DSG niet echt ideaal. Ie forceert u in een versnelling (neutraal rijden wordt wel heel moeilijk), en je kan niet ff revven. Moet wel vlot rijden zijn zo ... beetje zoals automaat rijden : verkeerde versnelling en maar gas geven
                              Last edited by ; 17/01/2009, 16:47.

Comment

• Heb prijsje laten opmaken, ze geven op dit model slechts 2,5%.....
                                Heb er ook ingezeten, mooie en degelijke afwerking!
                                Ik heb een bestek laten opmaken, zoals op die foto hierboven met de lugano velgen, lekkerrrr!

Twijfel enkel nog tussen de 2.0 200pk of de 1.4 met 160pk....
                                Last edited by ; 18/01/2009, 23:18.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichten
                                  Ik vind die gepolijste interlagos velgen eigenlijk nog mooier
                                  Deze?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk Berichten
                                    Heb prijsje laten opmaken, ze geven op dit model slechts 2,5%.....
                                    Amai, ik kreeg enkele wegen terug nog 7,5%

Comment

• Vandaag de Scirocco eens goed kunnen bekijken bij Delorge in Sint-Truiden, maar dat zwart (staat enkel een zwarte) doet de auto echt niet goed.
                                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
                                        Deze?

Jep! Staken ook op de witte die op het autosalon staat
                                        Iemand die de winnende cijfers van de Lotto morgenavond kan voorspellen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichten
                                          Jep! Staken ook op de witte die op het autosalon staat
                                          Iemand die de winnende cijfers van de Lotto morgenavond kan voorspellen?
                                          Spijtig genoeg niet, en indien wel, dan hield ik ze voor mezelf
                                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Working...
                                          X