Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Scirocco

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk Berichten
    Oh, is de TieTen dan al verkocht ??
    nog niet, maar hij gaat in maart in de verkoop.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk Berichten
      Waar staat er dat dit een coupé is ?
      Ken uw vw-geschiedenis. De scirocco is toch een hele periode het coupémodel geweest en is begin jaren 90 opgevolgd door de corrado. En als ze de naam scirocco weer gaan gebruiken ga ik er van uit dat het een coupé is. Of hebben ze de Iroc een andere naam gegeven?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
        Werkelijk zeer knap. De knapste VW sinds lang...
        Couldn't agree more...

Comment

Kvind het maar niets. De concept straalde voor mij meer Volkswagen uit dan dit...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
            Ken uw vw-geschiedenis. De scirocco is toch een hele periode het coupémodel geweest en is begin jaren 90 opgevolgd door de corrado. En als ze de naam scirocco weer gaan gebruiken ga ik er van uit dat het een coupé is. Of hebben ze de Iroc een andere naam gegeven?
            Een Polo is tegenwoordig zo groot als de eerste Golf.

Modellen veranderen naargelang wat de markt verlangt.

Ik heb zelf nog een Corrado gehad, dus je moet 't mij niet vertellen wat een VW-coupé was.
            Dat maakt deze kar echter niet minder sportief en aantrekkelijk !

Comment

Dat front van die concept was schitterend. Dit is imho hoe de volgende Golf eruit zou moeten zien. Beetje gemiste kans vind ik ... zeker na het schitterend prototype.
              Doet me wat denken aan de ontgoocheling van de Jag XF ... zelfde situatie.

Comment

Niet echt een herkenbaar VW-front, maar wel een zeer aantrekkelijke auto. Grote velgen lijken mij (helaas alweer) wel een must.

Volgens mij gaan ze hun eigen Golf-segment een beetje kannibaliseren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be Bekijk Berichten
                  Ik vind het photoshop-achtig. Vooral door de deurklinken en velgen...

Dat was m'n eerste gedacht ook.

Zijn dit de officiële foto's?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten

Knappe kar, lijkt toch erg op het prototype wat vaak niet het geval is
                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

hola pola Prachtkar geworden! wel jammer dat de front van de concept gesneuveld is, al past deze er ook wel op (al issie minder aggressief/hip).

Wel zou ik de velgen vd proto er eens willen onder zien. Vond die prachtig

Comment

Knap, de Golf 6 gaat ongeveer dezelfde front krijgen.

Comment

Knap, maar ik zou wel twijfelen tussen dit en een Audi TT...

Comment

VW maakt terug knappe wagens! Eerste Passat CC en nu dit!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                              VW maakt terug knappe wagens! Eerste Passat CC en nu dit!
                              2nd that!

Comment

Lekker

1x Scirocco R32 in het zwart met 18" lichtmetaal graag

Comment

Dit met R32/36, en dan ermee naar HPA/HGP...

Comment

'k vond de oude leuker

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door V-TIE Bekijk Berichten
                                      in ieder geval voor mij is ie zeeeeer geslaagd
                                      zeker een waardige opvolger voor de corrado ( vanwege ex-golf II GTI driver )
                                      ik had meer verwacht van een Corrado-opvolger.
                                      Waarom steeds zo braaf design?

Comment

is imo een totaal ander concept dan de scirocco/corrado vroeger.
                                        Corrado was iets 'ongeziens' vroeger, stak echt tussen de massa uit.
                                        Nu rijden er allerhande coupés links en rechts rond en is het niet zo zeer meer mogelijk om er nog echt bovenuit te steken zonder echt futuristisch design boven te halen en uiteraard zo de prijs naar boven te jagen.

Denk dat VW enerzijds zich weer op de sportieve markt wil mengen, maar anderzijds ook deze scirocco prijslijks wil houden zoals de naam zegt VOLKSwagen

enige vraag die ik me enigszins stel: gaat deze niet teveel kopers van de Golf GTI afsnoepen???

just the 2cents of a happy Corrado-driver

Comment

een corrado was anders schromelijk duur, even duur als een calibra indertijd

Comment

Working...
                                          X