R-line?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Scirocco
Collapse
X
-
1.4 TSI 160pk zonder R-line, de optielijst staat hier al enkele pagina's terug in dit topic. En ik heb direct al 2 vraagjes. Hoe werkt de bochtenverlichting, meedraaiende koplampen of bijstand van de mistlichten? En kan de software van de navigatiedvd niet op de harde schijf van de RNS 510 zodat je niet constant moet switchen tussen navigatiedvd en muziekcd?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Papillon Bekijk Berichtenlukt dat zomaar?
Oorspronkelijk geplaatst door Fonzie07 Bekijk Berichtenge gaat dan wel 2x inschrijvings taks moeten betalen dacht ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Duke Bekijk BerichtenVanmiddag afgehaald en snel een fotootje genomen op de oprit:
Ben al benieuwd om hem eens in het echt te zien!
Comment
-
Vandaag nog eens tijd gehad voor mini-fotoshootDe eerste deftige foto's eindelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Duke Bekijk Berichten1.4 TSI 160pk zonder R-line, de optielijst staat hier al enkele pagina's terug in dit topic. En ik heb direct al 2 vraagjes. Hoe werkt de bochtenverlichting, meedraaiende koplampen of bijstand van de mistlichten? En kan de software van de navigatiedvd niet op de harde schijf van de RNS 510 zodat je niet constant moet switchen tussen navigatiedvd en muziekcd?
Je kan de kaarten van de DVD zeker op de harde schijf vd RNS510 zetten, normaal stelt hij dat zelf voor bij eerste ingebruikname... Best even de handleiding erbij nemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichtenzo kennen we ferdinand weer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Papillon Bekijk Berichtende waakhond zit erbij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xxxracexxx Bekijk BerichtenDegene die in de buurt durft komen wordt afgelikt
Comment
Comment