Oorspronkelijk geplaatst door frekkel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Scirocco
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox Bekijk BerichtenWaar heb je die 1.4 tsi getest? Staat er ene in kortenberg?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenGaat inderdaad wel goed vooruit,maar is het wel echt duurzaam 160pk uit een zo'n kleine blok?
Maar ik denk dat de mechanische onderdelen van de 1.4 die 160pk wel aankunnen. De Golf GT had deze motor ook in combinatie van turbo en compressor, dat kwam uit op 170pk. En ik denk dat deze 1.4 TSI gewoon een turbomotor is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichtenik heb hem getest bij de dealer, maar in kortenberg staat er ook éne
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk BerichtenTsja jong, dat valt te bezien. En een grote motor kan je ook kapot rijden, hangt ook voor een groot stuk af van je rijstijl. Ik ben eerder bezorgd om de levensduur van een biturbo 2-liter genre BMW 123d.
Maar ik denk dat de mechanische onderdelen van de 1.4 die 160pk wel aankunnen. De Golf GT had deze motor ook in combinatie van turbo en compressor, dat kwam uit op 170pk. En ik denk dat deze 1.4 TSI gewoon een turbomotor is.). Zorgt er voor dat er ook in lage toerentallen al meer trekkracht voor handen is... Ik zie eigenlijk niet in waarom deze minder betrouwbaar zou zijn dan pakweg de 2.0TFSI of een 1.8TFSI, laat staan inderdaad een bi-turbo-motor...
Alles kan kapot gereden worden, maar rijdt dat beestje degelijk warm voor je eens gaat knallen en ik betwijfel dat je er problemen gaat mee kennen
Comment
-
Ah zo zit het dan toch. My bad... Heb al een paar filmpjes gezien van de 1.4, gaat inderdaad zeer goed vooruit, dus dankzij die compressor en turbo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk BerichtenBij welke dealer? Want bij mijn locale dealer zetten ze hem voorlopig (zal nog even duren) niet als demo/testwagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenFak
Ik wil er ook eentje...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door newadrieke Bekijk BerichtenKUT DSG?????
Dit is net wat deze auto zo leuk maakt! het snel schakelen, de plof elke keer, het comfort in automatische stand....
Stel dat ge nu een motor hebt met weinig pk's en koppel, dan lijkt me een DSG niet echt ideaal. Ie forceert u in een versnelling (neutraal rijden wordt wel heel moeilijk), en je kan niet ff revven. Moet wel vlot rijden zijn zo ... beetje zoals automaat rijden : verkeerde versnelling en maar gas geven
Comment
-
Heb prijsje laten opmaken, ze geven op dit model slechts 2,5%.....
Heb er ook ingezeten, mooie en degelijke afwerking!
Ik heb een bestek laten opmaken, zoals op die foto hierboven met de lugano velgen, lekkerrrr!
Twijfel enkel nog tussen de 2.0 200pk of de 1.4 met 160pk....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk BerichtenIk vind die gepolijste interlagos velgen eigenlijk nog mooier
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk BerichtenHeb prijsje laten opmaken, ze geven op dit model slechts 2,5%.....
Comment
-
Vandaag de Scirocco eens goed kunnen bekijken bij Delorge in Sint-Truiden, maar dat zwart (staat enkel een zwarte) doet de auto echt niet goed.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk BerichtenDeze?
Staken ook op de witte die op het autosalon staat
Iemand die de winnende cijfers van de Lotto morgenavond kan voorspellen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk BerichtenJep!Staken ook op de witte die op het autosalon staat
Iemand die de winnende cijfers van de Lotto morgenavond kan voorspellen?Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
Comment