Die laatste foto is niet echt.... optimaal om zijn kont mooi uit te laten komen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes-Benz CLC
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door MB World Bekijk BerichtenDie laatste foto is niet echt.... optimaal om zijn kont mooi uit te laten komen
Last edited by Jocar; 09/03/2008, 13:32.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenOk, een ander foto dan. Maar face it MB World. De kont van onze SC was af. Die kon niet meer mooier gemaakt worden. De Lichtblokken van de CLC zijn een flauw afgietsel van een Fiat uit de vroege 80's. Dat brede remlicht is inderdaad mooi maar wat men met die lichten uitgehaald heeft.....slik ! Men wil er voorwaar een Johnnycar van maken. Maja, smaken verschillen, gelukkig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk BerichtenVond de vorige Sc qua achterkant ook niet echt de meest geslaagde. Nu is het niet echt verbeterd maar past meer in het gamma.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenZoals ik al zei, smaken verschillen, gelukkig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Precies iemand nieuw in dienst genomen op de design-afdeling, eerst de SL verneuken en nu dit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk BerichtenAnders zou de wereld er maar ééntonig uitzien he.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenEn moesten er ook geen forums zijn, zo is het
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
'Ie is subliem mooi, in 't echt. Het geheel klopt echt. Op foto concentreerde ik me teveel op de grote achterlichten, als je er live op staat te kijken valt dat geenszins op, imo. 'Ie oogt ongelofelijk edel (al is het chroom daar wel noodzakelijk voor, zonder zal 'ie een pak triestiger ogen), en z'n kontje oogt langer, gestrekter, dan bij de vorige.
Ik heb de vorige altijd knap gevonden, vooral de facelift dan met 't optionele chroom pack (een Benz heeft dat nodig, vind ik). Maar deze CLC is een heuse stap vooruit, ook al mis ik dat individualistische tintje (het tweede achterruitje onder de "spoiler") van de vorige wel wat. Achteraan is 'ie een beetje karakter kwijtgespeeld, maar niet (te)veel.
Zéér geslaagde restyling! Ik hoop voor Benz dat 'ie goed verkoopt.
Z'n grootste nadeel, vind ik, is z'n motorenpallet. De diesels zijn simpelweg té verouderd (rauw, luid, lelijke sound, véél te weinig pit voor die cilinderinhoud als je vergelijkt met de concurrentie), de 4-cilinder benzines klinken zo goed als even lelijk als hun dieselbroers (huilende kompressor, weinig potente uitlaatsound). De 230 (2,5-liter V6de kleinste Duitse V6 op benzine die beschikbaar is, wie had dat gedacht van Benz?) is wat mij betreft de meest overtuigende motor, oké de 350 is nog vetter maar ook zoveel duurder.
Bijkomend: de handbakken van de 203 zijn en blijven niet zo heel veel soeps. Weinig precies bij snel schakelen, weinig feeling, ondanks de inspanningen van Benz en de fancy namen ervoor ("direct control").
Ander klein nadeel is z'n interieur (iets dat imo bij redelijk wat Benzen van de laatste tijd opduikt). Het comand-systeem (zwart mat plastic) is niet mooi geïntegreerd, en "doorbreekt" de verticale lijn van het dashboard/centrale console (matglanzend alu-imitaat, of glanzend hout).
Het nieuwe stuur is wel zeer knap, de tellers zijn zelfs magistraal mooi (véél mooier dan bij de meeste nieuwe Benzen), en ik vind dat deze CLC gerust met opgeheven hoofd naast de nieuwe C mag staan wat interieur betreft: 'k vind 't mooier ('t is niet zo oubollig hoekig), en 't is zeker even goed afgewerkt (de budget-plastics uit de nieuwe C vond ik niet meteen terug bij de CLC).
Good job, Benz!
Comment
-
Wat de motoren betreft kan ik je bijtreden en de rest is voor mij opgewarmde soep
PS. Misschien dat ik bij een echte confrontatie anders denk. Afwachten tot de première.Last edited by Jocar; 10/03/2008, 08:53.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenOk, een andere foto dan. Een geslaagde car moet eigenlijk uit alle hoeken mooi zijn. Maar face it MB World. De kont van onze SC was af. Die kon niet meer mooier gemaakt worden. De Lichtblokken van de CLC zijn een flauw afgietsel van een Fiat uit de vroege 80's. Dat brede remlicht is inderdaad mooi maar wat men met die lichten uitgehaald heeft.....slik ! Men wil er voorwaar een Johnnycar van maken. Maja, smaken verschillen, gelukkig
Ik vind 'm echt mooi. Ben benieuwd om 'm in 't echt te zien.nls2000
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten'Ie is subliem mooi, in 't echt. Het geheel klopt echt. Op foto concentreerde ik me teveel op de grote achterlichten, als je er live op staat te kijken valt dat geenszins op, imo. 'Ie oogt ongelofelijk edel (al is het chroom daar wel noodzakelijk voor, zonder zal 'ie een pak triestiger ogen), en z'n kontje oogt langer, gestrekter, dan bij de vorige.
