Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Scirocco

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
    newadrieke, kan je wat meer details geven? Wat heb je er nog allemaal op besteld? Is het qua totaalpakket auto dat je krijgt niet een beetje een stapje terug van Audi naar VW? Afwerking en zo bedoel ik dan...

Ik vind het een enorm knappe wagen. Uitstekende keuze van velg, het is ook mijn favoriet. Het grijs zal wel knap zijn, maar voor mij werd het onmiddellijk een salsarode. Met 19" lugano, zwart leder, panoramisch dak, xenon, heel misschien getinte ruiten. Zalig!
    Ik kan het mij ook al zo voorstellen. 2.0 TFSI DSG, pano, aero kit, dikke velgen, xenon, gps, .. Als ik hem naar mijn goesting samenstel kom ik rond 38.000. Daar nog 15% korting af via m'n pa zijn werk .. Should be nice ! Maar ik ga mijn A3 niet inwisselen hiervoor

Comment

• Voila, zo mag ie zijn van mij. Wel wat lager, dus eventueel een KW V1 onder ofzo. Komt in Duitsland op €36.477.

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• en wat vinden jullie van een zwarte scirocco

Comment

• Comment

• is toch een stuk minder hoor,heb 'k ook al irl gezien,lijnenspel,radiatorgrill etc.. komt dan minder goed uit.

Comment

• Full black moet ie dan. Met donkere velgen en getinte ruiten.

Comment

• Enkel als ie zo komt dus (dus ook één of ander sportpakket):

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                  Enkel als ie zo komt dus (dus ook één of ander sportpakket):

vet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door newadrieke Bekijk Berichten
                    hier zie je duidelijk dat het wit een speciale afwerking heeft

Is dat parelmoer?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                      Enkel als ie zo komt dus (dus ook één of ander sportpakket):

Zo lijkt hij wel een C30

Comment

• Ikzelf heb ook een berylliumgrijze gekocht, maandag ben ik ermee aant rijden..

Comment

• Voor degenen die al besteld hebben of een offerte gevraagd, welke korting geven ze erop?

Comment

• Korting

Op een VW Golf 6 Tdi 110 pk Highline kreeg ik tot hiertoe maximum 5.5% . Dit lijkt me niet overdreven veel als je ziet welke kortingen momenteel bij andere merken mogelijk zijn. Nog even afwachten is de boodschap denk ik. Hoeveel geven ze op een Scirocco ?

Comment

• max 5%

Comment

• nog efkes de crisis zijn werken laten doen en zakken de prijzen wel

Comment

• Ze gebruiken "nieuw model" als argument. Er zijn altijd garages binnen hetzelfde merk die meer geven, dus als je een beetje zoekt en onderhandelt, kan je zeker meer krijgen. Maar 5% is ook wat ze mij vertelde hebben tijdens de opendeurdagen ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox Bekijk Berichten
                                    Voor degenen die al besteld hebben of een offerte gevraagd, welke korting geven ze erop?
                                    2 garages geweest,max. 5,5%(in mijn geval)+te lange wachttijd=voor ander merk gekozen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Filzz Bekijk Berichten
                                      Ikzelf heb ook een berylliumgrijze gekocht, maandag ben ik ermee aant rijden..

met welke velgen en opties motor?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten
                                        2 garages geweest,max. 5,5%(in mijn geval)+te lange wachttijd=voor ander merk gekozen
                                        waar heb je dan voor gekozen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten
                                          Wat is de levertermijn?

Comment

Working...
                                          X