Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Terecht. En voor dat kleur ook En een panoramisch dakje. En xenon. En sportpakket. En GPS. Gewoon ongeveer alles aanvinken.
Das ook mijn gedacht se!
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
na een beetje na te denken en na de test met de scirocco staat het vast dat ik voor deze wagen ga, ik dacht eventjes voor de TTS te gaan, maar het prijsverschil is te groot voor het fun verschil..de afwerking is wel degelijk beter bij de audi (interieur) maar ik zeg het nogmaals de fun en sound van de motor is zo goed als hetzelfde. Nu ik wil mij dan wel een lekker full option Scirocco aanschaffen....de kleur..?Wit of grijs? met body kit of zonder? zeg jullie gedacht!
Daaaaamn, hoe bloody fookin' zalig is die hier wel niet, zeg. Oké, kleur vind ik knap maar zou 'k niet kopen, maar de rest : kit, velgen, ... Superknap!
MTM heeft zich vergrepen aan de Volkswagen Scirocco en komt met de ‘R’ op de proppen. Met 272 pk maakt de Scirocco R het een Audi S3 behoorlijk lastig.
Middels het aanpassen van de motorunit en het monteren van een nieuw uitlaatsysteem wist MTM 272 pk en 350 Nm koppel uit de 2.0 liter TFSI-motor te halen. MTM perst weliswaar 24 pk meer uit het tweeliter blok dan Mcchip, er moet ook flink meer in de buidel worden getast. Voor minder dan € 5.285,- doet MTM het niet. De MTM Scirocco R wordt gecomplementeerd met Bimoto-wielen met de keuze uit 19 of 20 inch qua diameter. Michelin Pilot Sport banden in de maat 265/30ZR20 vóór en achter zorgen voor het schoeisel. Verder beschikt de auto over betere remmen en een sportonderstel.
Comment