Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Scirocco

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Filzz Bekijk Berichten
    Een klein voorsmaakje dan :
    Wow, zeer mooi, ik wacht ook op het topic met uitgebreide foto special en filmkes. Proficiat !!

Die white on Black staat ook niet mis trouwens.
    Last edited by ; 25/11/2008, 13:35.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Filzz Bekijk Berichten
      Een klein voorsmaakje dan :

zeer mooi en mijn favoriete kleur

Comment

• Mercikes

Dacht eerst voor een witte te gaan maar m'n mede bestuurder was daar niet zo zot van....
        Ben uiteindelijk toch zeer tevreden met deze kleur!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten

Comment

• wat vinden jullie van mijn menig...de scirocco is een sportief model.... dus eigenlijk past het grijs helemaal niet bij het karakter van deze wagen ( pas op ik vind het grijs mooi), wit vind ik hem misschien iets te plastiek voor....blauw maakt hem te veel ronny gehalte, groen is hebt ge mij gezien en zwart is sober sportief of ben ik mis?

Comment

• Grijs past zeker bij het karakter van de wagen vind ik. Zoals bv. Daytona grijs op diverse sportieve Audi-modellen. Blauw vind ik persoonlijk heel knap staan, net zoals dat rood / bordeau op sommige foto's. Groen is voor durvers, en zwart is idd sober sportief maar zou ik niet direct nemen. Of het moet zijn zoals die zwarte die ik enkele dagen gelede postte. Wit vind ik wel knap, zeker met die zwarte accenten.

Comment

• ’Topversie Scirocco heet R20T’
                26 november 2008 · Tekst Alexander Inia
                In de topversie van de Scirocco is het momenteel allesbehalve behelpen met 200 pk, maar het zal de pk-adepten als muziek in de oren klinken dat Volkswagen ook aan een echt hete Scirocco werkt. De topper van het gamma krijgt de typeaanduiding ‘R20T’ mee.
                Dat meldt Car Magazine. Zoals de typeaanduiding al een beetje doet vermoeden, krijgt de hete Scirocco geen 3,2-liter VR6 onder de kap. In plaats daarvan kiest Vollkswagen voor de 2,0-liter turbomotor uit de Audi S3, goed voor 265 pk.
                Volgens insiders krijgt de R20T een agressief uiterlijk, dat behoorlijk overeenkomt met dat van de Scirocco GT24 raceauto (foto), die meedeed aan de 24-uursrace op de Nordschleife. Denk de dakspoiler, splitters en de stickers weg, en je komt flink in de buurt van de uiteindelijke productieauto.
                Binnenkort laat Volkswagen de snelle Scirocco op een autoshow zien. Eind 2009 verwachten we de auto in de showrooms. Waarschijnlijk komt er ook een Golf R20T met dezelfde motor, die als spirituele opvolger van de Golf R32 gaat dienen.
                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door newadrieke Bekijk Berichten
                  wat vinden jullie van mijn menig...de scirocco is een sportief model.... dus eigenlijk past het grijs helemaal niet bij het karakter van deze wagen ( pas op ik vind het grijs mooi), wit vind ik hem misschien iets te plastiek voor....blauw maakt hem te veel ronny gehalte, groen is hebt ge mij gezien en zwart is sober sportief of ben ik mis?
                  imo you're wrong!
                  zoals ik al eerder zei,da zwart is mooi,maar rondingen en roosters komen minder(sportief)uit.
                  vgl het met een c-klasse met amg kit,die mag je ook nooit in'zwart nemen of je ziet bijna niet dat er een amg kit op staat.
                  cheers!

Comment

• nls2000

Comment

• Mooi autootje , lijkt wel wat op een platgedrukt Golfke. Alleen wel een paar duzend euros duurder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                        Ligt het aan mij of lijkt die voorkant op die van de r8?

Mooie auto wel, zeker in het wit.

Comment

• er is zelfs al een politie scirocco

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sQuare Bekijk Berichten
                            er is zelfs al een politie scirocco

Doen ze zoveel moeite om hem een knappe stroomlijn mee te geven, zetten ze zo'n lichtbak op't dak

Flikken met smaak weliswaar

Comment

• Gimme gimme gimme

Enkel zo'n knap plat LED balkje erop bovenaan en we zijn content
                              Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Deze week heb ik de Scirocco voor de eerste keer gezien op de ring rond Brussel. Het was een zwarte 2.0 TSI met garageplaten. Prachtig

Comment

• Officieel: Volkswagen Scirocco Studie R
                                  3 december 2008 · Tekst Alexander Inia
                                  De Volkswagen Scirocco heeft momenteel de beschikking over maximaal 200 pk en stiekem hopen de liefhebbers op een flinke schep meer. Volkswagen bedient ons volgend jaar op onze wenken en we kunnen in Bologna alvast zien hoe die krachtigste Scirocco er ongeveer uit komt te zien.
                                  De Scirocco Studie R is dus de voorbode van het nieuwe topmodel, dat volgens de geruchtenmachine R20T gaat heten. Onder de kap ligt de 2,0-liter turbomotor uit de Audi S3. In de Audi levert de motor 265 pk, in de Studie R bedraagt het vermogen 270 pk.
                                  De Studie R heeft een zestraps DSG-bak aan boord, die de kracht naar alle vier de wielen stuurt. Verder onderscheidt de concept-car zich met een verbeterd remsysteem, instelbare dempers en een uitlaatsysteem met een extra diepe brom.
                                  Volkswagen heeft voor het uiterlijk inspiratie opgedaan bij de Scirocco GT24 racer. Zo zijn er een aangepaste voor- en achterbumper, een diffusor en een flinke taartschep achterop. Led-dagrijverlichting, rode buitenspiegelkappen en speciale stickers maken het plaatje compleet.
                                  We verwachten de productieversie van deze Scirocco Studie R eind 2009 in de showrooms. Ook van de Golf komt een R20T-versie, die eveneens de 270 pk sterke viercilinder onder de kap krijgt.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Die links kloppen wel niet, wordt javascript opgeroepen

Comment

• Volvo V60 D3 R-design

Comment

• De knapste van de drie in elk geval.
                                        Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Kan 'em ook heel hard smaken. 1 reeks blijf ik nog wel iets mooier (lees beschaafder) vinden. Toch zou ik op dit moment serieus twijfelen, alleen al vanwege het mooie prijsverschil. De wagen oogt lekker trendy. Wel een beetje spijtig dat er geen lekkere 6cylinder in het topmodel gaat liggen.. hoe goed klonk die r32 niet
                                          -

Comment

Working...
                                          X