Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Maarten, dus als ik het goed begrijp zou je hem volledig standaard nemen?
Mijn voorkeur gaat voorlopig uit naar de 1.4 TSI met 160 pk, icm de 7-traps DSG. Qua taksen is dit denk ik nog zeer haalbaar en de auto zal ook wel snel genoeg zijn denk ik.
De A3 met 1.8 TFSI (ook 160pk) is toch snel te noemen vind ik Dus dan zal die Scirocco ook wel snel genoeg aanvoelen.
De 1.4TSI versies met compressor én turbo worden toch alom geprezen Nuja,je hebt uiteraard altijd kracht minder he,dat staat vast. Vraag is in hoeverre die 30pk minder een gemis gaat blijken in de praktijk
Moet dat geen 40pk verschil zijn? De 1.4 is toch 160pk en de 2.0 200 pk?
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
idd. 40pk verschil.
Ik heb zo mijn twijfels over die 1.4. Ik weet niet of zo een klein blok het wel lang volhoudt met wat ze daar allemaal proberen uithalen. Is die idd zo alom geprezen die motor? Heb daar nog niet zo veel over gelezen eigenlijk. Ik weet dat Jeremy clarkson die vreselijk vond.
Denk ik ook wel dat je dat zal merken, maar denk toch wel dat 160 pk ruim voldoende zal zijn zunne.
Tenzij ge wekelijks in Duitsland d'r mee wilt gaan vlammen, dan zullen alle extra pk's wel welkom zijn
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
uiteraard, maar die 1.4 geeft z'n koppel sneller vrij (ken nu de curves/verlopen niet maar dacht dat die compressor ervoor zorgde dat het heel constant aanwezig bleef...) dan bij de 'gewone' TFSI. Dus dacht ik dat ie misschien even 'gewillig' om het zo te zeggen kon gaan aanvoelen...
Heb nog geen een van beide gereden dus zou het begod niet weten of het op iets slaat of niet Wel al meegereden met een TT 2.0TFSI en idd,dat was een vreet machien
Denk ik ook wel dat je dat zal merken, maar denk toch wel dat 160 pk ruim voldoende zal zijn zunne.
Tenzij ge wekelijks in Duitsland d'r mee wilt gaan vlammen, dan zullen alle extra pk's wel welkom zijn
Tuurlijk is dat ruim voldoende, heb bewust voor de 1.8 TFSI gekozen ook. Al had budget er ook wat mee te maken (extra kost + BIV + verzekering).
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Ik vind hem met helios-velgen en bodykit net minder mooi. De proporties zijn een beetje zoek. De velgen waarmee hij meestal geshowed wordt (zie foto boven) vind ik trouwens heel mooi.
Comment