amaai dat is prijzig
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes-Benz CLC
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten't is een knappe auto, was er beetje verliefd op in Genève maar helaas zooooooooooooo underpowered op dieselniveau
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door airdupont Bekijk Berichtenamaai dat is prijzig
Al uw posts gaan over prijzen
Comment
-
Ik wacht de Belgische prijzen af. Ben eens benieuwd of ie zoals men zegt 2000 euro minder gaat kosten dan de Sc. In Duitsland toch alleszins niet volgens mijLast edited by Jocar; 22/03/2008, 09:27.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenInderdaad, dat was mijn bedenking toch ook wel. Ik dacht dan nog dat ze in Duitsland sowieso goedkoper waren.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MB World Bekijk BerichtenDus Jocar is een militair ?Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Na Duitsland zijn de prijzen in Nederland ondertussen ook al bekend. Waar wacht Mercedes Belgium op ?
Mercedes CLC-klasse: € 34.800,-
donderdag 20 maart 2008. Mercedes heeft de prijzen van de CLC-klasse bekend gemaakt. Met de CLC presenteert Mercedes een opvolger voor de C Sportcoupé. Het model heeft een grondige facelift ondergaan waarbij zowel het in- en exterieur flink onder handen zijn genomen. De prijzen beginnen bij € 34.800,-. Mercedes ziet de CLC-klasse als het instapmodel binnen het coupé-gamma van het merk. Daarmee is de auto feitelijk een concurrent voor de BMW 1-serie Coupé. Met het compleet vernieuwde in- en exterieur past de CLC weer geheel binnen het grondig aan vernieuwing onderhevige gamma van de Duitsers. De CLC is leverbaar met viercilinder benzine- en dieselmotoren en twee zescilinders, waarbij het vermogen uiteenloopt van 122 pk tot 272 pk. Alle motoren zijn verfijnd en leveren hun verbeterde prestaties in combinatie met een lager verbruik. De CLC heeft standaard een handgeschakelde zesversnellingsbak. Bij de viercilindermotoren is een vijftraps automaat verkrijgbaar en bij de V6-modellen de zeventraps automaat 7G-TRONIC. De prijslijst van de CLC met benzinemotor begint dus bij € 34.800 voor de CLC 180 KOMPRESSOR. De zuinige en krachtige dieselmotoren zijn leverbaar vanaf de CLC 200 CDI, verkrijgbaar vanaf € 37.550. Het topmodel, de CLC 350, staat in de prijslijst voor € 46.200. Uiteraard is de nieuwe CLC-Klasse verregaand te personaliseren.
Prestige-uitvoering
De nieuwe CLC is ook beschikbaar in de Prestige-uitvoering. Prestige staat voor een aanvulling van de toch al complete uitrusting met zaken als metallic lak, een alarmsysteem (SCM 3 goedgekeurd), Audio 50 APS met navigatie, zes luidsprekers, telefoonbedieningstoetsen en het Park Tronic System. De Prestige-uitvoering wordt aangeboden tegen een meerprijs van slechts € 3.690, wat een voordeel oplevert van € 2.308. Naast de Prestige-uitvoering is er ook een Comfort- en Exclusiv-pakket leverbaar en is de CLC verder aan te kleden met individuele accesoires. Vanaf juni staat de Mercedes CLC-klasse bij de dealers.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MB World Bekijk BerichtenCheck de car configurator.
Zit er al enkele dagen in hoor....Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenTe duur voor wat het is.Last edited by Jocar; 28/03/2008, 11:41.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenZet de link dan eens hieronder aub. Kan het niet vinden. Toch niet op de MB website
Hier heb je de CC: http://e-services.mercedes-benz.com/...c_locale=nl_BE
Ga dan naar Modellen > C-Klasse > SportCoupé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenDan heb je volgens mij toch niet goed gekeken, ik heb er gisteren zelfs al even zitten mee spelen.
Hier heb je de CC: http://e-services.mercedes-benz.com/...c_locale=nl_BE
Ga dan naar Modellen > C-Klasse > SportCoupé.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment