Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Scirocco

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Jammer dat de nieuwe Scirocco gelijk de Johnny-bak bij uitstek aan het worden is.. 't is een héél knappe auto, en ze moeten niet overdrijven met van die kits enz. Een 'gewone', witte Scirocco met zonnedak en met onderstaande velgen vind'k ook al hééél mooi!!!!

freude am fahren

Comment

• Vorige week stond mijn Scirocco nog steeds gepland voor produktieweek 47(deze week dus).
      Kan de Dealer volgende week al zien of de auto ook degelijk week 47 is gebouwd?
      Of duurt dat enige tijd voor ze die informatie doorkrijgen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MarcL Bekijk Berichten
        Vorige week stond mijn Scirocco nog steeds gepland voor produktieweek 47(deze week dus).
        Kan de Dealer volgende week al zien of de auto ook degelijk week 47 is gebouwd?
        Of duurt dat enige tijd voor ze die informatie doorkrijgen?
        als ze finale productieweek hebben dan zal hij gebouwd worden hoor, binnen 2 tal weken rij je rond

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichten
          als ze finale productieweek hebben dan zal hij gebouwd worden hoor, binnen 2 tal weken rij je rond
          Tijdens het opendeur weekend van 18 oktober stond hij dus al voor produktieweek 47.
          En een week geleden was dit nog steeds week 47.
          Dus denk ik wel dat het zo is gebleven?
          Ofwel moest er het allerlaatste moment nog iets verandert zijn.

Comment

• welke korting kregen jullie bj de dealer??? Ik denk toch voor een grijze te gaan... Het blauw is te fel en maakt een speelgoedje van de auto. Zwart verstopt te veel, Wit is mooi vooraan maar achteraan veel te wit en we hebben hier al een witte staan. en het grijs is veel mooier in het echt dan op foto's, ben er net naar gaan kijken....

Comment

• Grijs zie je overal rijden. Blauw of rood

Comment

• newadrieke, kan je wat meer details geven? Wat heb je er nog allemaal op besteld? Is het qua totaalpakket auto dat je krijgt niet een beetje een stapje terug van Audi naar VW? Afwerking en zo bedoel ik dan...

Ik vind het een enorm knappe wagen. Uitstekende keuze van velg, het is ook mijn favoriet. Het grijs zal wel knap zijn, maar voor mij werd het onmiddellijk een salsarode. Met 19" lugano, zwart leder, panoramisch dak, xenon, heel misschien getinte ruiten. Zalig!
                Volvo V60 D3 R-design

Comment

• dit is salsa rood, vergis je niet , de rode die je op sommige ziet is niet het salsa rood want dat vind ik persoonlijk afschuwelijk!

Comment

• Wat is dat andere rood dan?? Want inde configurator staat toch alleen dat salsa
                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                        Wat is dat andere rood dan?? Want inde configurator staat toch alleen dat salsa

dat is niet te verkrijgen, zaols ook het wit is niet het wit dat je kan bestellen, wij kunnen alleen uni wit bestellen....opletten dus!!!

moest dit te bestellen zijn dan wist ik het wel

Comment

• berylium grijs(heb't gezien irl)
                          doet mij een beetje denken aan een soort grijs dat ze gebruikt hebben op de E46 M3 individual-komt op deze pic wel minder uit

Comment

• hier zie je duidelijk dat het wit een speciale afwerking heeft

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten
                              berylium grijs(heb't gezien irl)
                              doet mij een beetje denken aan een soort grijs dat ze gebruikt hebben op de E46 M3 individual-komt op deze pic wel minder uit

awel dat vind ik ook, in het echt vind ik het prachtig, op foto geeft het een totaal verkeerd beeld....waar heb je deze kleur gezien?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door newadrieke Bekijk Berichten
                                awel dat vind ik ook, in het echt vind ik het prachtig, op foto geeft het een totaal verkeerd beeld....waar heb je deze kleur gezien?
                                Meurrens in lubbeek(VL-Br)

Comment

dat is niet te verkrijgen, zaols ook het wit is niet het wit dat je kan bestellen, wij kunnen alleen uni wit bestellen....opletten dus!!!

moest dit te bestellen zijn dan wist ik het wel

Waarom stellen ze een auto voor in zo een kleur als die daar toch niet in te verkrijgen is
                                  Dat Salsa rood vind ik ook wel meevallen hoor, maar is eigenlijk gewoon wat te fel.
                                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• sorry dat ik hier ff een m3 post maar het gaat over de kleur he
                                    grijs van de scirocco komt IRL(heb beide al gezien) zeer dicht in de buurt van dit.
                                    En de kleur is nog licht genoeg voor de rondingen etc..

Comment

• welke velgen stonden onder de wagen.?

Comment

welke velgen stonden onder de wagen.?
                                        de standaardvelgen,maar de kleur was knap genoeg om mij te overtuigen,alhoewel ik altijd voor de 18ers zou gaan.

Comment

• AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

hier komt de kleur beter uit

Comment

Working...
                                          X