Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Scirocco

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk Berichten
    Xenon of niet op die wagen?
    Dure optie wel, en naar het schijnt ook vrij duur om een "lampje" te vervangen....

Dus.....?
    Je moet het niet enkel voor de 'look' doen hoor.
    Want je ziet ook veel meer met xenon. Het verschil 's avonds is enorm
    Ik zou het alleszins niet meer kunnen missen.

Grtz.
    Nick

Comment

• What they said...

Ik had xenons op mijn Toyota en het was de eerste optie die ik zéker terug wilde op m'n Vectra.
      American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

• De mijne is besteld.

Tis ne 2.0 TDI handgeschakelde 6 versnellingen berylium grijs
        Bekleding is stof "Catch up" Alc. titaanzwart
        Pack Design
        Pack Technology
        Alarm systeem plus
        Alu velgen interlagos 18"

Levering is voorzien in juni.

Grtz.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schupke Bekijk Berichten
          De mijne is besteld.

Pack Design
          Pack Technology
          Alarm systeem plus

Grtz.
          Dan zijn de wachttijden ondertussen al weer langer geworden.
          Ik heb precies 3 maanden op de mijn scirocco moeten wachten.(11 september bestelt en 11 december had ik hem).
          Ik lees ook op nederlandse forums dat er mensen zijn die normaal hun scirocco in januari mochten verwachten, en die nu bericht hebben gehad dat het pas voor week 20 zou zijn.

Comment

• Ik heb de mijne twee weken geleden besteld, levering is voorzien in mei. Weet er soms iemand wanneer ze de definitieve productiedatum van een bestelde auto kunnen zeggen?

Groeten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MarcL Bekijk Berichten
              Dan zijn de wachttijden ondertussen al weer langer geworden.
              Ik heb precies 3 maanden op de mijn scirocco moeten wachten.(11 september bestelt en 11 december had ik hem).
              Ik lees ook op nederlandse forums dat er mensen zijn die normaal hun scirocco in januari mochten verwachten, en die nu bericht hebben gehad dat het pas voor week 20 zou zijn.
              Ik heb vorige week prijs laten maken.
              Leveringsdatum toen was halverwege juni...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schupke Bekijk Berichten
                De mijne is besteld.

Pack Design
                Pack Technology
                Alarm systeem plus

Grtz.
                Allez jong, nen diesel in ne scirocco

Proficiat!

Comment

• Leveringstermijnen

Het valt hier in dit Belgische forum op dat er niemand problemen heeft met de leveringstermijn van de Scirocco.
                  OP NL-sites is al een maand lang sprake ( en vooral terecht geweeklaag) dat er geen enkele Scirocco zal geleverd worden volgens termjn van de bestelbon.
                  Ik betwijfel het zelfs of iemand in 2009 al een nieuwe Scirocco heeft gehad.
                  Alle auto's zijn sinds begin januari verdaagd naar productieweek 20 ( half mei) en leveringsweek ongeveer 3 tot 4 weken later. Dus ergens in juni.
                  Ik merk hier nu dat nieuwe bestellingen ook dat antwoord krijgen van de dealers. Dus productieweek 20 en levering in juni. Ook ik die mijn auto de eerste dagen van november bestelde en normaal mijn Scirocco zou hebben in maart. Nu weet niemand het nog!!
                  Niemand weet wat er eigenlijk mis is met de VW-productie in Portugal. Volgens sommigen zijn er een aantal accessoires niet leverbaar voor week 20. Anderen zeggen dat de productie in Portugal gewoon is stilgelegd wegens veel te lage vraag. En dat tijdens het tweede kwartaal van dit jaar de band weer stil gelegd zal worden voor aanpassingen. Bron: Reuters.
                  IK zelf heb al vele malen mijn dealer geïnterpelleerd maar ik krijg totaal geen uitsluitsel. En elke keer wordt het antwoord nog raadselachtiger.
                  Waarom geven Dieteren en de dealers geen correcte uitleg?!!
                  Ik heb allesinds aangedrongen op compensaties als mijn Scirocco er tegen maart niet is.
                  Volgens onze bestelbon mag maximum 1/4 van de termijn overschreden worden. En daar zit VW ruimschoots over als ik mijn auto pas in juni ga hebben.
                  Is er hier op dit forum echt niemand met een leveringstermijnprobleem!?
                  Of heeft hier niemand ook echt een Scirocco besteld?
                  En degenen die wel bestelden, mag ik die vragen hun dealer te raadplegen.
                  Ben benieuwd naar wat de verkopers jullie gaan vertellen.
                  Grtz

