Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Scirocco

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hallo

Ik kwam eens even polsen naar jullie meningen. Ik heb een nieuwe scirocco besteld, maar moet alleen nog doorgeven welke kleur. Ben al een tijdje aan het twijfelen. De verkopers zeiden me dat ik het wit eens moest checken (kwam vandaag binnen in hun garage), maar ik sta een beetje afwijkend t.o.v. die kleur. Eerst dacht ik aan het muisgrijs, maar hier ben ik toch ook niet van overtuigd. Welke kleur zouden jullie nemen?

De configuratie ziet er zo uit:

2.0 TDI
    Dsg
    interlagos velgen
    Truffel leder interieur
    GPS color
    MDI
    Xenon
    licht en zicht (met inkl. spieg)
    DCC

DIt was zo wat het belangrijkste.

Alvast bedankt

Comment

• Vipergroen

Comment

• Blue shadow

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
          Blue shadow
          I agree, samen met dat truffel-leder. Ga ervoor! Zo zalig knap!

Goede keuze gemaakt voor de rest!
          Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Heeft er iemand een foto van dat schaduwblauw? Ik heb em in risingbleu besteld. Hopelijk valt die kleur goe mee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Keverdriver Bekijk Berichten
              Heeft er iemand een foto van dat schaduwblauw? Ik heb em in risingbleu besteld. Hopelijk valt die kleur goe mee.
              Blue shadow

Comment

• Aub geen wit man, wit is zo'n klote modekleur bij auto's die nu toch al weer uit de mode is
                Niet dat ik een kleur zou kiezen omdat die in de mode is trouwens
                Skoda Octavia Combi 1.4 TSI 150 pk Ambition

Comment

Blue shadow
                  ik stem ook voor, eerste maal dat ik goede fotos van deze kleur te zien krijg
                  4 rings driver

Comment

• Hoe zit dat nu met interieur en display, gaat deze nu helaam veranderen zoals deze uit de golf Gti ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spark Bekijk Berichten
                      Hoe zit dat nu met interieur en display, gaat deze nu helaam veranderen zoals deze uit de golf Gti ??
                      Ja, kennelijk voor modellen die vanaf week 45 worden geproduceerd. Persoonlijk vind ik het een hele verbetering. Het huidige interieur, dat precies rechtstreeks uit de Golf V komt, begint m.i. wat te verouderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk Berichten
                        Ja, kennelijk voor modellen die vanaf week 45 worden geproduceerd. Persoonlijk vind ik het een hele verbetering. Het huidige interieur, dat precies rechtstreeks uit de Golf V komt, begint m.i. wat te verouderen.
                        Dacht dat het huidige interieur van de eos kwam.
                        Mvg

Comment

Blue shadow

Kben blij dat ik toch risingbleu heb gekozen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sub-Zero Bekijk Berichten
                            Eergisteren hadden een vriend en ik de kans om een Scirocco 2.0 TDI DSG te testen. De motor reedt op zich wel fijn in combinatie met de DSG, erg comfortabel rijden is dat, maar de vriendin van mijn vriend was blijkbaar niet zo onder de indruk Een beetje meer sportiviteit had wel op zijn plaats kunnen zijn als je rijdt in een auto met dergelijk uiterlijk. .
                            vreemd. men broer heeft een passat variant 2.0tdi DSG en die is zalig om mee te rijden. in sportstand of in manuele stand trekt die series goed door. zeker van dat je de handrem niet vergeten was, of ben je zelf een ferrari gewoon ofzo.
                            wimoptiek.be op

Comment

• Wow zeer geslaagde auto!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                                vreemd. men broer heeft een passat variant 2.0tdi DSG en die is zalig om mee te rijden. in sportstand of in manuele stand trekt die series goed door. zeker van dat je de handrem niet vergeten was, of ben je zelf een ferrari gewoon ofzo.
                                Nee ik rij zelf maar een 1.4.
                                Icm DSG rijdt het fijn, maar van zo'n model verwacht je gewoon meer pit.
                                Skoda Octavia Combi 1.4 TSI 150 pk Ambition

Comment

• Hey iedereen,
                                  Hier een link waar al onderdelen voor de nieuw Sirocco te verkrijgen zijn, voor de eventuele geïntreseerde!
                                  Handelaar op ebay gevonden die de dashboard elementen verkoopt in PIANO ZWART!,... als ook uitlaatsierstukken en dergelijke. Ook kan je dingen bestellen adv het artikelnummer (denk maar aan media in kabels enzo) soms beter van prijs
                                  stores.benl.ebay.be

Comment

• Hey,
                                    Zijn er hier ook mensen die lang gewacht hebben of lang moeten wachten op hun Sirocco
                                    Had de mijne besteld eind januari leverings datum was eind juni..... dit is nu dan eind augustus geworden nu . Dit zelfde probleem vind je ook terug op ander forums(ook in Nederland), VW heeft blijkbaar te kampen met vertragingen....
                                    Nog mensen die dit ondervinden??

