Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Scirocco

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hey,

Mischien een rare vraag maar zouden de mensen die een scirocco gaan bezichtigen zijn bij hun dealer ff devolgende zaken kunnen posten :

- motorisatie
    - kleur
    - leder of stof
    -evt andere opties

Ik vraag dit omdat ik vrij dringend op zoek ben naar een scirocco en evt een tooneaalmodel zou overwegen.
    Ben van vlaams brabant, maar een beetje verder mag ook.

Alvast bedankt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Filzz Bekijk Berichten
      Hey,

Mischien een rare vraag maar zouden de mensen die een scirocco gaan bezichtigen zijn bij hun dealer ff devolgende zaken kunnen posten :

- motorisatie
      - kleur
      - leder of stof
      -evt andere opties

Ik vraag dit omdat ik vrij dringend op zoek ben naar een scirocco en evt een tooneaalmodel zou overwegen.
      Ben van vlaams brabant, maar een beetje verder mag ook.

Alvast bedankt!
      Ga naar www.vw.be --> wagens in stock. Kies eruit welke je goed vindt, en dan mail je voor extra info. Vraag voor een gedetailleerde offerte en dan kan je al vergelijken. Zo goed als alle Scirocco's zijn uitgerust met de 1.4TSI 160.
      Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Roox, ja weet ik heb al eens gekeken. Maar m'n zin staat er niet tussen, de meeste zijn met stof bekleed
        En volgens mij is dat de stock van vw zelf en niet per sé wat de consessiehouders in hun garage hebben staan, of heb ik het mis?

Ben bijvoorbeeld al bij Ceulemens in herent geweest en daar staat een witte met leder, en die staat er al niet tussen in die VW lijst, daarmee.

Comment

• Je kan ook gewoon elke dealer dezelfde mail sturen. Gewoon naar de verkoper... En dan vraag gewoon naar motor/kleuren/stof of leder/belangrijkste uitrusting.

Kijk ook eens op www.mobil.de , daar staat ook al vrij veel tussen, en ook nog goed uitgerust.
          Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Hey medeforummers

Ik vind de nieuwe Scirocco mooier en mooier met de dag.
            Rijdt ook geweldig goed, zeker de 2.0TSi.

Newadrieken, goede keuze zou ik zo zeggen.
            Een lichte kleur past hem heel goed maar ik zou niet voor wit gaan hoewel ik dat vandaag het mooiste vind.
            Die zwarte strip aan de zijkant stoort mij helemaal niet, geeft karakter.

De sportkit vind ik niet echt nodig maar is wel geslaagd, heb ooit eens een mooie foto gevonden hier ergens op het forum van een zwarte op een stand van een of ander salon.
            Vond ik helemaal het einde.

Voor wat betreft de velgen heb ik het niet zo begrepen op die Heliossen.
            Persoonlijke smaak hé ;-)
            Doen mij te veel denken aan een velg die ooit op de Golf IV "carrière" heeft gemaakt.

Hey Filzz, wat voor een Scirocco zoek je eigenlijk?

Ciao!

TT

Comment

• Die MTM : 265 rubber op de vooras?! WTF!!

Comment

• Redelijk geschifte bandenmaat vooraan.

Comment

• Zijn er al sommigen onder jullie die om een offerte zijn gegaan? Tijdens het lanceringsweekend effe gepolst bij een verkoper die natuurlijk het argument van een nieuw model inroepte om te zeggen dat er amper kortingen zullen gegeven worden. 5% max zei hij ...

Enfin, met de huidige crisis zullen ze toch hun broek wat moeten afdoen denk ik De A4 Avant kan je als particulier aan 9.5% korting krijgen (uit goede bron gehoord en zelf gezien op offerte)

Comment

• In de CC voor de Scirocco is er ook kastanjebruin beschikbaar als kleur, heeft iemand de Scirocco al in deze kleur tegengekomen?

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Mottige velgen. Hangt wel lekker laag.

Comment

• Comment

• Weer geen velgen van m'n goesting

Comment

• De Phaeton Helios-velgen passen er heel goed onder imo.

Comment

• Hoi

@ AUDI S8
                                    Kastanjebruin VW Scirocco, zie post # 888.
                                    Geeft de Scirocco een braver, serieuzer uiterlijk en past dus niet volgens mij LOL

De Scirocco in post # 993, die vind ik helemaal af.
                                    Veel mooier dan de Heliossen haha
                                    De Helios vind ik heel mooi op de Phaeton maar niet op de Scirocco

Nog even een vraag qua kleur; dat mooie rood, lijkt metaalkleur te zijn op de foto.
                                    Ik kan niet geloven dat deze kleur "Salsarood" (niet metaalkleur) is.
                                    Help! Iemand?

Veel rijplezier gewenst!

Ciao!

TT

Comment

• ik denk dat dat wel eens amaryllis rood zou kunnen zijn zoals op de golf 6 bestelbaar is ?
                                      of toch een individual kleurtje, het interesseert mij ook...
                                      hier en daar ook iets gelezen over een kleur die "fire spark" zou heten en Q1 2009 uitkomt
                                      Last edited by hoebeltje; 19/11/2008, 14:29.
                                      4 rings driver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DEA565 Bekijk Berichten
                                        Hoi

@ AUDI S8
                                        Kastanjebruin VW Scirocco, zie post # 888.
                                        Geeft de Scirocco een braver, serieuzer uiterlijk en past dus niet volgens mij LOL

De Scirocco in post # 993, die vind ik helemaal af.
                                        Veel mooier dan de Heliossen haha
                                        De Helios vind ik heel mooi op de Phaeton maar niet op de Scirocco

Nog even een vraag qua kleur; dat mooie rood, lijkt metaalkleur te zijn op de foto.
                                        Ik kan niet geloven dat deze kleur "Salsarood" (niet metaalkleur) is.
                                        Help! Iemand?

Veel rijplezier gewenst!

Ciao!

TT

het kleur salsarood is geen metaalkleur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VNM Bekijk Berichten
                                          het kleur salsarood is geen metaalkleur
                                          Dat zegt ie toch?

Comment

Working...
                                          X