Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Scirocco

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door NicoDV Bekijk Berichten
    Prachtige kar in iedere kleur! Echt geslaagd IMO.
    Dat vind ik ook ja.
    Maar de rode, de blauwe en de witte vind ik de mooiste kleuren.
    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Dat groen is inderdaad heel knap! Blauw ook wel en dat bordeaux is ook af. De 19" velgen MOETEN eronder liggen.
      Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Dit is de knapste Volkswagen van de laatste 10 jaar!

Comment

• Prachtig autootje, echt wel!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Comment

• Die rooie en die blauwe
              Zijn er nu eigenlijk al officiële (of officieus officiële ) richtprijzen gekend? Heb hier en daar al bedragen zien staan maar die lopen nogal uit elkaar...

Comment

• Alléé de blauwkes
                Nora!

Comment

• Wat een zalige kar
                  Lekker veel karakter

Comment

• Ik was in het begin een beetje sceptisch over deze wagen, maar ik begin er helemaal voor te vallen. Die zwarte kan mij vooral bekoren!
                    Hopelijk zijn wij hem snel irl
                    Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk Berichten
                      Ik was in het begin een beetje sceptisch over deze wagen, maar ik begin er helemaal voor te vallen. Die zwarte kan mij vooral bekoren!
                      Oktober...
                      Jammer genoeg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk Berichten
                        Ik was in het begin een beetje sceptisch over deze wagen, maar ik begin er helemaal voor te vallen. Die zwarte kan mij vooral bekoren!
                        Gisteren in Portugal zien bollen met een duitse plak. Zat in de taxi dus tegendat ik mijn kodak had gepakt was die zotte taxichauffeur al enkele bochten verder gevlogen

Maar zag er dus inderdaad HEEL vet uit!

Comment

• Prijzen zijn bekend op de Duitse CC. Ik wil hem in salsa red met 19" (maar die staan er (nog) niet bij)

Wat een zalige wagen!
                          Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Comment

• Comment

• Duitse folder

Duitse prijslijst
                                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• @ GT-R: Nu is mijn broek weer nat
                                  Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Als ik hem ietwat naar m'n goesting wil ben ik toch rap 34000 euro kwijt ze

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                      Als ik hem ietwat naar m'n goesting wil ben ik toch rap 34000 euro kwijt ze
                                      naar mijn goesting kom ik rond met 26.000 euro

int groen, sportpakket, alcantara-stof sportzetels,multifunctioneel stuur, auto airco en 18 inch interlagos velgen...

meer hoeft dat niet te zijn, en zon' 1.4TSI is al meer dan snel genoeg...

Comment

• Ik heb de 2.0 TFSI DSG gepakt omdat ik zelf voor een 1.8 TFSI Quattro DSG zou gaan. En dan komt die prijs ongeveer overeen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                          Ik heb de 2.0 TFSI DSG gepakt omdat ik zelf voor een 1.8 TFSI Quattro DSG zou gaan. En dan komt die prijs ongeveer overeen.
                                          dan krijg je het inderdaad zo duur ja!

maar ik zou van een 60 pk fiat komen, dus tegenwoordig is elke basismotor het dubbel van m'n huidig vermogen. Dan is die nood nog niet zo hoog he

met 200 pk zou ik me toch maar doodrijden ofzo

Comment

Working...
                                          X