Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Kan er iemand verklaren waarom je Risingblue niet kunt combineren met lederbekleding Vienna Truffel? K'zou dat net de ideale combinatie vinden voor mijn toekomstig bakske...
Dat gaat toch niet helpen om hem sneller te produceren hoor
Dat helpt zeker!!!!!
Dankzij mijn voortdurend contact met de dealer en met de sales manager van VW Import (Dieteren) heb ik al een winst geboekt van 4 weken!!
Wees dus absoluut niet laks en kom verdorie op voor je rechten!!
Wat is dat hier met al die makke Vlamingen?!
We worden bedrogen door VW en jullie blijven gewoon zitten.
Zo blijven wij Vlamingen de "gemakkelijke" klanten bij VW en dan verandert er niks.
En staan wij altijd vanachter in de rij.
IK had mijn auto al moeten hebben!!
Waarom pikken jullie zomaar 3-4 maanden extra wachttijd?
Dit is geen faire manier van zaken doen van VW!
Kom op voor je rechten en wijs VW op zijn beloftes.
Dat helpt zeker!!!!!
Dankzij mijn voortdurend contact met de dealer en met de sales manager van VW Import (Dieteren) heb ik al een winst geboekt van 4 weken!!
Zo blijven wij Vlamingen de "gemakkelijke" klanten bij VW en dan verandert er niks.
Ik denk toch dat je het verkeerd ziet. In de grond heb je gelijk als je zegt dat je als klant op je rechten moet staan, als het ware "klantvriendelijkheid" moet afdwingen.
Probleem is: als de 95% van de klanten zich wel galant in de r**t wil laten naaien sta je met je 5% kritische klanten aan de kant.
Als je dan te hard op de gas gaat staan dan bestaat de kans dat je "kloteklant" wordt, een fenomeen gekend daar waar de leveranciers de lakens uitdelen en de klanten te slikken hebben. Als "kloteklant" pesten ze je nog meer en bereik je nog minder wat je wil. Er is onderzoek naar gedaan, niet toevallig in Nederland, waar de behoefte aan goeie service véél groter is dan in België. Iedereen kent ook de assertiviteit, dikwijls misbegrepen als arrogantie, van de gemiddelde Nederlander:
De schuld ligt dus bij de 95% slikkers die maken dat bedrijven de 5% kritische mensen aan de kant kan blijven zetten. Dus ja, kritisch zijn, maar als je voelt dat het allemaal niks uithaalt... de volgende keer elders gaan kopen.
Ik ben overtuigd anti-VAG geworden door herhaaldelijk kloteklant te zijn geweest in het verleden. Als iedereen dat zou doen zou de service bij VAG wel verbeteren hoor, ze zouden wel moeten. Nu moet dat niet...
kheb als vlaming kalm maar direct onderhandelt met vw,ik heb productieweek 25 levering begin juli.das inderdaad meer dan 3maanden te laat.door lang aandringen en te dreigen met opzeg van de wagen,krijg ik bovenop men 8.5 procent korting bij aankoop .wat als vlaming toch niet slecht is he,je behaalt meer met wat vriendelijkheid.ik krijg vanaf half april de nieuwe golf 6 als vervanging tot men sirocco binnen is voor de prijs van 100euro per maand.mvg verfaillie pascal
kheb als vlaming kalm maar direct onderhandelt met vw,ik heb productieweek 25 levering begin juli.das inderdaad meer dan 3maanden te laat.door lang aandringen en te dreigen met opzeg van de wagen,krijg ik bovenop men 8.5 procent korting bij aankoop .wat als vlaming toch niet slecht is he,je behaalt meer met wat vriendelijkheid.ik krijg vanaf half april de nieuwe golf 6 als vervanging tot men sirocco binnen is voor de prijs van 100euro per maand.mvg verfaillie pascal
Dat is zeker geen slechte deal. Je krijgt dus een grotere auto voor 100 euro per maand in afwachting van je nieuwe.
Thx voor jullie reactie!!
Ik kan het hele verschijnsel van de "kloteklant" al jaren.
En ik beschouw me zo niet hoor.
Ik ben de kritiscche klant zonder ooit vulgair of onbeleefd te worden.
Mijn dealer heeft nog steeds een goede relatie met mij en ook de manager van de VW Import ( Dieteren) beschouwt me niet als een lastpost maar als iemand die op zijn strepen staat. En beiden hebben daar alle begrip voor. En spannen zich in voor mij.
Ik heb ook veel betere voorwaarden gekregen en er is een oplossing in de maak voor als ik mijn huidige eind deze maand niet meer heb. Een oplossing zoals Pasje.
Wat ik met mijn vorige mails vooral bedoelde is dat we met z'n allen moeten leren niet op onze kop te laten sch............ .
En dat je als klant recht hebt op correcte info en betrouwbare verkoopsbeloftes.
Helaas moet je dat hier vaak afdwingen maar dat komt idd zoals Jayjay zegt bij ons volkje zelden voor. En dus worden we nog meer gepakt.
Maar ik merk dat ik nu door VW en door mijn dealer als veel voller wordt genomen.
En dat ze niet om me heen kunnen.
Maar ik weet dat ik ook niet om hen heen kan als ik die auto wil.
Daarom is mijn verstandhouding met hen dus op dit moment ideaal.
Maar ik waak erop!
Dat helpt zeker!!!!!
Als de wachttijd te lang oploopt dan neem je toch gewoon een ander merk zeker. Er zijn massa's alternatieven die niet moeten onderdoen voor een Scrirocco.
Als de wachttijd te lang oploopt dan neem je toch gewoon een ander merk zeker. Er zijn massa's alternatieven die niet moeten onderdoen voor een Scrirocco.
Sorry, maar er is voor mij echt geen alternatief.
Zeker na heel veel lektuur, vergelijkende tests en drie proefritten met verschillende motorisaties van de Scirocco.
Deze auto is MIJN terechte keuze.
En voor de wachttijd is men een oplossing aan het uitwerken.
En dat dankzij mijn vastberadenheid en doorzetting.
In alle correctheid en vriendelijkheid.
Na vriendelijk, kordaat en correct aandringen van mij bij de dealer en vooral bij VW Import , kreeg ik vandaag eindelijk bericht dat mijn Rocco niet verlaat is van WK 9 naar WK 20 als productieweek, maar vervroegd " verlaat" werd naar WK 16.
ik heb de mijne besteld begin jan levering april,heb voorlopig productie week 25 dus begin juli bij de dealer.das meer dan drie maanden te laat ,maar vanaf half april krijg ik golf 6 als vervangwagen tot men sirocco binnen is.hebben me wel gebeld dat het vroeger kon zijn.
das dus afwachten maar ben blij met hun voorstel.kweet dat ze veel op dit forum kijken en bang zijn dat de media er weet van zou krijgen.zeg nu zelf tis crisis en dan meer dan 6 maanden wachten op je nieuwe wagen,als ze hem beloven in drie maanden. allee nog effe geduld he mvg verfaillie pascal
Ik heb de mijne half januari besteld en zou hem in mei hebben. Dit is nu al gewijzigd naar begin juni. Welke opties heb jij bijgenomen? Wel raar dat ik hem later heb besteld en erder zou hebben...
Comment