Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Scirocco

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
    Maarten, dus als ik het goed begrijp zou je hem volledig standaard nemen?

Mijn voorkeur gaat voorlopig uit naar de 1.4 TSI met 160 pk, icm de 7-traps DSG. Qua taksen is dit denk ik nog zeer haalbaar en de auto zal ook wel snel genoeg zijn denk ik.
    De A3 met 1.8 TFSI (ook 160pk) is toch snel te noemen vind ik Dus dan zal die Scirocco ook wel snel genoeg aanvoelen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichten
      De 1.4TSI versies met compressor én turbo worden toch alom geprezen Nuja,je hebt uiteraard altijd kracht minder he,dat staat vast. Vraag is in hoeverre die 30pk minder een gemis gaat blijken in de praktijk
      Moet dat geen 40pk verschil zijn? De 1.4 is toch 160pk en de 2.0 200 pk?
      Last edited by knight-rider; 03/06/2008, 18:45.
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• 40 pk ga je wel merken hoor

Comment

• idd. 40pk verschil.
          Ik heb zo mijn twijfels over die 1.4. Ik weet niet of zo een klein blok het wel lang volhoudt met wat ze daar allemaal proberen uithalen. Is die idd zo alom geprezen die motor? Heb daar nog niet zo veel over gelezen eigenlijk. Ik weet dat Jeremy clarkson die vreselijk vond.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
            40 pk ga je wel merken hoor
            Denk ik ook wel dat je dat zal merken, maar denk toch wel dat 160 pk ruim voldoende zal zijn zunne.
            Tenzij ge wekelijks in Duitsland d'r mee wilt gaan vlammen, dan zullen alle extra pk's wel welkom zijn
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
              40 pk ga je wel merken hoor
              uiteraard, maar die 1.4 geeft z'n koppel sneller vrij (ken nu de curves/verlopen niet maar dacht dat die compressor ervoor zorgde dat het heel constant aanwezig bleef...) dan bij de 'gewone' TFSI. Dus dacht ik dat ie misschien even 'gewillig' om het zo te zeggen kon gaan aanvoelen...

Heb nog geen een van beide gereden dus zou het begod niet weten of het op iets slaat of niet Wel al meegereden met een TT 2.0TFSI en idd,dat was een vreet machien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                Moet dat geen 40pk verschil zijn? De 1.4 is toch 160pk en de 2.0 200 pk?
                Idd, was verkeerd omdat die 1.4TSI in de Golf verkrijgbaar is met 170pk, mea culpa

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                  Denk ik ook wel dat je dat zal merken, maar denk toch wel dat 160 pk ruim voldoende zal zijn zunne.
                  Tenzij ge wekelijks in Duitsland d'r mee wilt gaan vlammen, dan zullen alle extra pk's wel welkom zijn
                  Tuurlijk is dat ruim voldoende, heb bewust voor de 1.8 TFSI gekozen ook. Al had budget er ook wat mee te maken (extra kost + BIV + verzekering).

Comment

• Comment

• Comment

• jakkes die velgen

Comment

• Inderdaad, die laatste velgen steken wat tegen.

Maar voor de rest, wat een auto
                          All hail the Ovlov

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                            jakkes die velgen
                            Inderdaad ja

Comment

• Op sommige foto's vind ik de Scirocco maar zozo ogen...
                              Maar op deze foto's
                              De velgen staan hem ook goed vind ik.

Comment

• Oei die bodykit en die Pheaton-replica's.

Comment

• Ik vind die bordeaux-kleurige gewoon prachtig, mooie bodykit

Comment

• die velgen op die rooie,wtf

Tot nader order nog geen foto's van scirocco's met de velgen van de Iroc-concept destijds? Vond die wel knap...

Comment

• Ter vergelijking, spoilerpakket:
                                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Met dat spoilerpakket en Helios-velgen is hij gewoon retezalig...

Comment

• Ik vind hem met helios-velgen en bodykit net minder mooi. De proporties zijn een beetje zoek. De velgen waarmee hij meestal geshowed wordt (zie foto boven) vind ik trouwens heel mooi.

Comment

Working...
                                          X