Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zijn daar nu eigenlijk al deftige foto's van die C coupé?
Foto's zeker nog niet. De laatste en mooiste impressie vind ik wat jij hierboven gepost hebt. Denk er een dak bij en we zitten dicht in de buurt veronderstel ik . Alleen die zijkant zal nog moeten veranderen
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Foto's zeker nog niet. De laatste en mooiste impressie vind ik wat jij hierboven gepost hebt. Denk er een dak bij en we zitten dicht in de buurt veronderstel ik . Alleen die zijkant zal nog moeten veranderen
Dat denk ik niet want die impressies zijn nog gebaseerd op het model waar jij mee gereden hebt en ik nog altijd mee rondbol.
Meer dan een paar impressies vind ik niet
Voor mij mag hij er komen zolang hij op een van deze impressies lijkt. Enorm knap.
Het was ook door dat soort impressies in 2006 en 2007 dat ik gek op die auto was. Maar je hebt gelijk, zo mag ie nog steeds komen. Alleen vind ik het te laat want binnen 4 jaar komt er waarschijnlijk weer een nieuwe C op de markt en zit men weer met die overlapping.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Deze impressies waren er nog niet toen de CLC er ging aankomen
Eerder dingen zoals:
Deze inderdaad, prachtig! Zo dacht ik dus dat de nieuwe Sportcoupé (later CLC) er ging uit zien. Op enkele details na (oa. ledjes) is er toch niet zoveel verschil tussen deze impressies van toen en nu
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Hmmm, toch wel. Deze heeft echt nog de korte koffer zoals een hatchback of "derde deur" terwijl de C-coupé een kofferklep gaat hebben die gewoon gaat scharnieren zoals de berline.
Hmmm, toch wel. Deze heeft echt nog de korte koffer zoals een hatchback of "derde deur" terwijl de C-coupé een kofferklep gaat hebben die gewoon gaat scharnieren zoals de berline.
Ok, laat 'm maar komen. Ik vind al deze impressies mooi. Helaas is het voor mij nu te laat want zolang kon ik niet wachten (Tot nu nog geen spijt van....)
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Voor mij zal het waarschijnlijk een benzine worden dan maar langs de andere kant koop ik precies liever iets anders als ik dan toch geen diesel nodig heb
Voor mij zal het waarschijnlijk een benzine worden dan maar langs de andere kant koop ik precies liever iets anders als ik dan toch geen diesel nodig heb
Geen diesel, jij maakte toch wel wat kilometers dacht ik?
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Geen diesel, jij maakte toch wel wat kilometers dacht ik?
Binnen een dikke maand verander ik van baan en mijn uitvalsbasis is dichter bij huis en 2 tot 3 dagen per week ben ik met een auto van de zaak op de baan en mag ik die ook mee naar huis nemen. Na verloop van tijd komt er dan een auto van't werk waar ik ook privé onbeperkt kilometers mee mag afmalen.
Binnen een dikke maand verander ik van baan en mijn uitvalsbasis is dichter bij huis en 2 tot 3 dagen per week ben ik met een auto van de zaak op de baan en mag ik die ook mee naar huis nemen. Na verloop van tijd komt er dan een auto van't werk waar ik ook privé onbeperkt kilometers mee mag afmalen.
Allez, proficiat met uw nieuwe job. Jij blijft toch in de muziekbusiness mag ik hopen (met uw kennis)?
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
24 september 2009 | Tekst: Nic de Boer Mercedes-Benz wil volgend jaar stoppen met de CLC. Die wordt in Brazilië gebouwd. De vervanger wordt een C-klasse Coupé die in Bremen van de band rolt.
Mercedes stopt in de herfst van volgend jaar met de productie van de CLC in het Braziliaanse Juiz de Fora. Dat weet het Duitse vakblad Automobilwoche te melden. De CLC wordt daar sinds 2008 als enige model gebouwd. Wat er na 2010 met de 1.100 werknemers in de Braziliaanse fabriek gaat gebeuren, is nog onduidelijk. Bij het betrekken van de fabriek is een staatslening verstrekt. Daarvan moet een deel worden terugbetaald als Mercedes de vestiging voor 2016 verlaat.
De CLC is nog gebaseerd op de vorige generatie C-klasse (W203). Het nieuwe model, dat in het voorjaar van 2011 op de markt komt, zal zijn gebaseerd op de huidige W204. Hij wordt in Bremen gebouwd, waar ook de E-klasse cabriolet en coupé en de SLK en de SL worden gebouwd.
In Brazilië worden 23.000 CLC’s per jaar gebouwd. De nieuwe C-klasse coupé zal wat hoger in de markt worden gepositioneerd maar moet ook een hogere productie kunnen scoren.
Comment