Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
newadrieke, kan je wat meer details geven? Wat heb je er nog allemaal op besteld? Is het qua totaalpakket auto dat je krijgt niet een beetje een stapje terug van Audi naar VW? Afwerking en zo bedoel ik dan...
Ik vind het een enorm knappe wagen. Uitstekende keuze van velg, het is ook mijn favoriet. Het grijs zal wel knap zijn, maar voor mij werd het onmiddellijk een salsarode. Met 19" lugano, zwart leder, panoramisch dak, xenon, heel misschien getinte ruiten. Zalig!
Ik kan het mij ook al zo voorstellen. 2.0 TFSI DSG, pano, aero kit, dikke velgen, xenon, gps, .. Als ik hem naar mijn goesting samenstel kom ik rond 38.000. Daar nog 15% korting af via m'n pa zijn werk .. Should be nice ! Maar ik ga mijn A3 niet inwisselen hiervoor
Op een VW Golf 6 Tdi 110 pk Highline kreeg ik tot hiertoe maximum 5.5% . Dit lijkt me niet overdreven veel als je ziet welke kortingen momenteel bij andere merken mogelijk zijn. Nog even afwachten is de boodschap denk ik. Hoeveel geven ze op een Scirocco ?
Ze gebruiken "nieuw model" als argument. Er zijn altijd garages binnen hetzelfde merk die meer geven, dus als je een beetje zoekt en onderhandelt, kan je zeker meer krijgen. Maar 5% is ook wat ze mij vertelde hebben tijdens de opendeurdagen ...
Comment