Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes-Benz CLC

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• amaai dat is prijzig

Comment

• 't is een knappe auto, was er beetje verliefd op in Genève maar helaas zooooooooooooo underpowered op dieselniveau

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
        't is een knappe auto, was er beetje verliefd op in Genève maar helaas zooooooooooooo underpowered op dieselniveau
        Hoeveel PK hebt gij nu? 150?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door airdupont Bekijk Berichten
          amaai dat is prijzig
          Een beetje een gierigaard, niet?

Al uw posts gaan over prijzen

Comment

• Kwaliteit heeft zijn prijs....

Comment

• Ik wacht de Belgische prijzen af. Ben eens benieuwd of ie zoals men zegt 2000 euro minder gaat kosten dan de Sc. In Duitsland toch alleszins niet volgens mij
              Last edited by Jocar; 22/03/2008, 09:27.
              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Inderdaad, dat was mijn bedenking toch ook wel. Ik dacht dan nog dat ze in Duitsland sowieso goedkoper waren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                  Inderdaad, dat was mijn bedenking toch ook wel. Ik dacht dan nog dat ze in Duitsland sowieso goedkoper waren.
                  Ja hoor, in Duitsland zijn ze altijd goedkoper. Ook al door het BTW tarief dat daar, ik moet eigenlijk zeggen hier, want ik zit in Bielefeld, 19% bedraagt en bij ons 21%
                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Dus Jocar is een militair ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MB World Bekijk Berichten
                      Dus Jocar is een militair ?
                      Ze hebben net rupsbanden en een kanon op mijn SC gezet. Ben nu op zoek naar de eerste CLC die ik kan treffen

Comment

• Na Duitsland zijn de prijzen in Nederland ondertussen ook al bekend. Waar wacht Mercedes Belgium op ?

Mercedes CLC-klasse: € 34.800,-

donderdag 20 maart 2008. Mercedes heeft de prijzen van de CLC-klasse bekend gemaakt. Met de CLC presenteert Mercedes een opvolger voor de C Sportcoupé. Het model heeft een grondige facelift ondergaan waarbij zowel het in- en exterieur flink onder handen zijn genomen. De prijzen beginnen bij € 34.800,-. Mercedes ziet de CLC-klasse als het instapmodel binnen het coupé-gamma van het merk. Daarmee is de auto feitelijk een concurrent voor de BMW 1-serie Coupé. Met het compleet vernieuwde in- en exterieur past de CLC weer geheel binnen het grondig aan vernieuwing onderhevige gamma van de Duitsers. De CLC is leverbaar met viercilinder benzine- en dieselmotoren en twee zescilinders, waarbij het vermogen uiteenloopt van 122 pk tot 272 pk. Alle motoren zijn verfijnd en leveren hun verbeterde prestaties in combinatie met een lager verbruik. De CLC heeft standaard een handgeschakelde zesversnellingsbak. Bij de viercilindermotoren is een vijftraps automaat verkrijgbaar en bij de V6-modellen de zeventraps automaat 7G-TRONIC. De prijslijst van de CLC met benzinemotor begint dus bij € 34.800 voor de CLC 180 KOMPRESSOR. De zuinige en krachtige dieselmotoren zijn leverbaar vanaf de CLC 200 CDI, verkrijgbaar vanaf € 37.550. Het topmodel, de CLC 350, staat in de prijslijst voor € 46.200. Uiteraard is de nieuwe CLC-Klasse verregaand te personaliseren.

Prestige-uitvoering
                        De nieuwe CLC is ook beschikbaar in de Prestige-uitvoering. Prestige staat voor een aanvulling van de toch al complete uitrusting met zaken als metallic lak, een alarmsysteem (SCM 3 goedgekeurd), Audio 50 APS met navigatie, zes luidsprekers, telefoonbedieningstoetsen en het Park Tronic System. De Prestige-uitvoering wordt aangeboden tegen een meerprijs van slechts € 3.690, wat een voordeel oplevert van € 2.308. Naast de Prestige-uitvoering is er ook een Comfort- en Exclusiv-pakket leverbaar en is de CLC verder aan te kleden met individuele accesoires. Vanaf juni staat de Mercedes CLC-klasse bij de dealers.

Comment

• Check de car configurator.

Zit er al enkele dagen in hoor....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MB World Bekijk Berichten
                            Check de car configurator.

Zit er al enkele dagen in hoor....
                            Zet de link dan eens hieronder aub. Kan het niet vinden. Toch niet op de MB website

Comment

• Te duur voor wat het is.

En nog bijbetalen voor een roetfilter? :-(
                              Last edited by David67; 27/03/2008, 22:40.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                Te duur voor wat het is.
                                Hangt er vanaf hoe je het bekijkt. Niet als je binnenkort met een nieuwe oldtimer wil rijden
                                Last edited by Jocar; 28/03/2008, 11:41.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                  Zet de link dan eens hieronder aub. Kan het niet vinden. Toch niet op de MB website
                                  Dan heb je volgens mij toch niet goed gekeken, ik heb er gisteren zelfs al even zitten mee spelen.

Hier heb je de CC: http://e-services.mercedes-benz.com/...c_locale=nl_BE

Ga dan naar Modellen > C-Klasse > SportCoupé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                                    Dan heb je volgens mij toch niet goed gekeken, ik heb er gisteren zelfs al even zitten mee spelen.

Hier heb je de CC: http://e-services.mercedes-benz.com/...c_locale=nl_BE

Ga dan naar Modellen > C-Klasse > SportCoupé.
                                    Inderdaad, bedankt. Zat blijkbaar verkeerd te zoeken . Mea culpa

Comment

• Ik kom op 35432 Euro voor dezelfde configuratie als mijn huidige wagen

Van die 2000 Euro prijsdaling heb ik nog niets gemerkt.

Comment

• Net zoals de impressies was de 2000 euro minder kosten als de SC nep

Comment

• Zie ik dat nu goed dat er bij het sportpakket een overdreven diffusor zit?

Comment

Working...
                                          X