Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes-Benz CLC

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
    Ik denk dat Jocar bedoelt dat het een stap terug is ipv een vooruitgang.
    Wat mij betreft had de originele facelift dan al 202 moeten heten
    Dat bedoel ik ja ! Maar heb jij het met de originele facelift over de facelift van 2004/2005 ?
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Daar heb ik het inderdaad over.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
        Daar heb ik het inderdaad over.
        Dan moet ik jou tegenspreken Kaiser. Dat vond ik dus wel een geslaagde facelift, zeker op gebied van interieur. 1 X faceliften volstaat wel
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
          Geen verlichting in de kofferklep? Waarom dan de achterlichten doortrekken in de kofferklep?
          Dat zie je ook bij terreinwagens zo Maar ik denk wel dat de achteruitrijlicht en mistlamp(en) daar wel gaan branden hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Hierbij enkele schetsen van hoe het ongeveer had kunnen en moeten zijn.
            Schetsen zijn van Mercedes notabene.
            Helaas hebben ze daar met al hun geld en kunnen voor een waardeloze facelift gekozen !!!
            Ben er als potentiele toekomstige koper nog niet goed van
            Ik hoop dat Mercedes in de toekomst iets met die mooie schets gaat doen

Comment

• Verbruik omlaag voor C-klasse
              3 maart 2008 · Tekst Stéphan Vermeulen
              Mercedes komt met BlueEfficiency-uitvoeringen van de C-klasse sedan. Dit voorjaar arriveren de extra zuinige versies van de C 180 Kompressor en de C 200 CDI, later in 2008 volgt de C 350 BlueEfficiency. Mercedes claimt een verbruik dat 12 procent lager ligt.
              Voor de C 200 CDI BlueEfficiency geeft Mercedes een verbruik op van 5,1 liter diesel per 100 kilometer (1 op 19,6), de C 180 Kompressor komt 15,4 kilometer ver op een liter benzine. Voor de diesel komt dat overeen met een CO2-uitstoot van 135 gram per kilometer, de C 180 Kompressor stoot 156 gram koolstofdioxide per kilometer uit.
              Hoe deze uitvoeringen zo zuinig komen? Mercedes neemt dezelfde maatregelen als Volkswagen met de Bluemotionmodellen. Door het gebruik van lichtgewicht materialen worden de auto´s 19 tot 32 kilo lichter. Zo wordt een voorruit van gelamineerd glas gemonteerd wat 1,2 kilo scheelt, het geluidsisolerende materiaal tegen het schutbord is aangepast en de speciale wielen schelen ook kilo´s. Elk wiel is 1,8 kilo lichter.

Betere stroomlijn
              Verder staan de BlueEfficiency´s op banden met een lagere rolweerstand en heeft Mercedes de aerodynamica verbeterd met een vlakkere bodemplaat en een grille die minder lucht doorlaat. De carrosserie ligt 15 mm dichter bij het asfalt.
              De stuurbekrachtiging is aangepast, rijdt de auto rechtuit dan wordt via een klep de pomp van de bekrachtiging uitgeschakeld en ook het motormanagement is gewijzigd. Een langere overbrenging van de zesde versnelling zorgen ervoor dat de motor minder toeren maakt.

Ben benieuwd of deze motoren ook in de CLC komen maar ik geloof er niets van

Comment

• Heb het plezier gehad om gisteren in Duitsland ongeveer 40 minuten achter een CLC te hangen, compleet zonder enige camouflage nog...

algemene commentaar : it has the looks,

de lichten in de koffer storen totaal niet, ook niet als ze niet verlicht zijn constant,

en ´t was een 350...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MB World Bekijk Berichten
                  Heb het plezier gehad om gisteren in Duitsland ongeveer 40 minuten achter een CLC te hangen, compleet zonder enige camouflage nog...

algemene commentaar : it has the looks,

de lichten in de koffer storen totaal niet, ook niet als ze niet verlicht zijn constant,

en ´t was een 350...
                  Tof, heb jij de eer gehad om als eerste the real stuff te zien. Maar in Duitsland 40 min. achter een 350, daar waren zeker wegwerkzaamheden
                  Last edited by Jocar; 03/03/2008, 17:48.

Comment

• inderdaad file

Comment

• Dat moet toch wel nog een pré-produktiemodel geweest zijn want ik geloof niet dat hij in Duitsland al gelanceerd is. Had de auto een S-Stuttgart nummerplaat ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                        Maar in Duitsland 40 min. achter een 350, daar waren zeker wegwerkzaamheden
                        'k Zou 't denken!

350 7G

Comment

• Nee, een M-plaat.

Maar er stond inderdaad wel werkswagen op geplakt. Maar wel zonder enige camouflage. Hij staat zowiezo toch in Geneve dus...

Comment

• En hij was toch al officieel voorgesteld in Berlijn. Iedere kenner is op de hoogte over hoe hij eruit ziet. Dat risico kan men nu wel nemen. Als spyfotograaf is er toch niks meer aan te verdienen

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Mooi, maar veel concreets staat daar nog niet op hé.

dan hebben ze hier in België blijkbaar de duitsers al voorbij gestoken

Comment

• Ik denk toch niet dat je alles bekeken hebt op deze link, want zoveel staat er toch ook niet op de site van Mercedes Belgium
                                  PS. Ben jij eigenlijk al eens op het salon van Genève geweest ?

Comment

• Inderdaad al een keer gepasseerd ooit.

Comment

• Een zilveren 350 7G graag met een donkerbruin lederen interieur

Comment

• Da was juist degene die ik gevolgd heb

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MB World Bekijk Berichten
                                          Da was juist degene die ik gevolgd heb
                                          en bijgehouden voor mijne verjaardag?

Comment

Working...
                                          X