Bartjan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door newadrieke Bekijk Berichten

Beetje late reactie (heb dit forum net ontdekt, en meteen alle pagina's doorgenomen )

Ik denk dat die pijl er staat omdat de middenconsole zwart (pianolak?) gespoten is. Standaard is dit zilver, maar staat voor zover ik weet ook niet in de optielijst.

Ik vind het zo wel mooier en ga zelf op zoek hoe ik het ook bij mijn scirocco kan laten doen.

Normaal gesproken krijg ik de auto over 2-3 weken geleverd, heb het vorige week pas besteld. Normaal zou die in juni pas geleverd worden, maar de garage waar ik ben geweest had al 1 besteld voor in de showroom en deze verschilde niet veel met welke ik wilde (deze heeft truffel leder en ik wou stof met alcantara)

Het is een 2.0tdi handgeschakeld met opties:

-zwart metallic
                    -truffel leder
                    -Pack GPS RNS510
                    -Xenon
                    -interlagos 18"
                    -cruise control
                    -licht en zichtmodule

Heb lang getwijfeld met de 120d sporthatch of 2de handse e92 320d, maar het is toch de scirocco geworden Mede omdat we thuis al een 120d gehad hebben en ik kon geen e92 vinden die echt naar mijn smaak was.
                    Maar ben er zeker van dat deze auto me zal bekoren Denk dat ik er ook lugano velgen onder ga zetten, staat een stuk voller.

En over de levertijden, ik hoop dat ik de auto echt over 2-3 weken geleverd krijg. Ik ken de levertijden nu ondertussen wel bij audi/vw!!!! Mijn broer had in november 2007 de audi a5 besteld (3.0tdi) en deze heeft hij pas in oktober 2008 geleverd gekregen!!!!!!!!! Hij heeft wel begin juni een nieuwe passat gekregen als vervangwagen totdat de a5 geleverd werd.
                    Last edited by ; 02/02/2009, 12:43.

Comment

• Vrijdag een witte zien staan aan Carré. Buiten dat ie smeekt om een verlaging was die heel knap

Comment

• inlegplaatjes in dashboard in glanzend zwart zit in het PACK DESIGN

PACK DESIGN wordt geleverd bij bestelling BEKLEDING stof catch up alc. + pack

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bartrjan Bekijk Berichten
                          Het valt hier in dit Belgische forum op dat er niemand problemen heeft met de leveringstermijn van de Scirocco.
                          OP NL-sites is al een maand lang sprake ( en vooral terecht geweeklaag) dat er geen enkele Scirocco zal geleverd worden volgens termjn van de bestelbon.
                          Alle auto's zijn sinds begin januari verdaagd naar productieweek 20 ( half mei) en leveringsweek ongeveer 3 tot 4 weken later. Dus ergens in juni.
                          Ik merk hier nu dat nieuwe bestellingen ook dat antwoord krijgen van de dealers. Dus productieweek 20 en levering in juni. Ook ik die mijn auto de eerste dagen van november bestelde en normaal mijn Scirocco zou hebben in maart. Nu weet niemand het nog!!
                          Niemand weet wat er eigenlijk mis is met de VW-productie in Portugal. Volgens sommigen zijn er een aantal accessoires niet leverbaar voor week 20. Anderen zeggen dat de productie in Portugal gewoon is stilgelegd wegens veel te lage vraag. En dat tijdens het tweede kwartaal van dit jaar de band weer stil gelegd zal worden voor aanpassingen. Bron: Reuters.
                          IK zelf heb al vele malen mijn dealer geïnterpelleerd maar ik krijg totaal geen uitsluitsel. En elke keer wordt het antwoord nog raadselachtiger.
                          Ik heb allesinds aangedrongen op compensaties als mijn Scirocco er tegen maart niet is.
                          Volgens onze bestelbon mag maximum 1/4 van de termijn overschreden worden. En daar zit VW ruimschoots over als ik mijn auto pas in juni ga hebben.
                          Grtz

Bartjan
                          Welcome to the club!!!

Weliswaar een A5, maar dezelfde miserie...
                          11mnd gewacht op een nieuwe Audi A5. Altijd maar uitgesteld ... (11mnd gewacht ipv de vooropgestelde 5mnd)

Tussenkomst D'Ieteren: NUL, NIKS ...

Het enige dat kon, was kosteloos annuleren of een vervangwagen tegen voordelig tarief.

Maar eens ik mn A5 zag staan , ...dan vergeet je alles.

Grtz.
                          Nick

Comment

• PACKS
                            Design Pack
                            WIC 628,10 760,00     

- Aluvelgen Donington 17"
                            - Zetelbekleding in stof/Alcantara design 'Catch Up'
                            - Dakhemel in het zwart
                            - Decoratieve inlegplaatjes in dashboard in glanzend zwart
                            - Verdonkerde ruiten
                            - Pedalen in aluminium
                            - Bijkomende vloermatjes voor- en achteraan
                            !! Niet combineerbaar met velgen PJ1 en het pack leder WL1
                            Premium Pack

Comment

Grtz

Bartjan
                              Ja idd, heb ook gehoord dat als ik een scirocco wil dat ik moet wachten tot juni, heb geen zin om zo lang te wachten
                              Zou dit met de Golf VI gti ook zo zijn, of wordt die op een andere plaats gemaakt?

Mvg

Comment

• Hoi Nick

Wat een schande voor Audi!!
                                IK hoorde vorige week in mijn garage dat er ook een koper was die al een jaar wacht op zijn prachtige A5.
                                De dealers zijn daar ook zeer verveeld mee. Net zoals met mijn bestelde Scirocco.
                                En die hopen idd dat jij zomaar alles vergeet en vergeeft als je jouw auto eindelijk hebt.
                                Mij hebben zo ook beloofd een vervangwagen te geven tegen een voordelig tarief.
                                Maar dat is natuurlijk in wezen niet fair dat je moet betalen voor een vervangauto.
                                Maar ze antwoorden dat als je je eigen auto hebt die ook heel wat maandelijks kost.
                                De verkoper probeert vooralsnog mijn SCirocco op tijd hier te krijgen.
                                Maar die fabriek in Portugal is ook niet alles. IK denk dat die Golfs daar absoluut niet gemaakt worden.
                                Dus voor degenen die hier zouden panikeren omtrent een Golf hoeven niks te vrezen.
                                Ik lees op Nl en Duitse sites en fora dat alle Golfs ruim op tijd zijn. Ik las echter dat er wel een probleem zou kunnen zijn met Xenon.
                                Nick, hebben ze jou tarieven gegeven voor die vervangauto? En wat heb je gedaan toen?
                                IK wens je voor nu alvast heel veel plezier met die schitterende A5.
                                Grtz

Bartjan
                                Last edited by ; 02/02/2009, 22:30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VNM Bekijk Berichten
                                  PACKS
                                  Design Pack
                                  WIC 628,10 760,00     
                                  - Aluvelgen Donington 17"
                                  - Zetelbekleding in stof/Alcantara design 'Catch Up'
                                  - Dakhemel in het zwart
                                  - Decoratieve inlegplaatjes in dashboard in glanzend zwart
                                  - Verdonkerde ruiten
                                  - Pedalen in aluminium
                                  - Bijkomende vloermatjes voor- en achteraan
                                  !! Niet combineerbaar met velgen PJ1 en het pack leder WL1

Premium Pack

dat is vreemd! Ik zie die pack design nergens staan in de car configurator en de verkoper heeft het er ook niet over gehad tijdens het aanvinken van de opties...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ac.88 Bekijk Berichten
                                    dat is vreemd! Ik zie die pack design nergens staan in de car configurator en de verkoper heeft het er ook niet over gehad tijdens het aanvinken van de opties...
                                    [/left]
                                    In de car configurator ga naar bekleding ga met het pijltje op stof staan tweede en derde en er verscheind en
                                    extra balkje waar instaat stof alkantara catch up.......+ PACK DESIGN
                                    Last edited by ; 02/02/2009, 23:23.

Comment

• VNM heeft gelijk.

Persoonlijk vind ik die zwarte inleg veel mooier dan alu.

Comment

Hoi Nick

Wat een schande voor Audi!!
                                        IK hoorde vorige week in mijn garage dat er ook een koper was die al een jaar wacht op zijn prachtige A5.
                                        De dealers zijn daar ook zeer verveeld mee. Net zoals met mijn bestelde Scirocco.
                                        En die hopen idd dat jij zomaar alles vergeet en vergeeft als je jouw auto eindelijk hebt.
                                        Mij hebben zo ook beloofd een vervangwagen te geven tegen een voordelig tarief.
                                        Maar dat is natuurlijk in wezen niet fair dat je moet betalen voor een vervangauto.
                                        Maar ze antwoorden dat als je je eigen auto hebt die ook heel wat maandelijks kost.
                                        De verkoper probeert vooralsnog mijn SCirocco op tijd hier te krijgen.
                                        Maar die fabriek in Portugal is ook niet alles. IK denk dat die Golfs daar absoluut niet gemaakt worden.
                                        Dus voor degenen die hier zouden panikeren omtrent een Golf hoeven niks te vrezen.
                                        Ik lees op Nl en Duitse sites en fora dat alle Golfs ruim op tijd zijn. Ik las echter dat er wel een probleem zou kunnen zijn met Xenon.
                                        Nick, hebben ze jou tarieven gegeven voor die vervangauto? En wat heb je gedaan toen?
                                        IK wens je voor nu alvast heel veel plezier met die schitterende A5.
                                        Grtz

Bartjan
                                        Tarieven ken ik niet. Was eigenlijk ook niet van toepassing, omdat ik geen vervangwagen nodig had.

Ik had liever een financiële tegemoetkoming gekregen van D'Ieteren, maar helaas.

Heel mooie wagens trouwens, die Scirocco's ('t vrouwtje wilt een Audi A3, maar ik ben aan het pushen voor een Scirocco)

Veel succes met je levertermijn, hopelijk wat meer geluk als ik

Grtz.
                                        Nick

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                                          VNM heeft gelijk.

Persoonlijk vind ik die zwarte inleg veel mooier dan alu.

Hoi.

Ik vind die zwarte inleg ook veel esthetischer dan dat aluminium.
                                          Ik wist dat het in het Design-pakket zat maar heb andere opties genomen en dus kon ik niet apart gaan voor dat gelakt zwart. Het lijkt op een pianotoets.
                                          Maar in dit geval weet ik niet of het eerder grijs of eerder zwart is want dat is niet duidelijk op de foto's.
                                          Ik heb het nu nog op mijn huidige A3 en de meesten vonden het zeer chique staan.
                                          Ik hoop dat VW me hiermee een tegemoetkoming gaat doen als mijn Scirocco (veel) te laat gaat geleverd worden. En ik vermoed dat je die inleg ook later kan bijbestellen en via de garage kan laten installeren.

Comment

Working...
                                          X