Comment

• de mijne besteld 14jan levering april kheb nu productieweek 25 das levering begin juli.maar ik weet uit goeie bron rechtstreeks uit duitsland dat ze vanaf vandaag de produktie terug opstarten en dat ze volop gaan produceren.dus meschien wat goei nieuws he.bij u produktieweek mag je nog 2 weken rekenen tegen dat de wagen vanuit portugal in belgie is.mvg verfaillie pascal

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PheniX Bekijk Berichten
                                        Hey iedereen,
                                        Hier een link waar al onderdelen voor de nieuw Sirocco te verkrijgen zijn, voor de eventuele geïntreseerde!
                                        Handelaar op ebay gevonden die de dashboard elementen verkoopt in PIANO ZWART!,... als ook uitlaatsierstukken en dergelijke. Ook kan je dingen bestellen adv het artikelnummer (denk maar aan media in kabels enzo) soms beter van prijs
                                        stores.benl.ebay.be
                                        Toevallig mijn link gekopieerd van autoweek.nl???
                                        Anders mag je dit wel even vermelden.....

Originele post:

TJERNO
                                        Hey allemaal!

Paar dagen geleden was er een discussie over scirocco accesoires op dit forum...
                                        Ik ben ondertussen begonnen met de aankoop van allerlei spullen, ook al moet ik nog maanden (extra) wachten....kwestie van direct enkele zaken te kunnen aanpassen.

Allereerst nog even vermelden, 95% van de scirocco verlichting kan worden aangepast indien jullie een meer "xenon" kleur willen bekomen ipv de standaard "gele" kleur. Dit zowel voor de volledige binnen als buitenbelichting!! Ik heb hiervoor de nodige instructies liggen welke ik van een collega heb gekregen op een engelstalig forum. Laat maar iets weten indien je interesse hebt, dan kan ik eens een uitgebreide uitleg geven.

Ik heb een handelaar gevonden die vele accesoires van de Scirocco verkoopt, waaronder de deurdrempels aan 99€ per SET (en dus niet per stuk!!), de kofferbeschermer, en de vloermatjes...allemaal een een lagere prijs dan in de VW accesoires shop. Akkoord, hier komt nog 18 euro verzending bij, maar dan nog is het prijsverschil enorm. Die deurdrempels zijn ook nogal makkelijk te plaatsen, dus werkuren moet je ook al niet betalen.

Hier is de link: [www.autoschultz-shop.de]

Verder heb ik ook eindelijk een handelaar op ebay gevonden die de dashboard elementen verkoopt in PIANO ZWART!, alsook uitlaatsierstukken en dergelijke. Ook kan je dingen bestellen adv het artikelnummer (denk maar aan media in kabels enzo)

Hier is de ebay link: [stores.benl.ebay.be]

Ziezo, ik hoop hier een aantal mensen mee geholpen te hebben, ik heb deze maand alles besteld wat ik op mijn rocco wil hebben, dus ik ben een tijdje zoet....tegen de levertermijn zal hier nog de VAG-COM kabel bijkomen en de FISCON unit, en dan is hij naar mijn mening "AF"

Veel plezier ermee! Tot binnenkort!

Anders wel makkelijk om te copy/pasten niet???

De productie van de scirocco loopt al maanden vertraging op...mijne besteld in januari en levering voorzien in juni, is intussen al oktober....mensen die bestelden bij de introductie wachten in de meeste gevallen nog steeds....
                                        Geduld is dus de boodschap!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PASJE Bekijk Berichten
                                          de mijne besteld 14jan levering april kheb nu productieweek 25 das levering begin juli.maar ik weet uit goeie bron rechtstreeks uit duitsland dat ze vanaf vandaag de produktie terug opstarten en dat ze volop gaan produceren.dus meschien wat goei nieuws he.bij u produktieweek mag je nog 2 weken rekenen tegen dat de wagen vanuit portugal in belgie is.mvg verfaillie pascal

Hey,

Is jouw week bevestigd of is dit de voorlopige week?
                                          De mijne staat nog steeds als "voorlopig" week 38 productie...dus voor oktober zie ik hem zeker niet....redelijk vervelend :-)

Greetz!

Comment

Working...
                                          X