Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Scirocco

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Ieuw, die zetels. Onze Peugeot 205 had dat ook.

Comment

• Ik vind die eigenlijk zalig Wel liever Alcantara.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbr Bekijk Berichten
          nog efkes de crisis zijn werken laten doen en zakken de prijzen wel
          Dit gelooft ge toch zelf niet ?????
          Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
            Wat is de levertermijn?
            De mijne is begin september al bestelt en is normaal gezien vorige week gebouwd (week 47).

Comment

• 5.5% lijkt me wel weinig. Waarom zou Volkswagen een uitzondering zijn op andere merken waar er de laatste tijd noodgedwongen wel grote kortingen gegeven worden ? De particuliere markt zakt in mekaar. Ik zag al enkele nieuwe Scirocco in het verkeer maar nog geen enkele Golf 6 dus zo'n succes lijkt me dat toch niet te zijn.

Comment

• Ik denk niet dat de Golf VI al leverbaar is bij ons.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door newadrieke Bekijk Berichten
                  met welke velgen en opties motor?
                  domington velgen
                  1.4 tsi 160 pk
                  premium pack
                  audio pack
                  leder
                  etc, eigenlijk alles wat nodig is zonder teveel extra

Comment

• Iemand al foto's gezien van een Scirocco in opalgrijs (Opalsilber Metallic in duitsland) ?
                    - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
                    - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MarcL Bekijk Berichten
                      De mijne is begin september al bestelt en is normaal gezien vorige week gebouwd (week 47).
                      onderwerp + hulpwerkwoord + voltooid deelwoord

is da nu zo moeilijk ?

Comment

• Worden er in de nabije toekomst nog andere motoren in deze wagen geplaatst, nog een diesel bv.?

Comment

• Ik zag net dat er een 2l diesel van 170pk beschikbaar is, kent iemand de prestaties hiervan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmw5series Bekijk Berichten
                            Worden er in de nabije toekomst nog andere motoren in deze wagen geplaatst, nog een diesel bv.?
                            2.0 TDi 140 25.850 2.0 TDi 170 27.020

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                              Dit gelooft ge toch zelf niet ?????
                              Dat geloof ik zeker! Vergeet niet dat dit een crisis is die zijn gelijke niet kent. Als het erop aan komt te overleven kan je best wagens verkopen met een verminderde winstmarge of met verlies i.p.v. helemaal geen wagens verkopen.

Allee GM inclusief Opel is zo goed als failliet en Ford blijft niet ver achter. Al eens nagedacht wat een impact dat zou hebben?

Comment

• Dan ga je nog een hele tijd mogen wachten bij VW vrees ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox Bekijk Berichten
                                  Ze gebruiken "nieuw model" als argument. Er zijn altijd garages binnen hetzelfde merk die meer geven, dus als je een beetje zoekt en onderhandelt, kan je zeker meer krijgen. Maar 5% is ook wat ze mij vertelde hebben tijdens de opendeurdagen ...
                                  Altijd zelfde verhaal:

- "Nieuw model"
                                  - "De vraag is groot ze kunnen de productie niet bijhouden, dus nu geen korting mogelijk"
                                  - "We MOGEN momenteel niet meer gevan van het de constructeur"

Inderdaad, als dat allemaal zo is kan men zich permitteren om geen korting te geven. De crisis komt eraan, fabrieken die niet draaien wegens geen verkopen moeten sluiten maar kosten toch geld. Prijzen gaan wel zakken, let op mijn woorden...

Comment

• Ik heb 7 procent gekregen op een offerte voor scirocco!!!

Comment

• De vraag zo groot ? Op mijn Golf 4 moest ik destijds 4 maanden wachten (toen besteld bij de introductie met 8% korting ). De Golf 6 zou na 5-6 weken al geleverd kunnen worden. Dit is vrij snel voor een nieuw model waar zoveel vraag naar zou zijn.

Comment

• Heb een offerte laten maken voor enen 2.0tdi, wit, premium pack, verwarmde zetels, leder, auto airco, navi, xenons, .... max 5% korting enne ... 5 maand wachttijd!!

Heb besloten om mijn eigen wagen te houden

Grtz Kristof

Comment

• 5 maanden, valt goed mee.

Comment

Working...
                                          X