Ik heb de vorige altijd knap gevonden, vooral de facelift dan met 't optionele chroom pack (een Benz heeft dat nodig, vind ik). Maar deze CLC is een heuse stap vooruit, ook al mis ik dat individualistische tintje (het tweede achterruitje onder de "spoiler") van de vorige wel wat. Achteraan is 'ie een beetje karakter kwijtgespeeld, maar niet (te)veel.
Zéér geslaagde restyling! Ik hoop voor Benz dat 'ie goed verkoopt.
Z'n grootste nadeel, vind ik, is z'n motorenpallet. De diesels zijn simpelweg té verouderd (rauw, luid, lelijke sound, véél te weinig pit voor die cilinderinhoud als je vergelijkt met de concurrentie), de 4-cilinder benzines klinken zo goed als even lelijk als hun dieselbroers (huilende kompressor, weinig potente uitlaatsound). De 230 (2,5-liter V6de kleinste Duitse V6 op benzine die beschikbaar is, wie had dat gedacht van Benz?) is wat mij betreft de meest overtuigende motor, oké de 350 is nog vetter maar ook zoveel duurder.
Bijkomend: de handbakken van de 203 zijn en blijven niet zo heel veel soeps. Weinig precies bij snel schakelen, weinig feeling, ondanks de inspanningen van Benz en de fancy namen ervoor ("direct control").
Ander klein nadeel is z'n interieur (iets dat imo bij redelijk wat Benzen van de laatste tijd opduikt). Het comand-systeem (zwart mat plastic) is niet mooi geïntegreerd, en "doorbreekt" de verticale lijn van het dashboard/centrale console (matglanzend alu-imitaat, of glanzend hout).
Het nieuwe stuur is wel zeer knap, de tellers zijn zelfs magistraal mooi (véél mooier dan bij de meeste nieuwe Benzen), en ik vind dat deze CLC gerust met opgeheven hoofd naast de nieuwe C mag staan wat interieur betreft: 'k vind 't mooier ('t is niet zo oubollig hoekig), en 't is zeker even goed afgewerkt (de budget-plastics uit de nieuwe C vond ik niet meteen terug bij de CLC).
Good job, Benz!nls2000
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenWat de motoren betreft kan ik je bijtreden en de rest is voor mij opgewarmde soep
PS. Misschien dat ik bij een echte confrontatie anders denk. Afwachten tot de première.
Ik volg gTa in grote lijnen. En ben natuurlijk heel blij dat hij zijn oordeel geeft op basis van zijn indrukken van een "real life" model.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MB World Bekijk BerichtenDat is nu eens een fantastisch idee
Ik volg gTa in grote lijnen. En ben natuurlijk heel blij dat hij zijn oordeel geeft op basis van zijn indrukken van een "real life" model.Last edited by Jocar; 10/03/2008, 16:36.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
New Mercedes-Benz CLC-Class Revealed
28 01 2008
Mercedes-Benz has released the first official photos of the new C-Class Sports Coupe, or otherwise, CLC, the name of the company has decided to give the sedan version of the Class C. In fact, if the German manufacturer had kept the same name, it would be no problem, because he has already stayed in the old architecture.
The CLC will be produced in Brazil, in the factory of Juiz de Fora, which Mercedes-Benz built to produce the A-Class. At the end of its production, this facility almost closed its doors before the company was able to know what to do with. The solution was the production of the C-Class Sports Coupe, which partly explains why the company decided to retain the structure of the platform CLC.
Hierbij de verklaring waarom er niet meer aandacht aan de ontwikkeling van de CLC besteed werd. (Zie rode tekst)
PS. Misschien ook eens op de link bovenaan klikken, er staan interessante dingen voor autoliefhebbers op.Last edited by Jocar; 11/03/2008, 13:00.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MB World Bekijk BerichtenJaja, Jocar zijn mening begint beetje bij beetje bij te draaien
Hij begint al voorzichtige nuances te maken dat de CLC hem toch wel begint te bevallen
Geef liever jouw mening over de foto'sEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment