Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Scirocco

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
    Vandaag eventjes in eentje gaan zitten tijdens mijn bezoekje aan de VW-stealer (onderhoud Golf)

wat een prachtwagen

was thans een "saaie" grijze met "maar" 17'duim... maar wat een lekkere lederen zetels!
    Idd zalig interieur hé Ben er redelijk weg van
    Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Geslaagd!

Enkel het alu op de middenconsole moet weg. Gaat er een beetje over.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MarcL Bekijk Berichten
          Ik ben gisteren mijn Scirocco gaan afhalen bij de dealer.
          Rijd echt heel goed vind ik.De zetels zitten ook heel goed.
          Alleen vond ik het vreemd dat ik de auto vaak moelijk in 1ste versnelling gezet krijg.
          Bijvoorbeeld, als ik aan het rode licht stond, had ik het soms moeilijk om hem terug in 1ste te zetten.
          Als de auto helemaal uitstaat dan gaat hij wel telkens heel vlot in 1ste.
          Kan dit zijn omdat alles nog nieuw is?
          Of misschien is het omdat ik de auto nog niet gewoon ben?
          Ik heb dus geen DSG maar een gewone schakelbak.
          Anders moet ik volgende week toch maar eens terug naar mijn dealer gaan.
          Hoelang heb je moeten wachten?
          Welke heb je genomen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwes Bekijk Berichten
            Hoelang heb je moeten wachten?
            Welke heb je genomen?
            Ik heb precies 3 maanden moeten wachten.
            Op 11 september bestelt en gisteren (11 december) afgehaald bij de dealer.
            Mijn scirocco is een Deepblack (color), 1.4 TSI 160pk, gewone schakelbak.
            Met de volgende opties:
            -18" Interlago's velgen
            - Licht & zichtmodule (incl. inklapbare spiegels)
            - Multifunctineel stuur
            - Verdonkerde achterruiten
            - Bandenspanningscontrole
            - Alarm Plus
            -Climatronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fred Bekijk Berichten
              Idd zalig interieur hé Ben er redelijk weg van
              die wagen heeft het!

écht een cockpit waarin ik mij zou thuisvoelen (en dat komt van een basic-man )

Comment

• Mooi Golf 5 instrumentenbord. Zelfde stuur en aircobediening zo te zien.

Comment

Ik heb precies 3 maanden moeten wachten.
                  Op 11 september bestelt en gisteren (11 december) afgehaald bij de dealer.
                  Mijn scirocco is een Deepblack (color), 1.4 TSI 160pk, gewone schakelbak.
                  Met de volgende opties:
                  -18" Interlago's velgen
                  - Licht & zichtmodule (incl. inklapbare spiegels)
                  - Multifunctineel stuur
                  - Verdonkerde achterruiten
                  - Bandenspanningscontrole
                  - Alarm Plus
                  -Climatronic
                  Foto's???

Comment

Ik ben gisteren mijn Scirocco gaan afhalen bij de dealer.
                    Rijd echt heel goed vind ik.De zetels zitten ook heel goed.
                    Alleen vond ik het vreemd dat ik de auto vaak moelijk in 1ste versnelling gezet krijg.
                    Bijvoorbeeld, als ik aan het rode licht stond, had ik het soms moeilijk om hem terug in 1ste te zetten.
                    Als de auto helemaal uitstaat dan gaat hij wel telkens heel vlot in 1ste.
                    Kan dit zijn omdat alles nog nieuw is?
                    Of misschien is het omdat ik de auto nog niet gewoon ben?
                    Ik heb dus geen DSG maar een gewone schakelbak.
                    Anders moet ik volgende week toch maar eens terug naar mijn dealer gaan.

Wat doe je dan als hij er moeilijk ingaat? De koppeling loslaten en terug indrukken en dan lukt het wel? Lijkt me niet normaal, toch maar eens mee terug gaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                      Wat doe je dan als hij er moeilijk ingaat? De koppeling loslaten en terug indrukken en dan lukt het wel? Lijkt me niet normaal, toch maar eens mee terug gaan.
                      Ben zojuist nog effe gaan rijden en nu heb ik geen probleem meer gehad met de 1ste versnelling.
                      Ik denk dat het misschien was omdat ik de auto nog niet echt gewoon was de eerste dag.
                      En ik heb nog niet veel km gereden, want de auto is nog niet ingeschreven en dan is het beter om niet teveel onnodig gaan rond te rijden.
                      Zal in de week eens goede foto's maken van de auto, want heb er nu maar een paar die met de gsm zijn gemaakt toen ik de auto net had.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fred Bekijk Berichten

Vind het net iets minder

Stuur is wel leuk

Comment

• Zo ziet een pas gekuiste( met de nodige productjes en tijd!) Berylium grijze eruit se ( Wel slecht weer voor een mooie foto )

Comment

• Heel knappe auto
                            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Filzz Bekijk Berichten
                              Zo ziet een pas gekuiste( met de nodige productjes en tijd!) Berylium grijze eruit se ( Wel slecht weer voor een mooie foto )

Knap!
                              Al had ik persoonlijk de Interlagos velgen genomen ipv deze. Zijn deze de 'standardvelgen' uit het sportpakket?

Comment

• Prachtige wagen toch wel, ferm werk van VW.

Maar Phaeton Helios velgen staan het knapste onder de Scirocco imho.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichten
                                  Knap!
                                  Al had ik persoonlijk de Interlagos velgen genomen ipv deze. Zijn deze de 'standardvelgen' uit het sportpakket?
                                  Tja idd deze zijn de domington velgen, horen idd bij sportpakket volgens mij. Op zich vind ik ze wel mooi hoor, maar ik heb een stockwagen genomen dus had de keuze niet tussen de velgen. Binnen paar maandjes zet ik er mss andere onder.

Comment

• @Filzz: Knappe wagen hoor!!!

Ik moet binnenkort ook eens tijd maken om een paar mooie foto's van mijn zwarte Scirocco te maken.
                                    Heb nu alleen een paar foto's met de gsm getrokken, toen ik de wagen net ben gaan afhalen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten

Bestaan hier meer foto's van ?

Is dit het "zwart" dat wij ook kunnen bestellen of zou dit een custom kleurken zijn ? ziet er mij zo echt zwart-zwart uit hé.... vet !

Comment

• Knappe kar filzz.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                                          Knappe kar filzz.
                                          idd zeer knap, een knap model en een knappe kleur! Ff zoeken welke motor ge hebt als het hier al staat

Comment

Working...
                                          X