Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Scirocco

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• R-line?

Comment

• 1.4 TSI 160pk zonder R-line, de optielijst staat hier al enkele pagina's terug in dit topic . En ik heb direct al 2 vraagjes. Hoe werkt de bochtenverlichting, meedraaiende koplampen of bijstand van de mistlichten? En kan de software van de navigatiedvd niet op de harde schijf van de RNS 510 zodat je niet constant moet switchen tussen navigatiedvd en muziekcd?

Comment

• Ik dacht dat de voorbumper R-line was

Knappe wagen!

Comment

• Gefeliciteerd, prachtige bak
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Papillon Bekijk Berichten
            lukt dat zomaar?
            Ja

Oorspronkelijk geplaatst door Fonzie07 Bekijk Berichten
            ge gaat dan wel 2x inschrijvings taks moeten betalen dacht ik.
            Nee

Comment

• Nog paar fotootjes van de kont ?

Comment

• Prachtig! Dikke bak, met mooie velgen, en de juiste kleur voor de lederbekleding van de stoelen ! Veel plezier ermee!
                freude am fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Duke Bekijk Berichten
                  Vanmiddag afgehaald en snel een fotootje genomen op de oprit:
                  Shiiiiit, hoe zalig Ben al benieuwd om hem eens in het echt te zien!

Comment

• Merci voor de complimenten allemaal Na het weekend post ik wel eens meer en betere foto's.

@paac: Ik kom wel eens langs hé

Comment

• Vandaag nog eens tijd gehad voor mini-fotoshoot De eerste deftige foto's eindelijk.
                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Schone foto's van een knappe kar ! Hebt ge toevallig nog geen filmpje van die BOV?

Comment

• Nog niet, ga volgende week eens proberen een camera te fixen met geluid...

Comment

• de waakhond zit erbij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Duke Bekijk Berichten
                              1.4 TSI 160pk zonder R-line, de optielijst staat hier al enkele pagina's terug in dit topic . En ik heb direct al 2 vraagjes. Hoe werkt de bochtenverlichting, meedraaiende koplampen of bijstand van de mistlichten? En kan de software van de navigatiedvd niet op de harde schijf van de RNS 510 zodat je niet constant moet switchen tussen navigatiedvd en muziekcd?
                              Bijstand mistlichten in de bochten werkt normaal automatisch.
                              Je kan de kaarten van de DVD zeker op de harde schijf vd RNS510 zetten, normaal stelt hij dat zelf voor bij eerste ingebruikname... Best even de handleiding erbij nemen.

Comment

• Mooie compacte wagen, ideaal voor wie een Polo te klein en een Golf te groot is. Hopelijk komt de langverwachte 1.6 tdi 90/105 pk er nu eindelijk aan.

Comment

• zo kennen we ferdinand weer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichten
                                    zo kennen we ferdinand weer
                                    Ik zou graag daarmee een gesprek voeren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Papillon Bekijk Berichten
                                      de waakhond zit erbij
                                      Degene die in de buurt durft komen wordt afgelikt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxxracexxx Bekijk Berichten
                                        Degene die in de buurt durft komen wordt afgelikt
                                        komt hij ook in de auto?

Comment

• Leuke Amstaff...
                                          Heb er zelf ook eentje rondlopen... super hondjes!!!

Comment

Working...
                                          X