Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes-Benz CLC

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
    Zijn daar nu eigenlijk al deftige foto's van die C coupé?
    Foto's zeker nog niet. De laatste en mooiste impressie vind ik wat jij hierboven gepost hebt. Denk er een dak bij en we zitten dicht in de buurt veronderstel ik . Alleen die zijkant zal nog moeten veranderen
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
      Foto's zeker nog niet. De laatste en mooiste impressie vind ik wat jij hierboven gepost hebt. Denk er een dak bij en we zitten dicht in de buurt veronderstel ik . Alleen die zijkant zal nog moeten veranderen
      Dat denk ik niet want die impressies zijn nog gebaseerd op het model waar jij mee gereden hebt en ik nog altijd mee rondbol.

Meer dan een paar impressies vind ik niet

Voor mij mag hij er komen zolang hij op een van deze impressies lijkt. Enorm knap.
      Last edited by ; 24/09/2009, 14:40.

Comment

• Het was ook door dat soort impressies in 2006 en 2007 dat ik gek op die auto was. Maar je hebt gelijk, zo mag ie nog steeds komen. Alleen vind ik het te laat want binnen 4 jaar komt er waarschijnlijk weer een nieuwe C op de markt en zit men weer met die overlapping.
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Deze impressies waren er nog niet toen de CLC er ging aankomen

Eerder dingen zoals:

Comment

Deze impressies waren er nog niet toen de CLC er ging aankomen
            Eerder dingen zoals:

Deze inderdaad, prachtig! Zo dacht ik dus dat de nieuwe Sportcoupé (later CLC) er ging uit zien. Op enkele details na (oa. ledjes) is er toch niet zoveel verschil tussen deze impressies van toen en nu

Comment

• Hmmm, toch wel. Deze heeft echt nog de korte koffer zoals een hatchback of "derde deur" terwijl de C-coupé een kofferklep gaat hebben die gewoon gaat scharnieren zoals de berline.

Comment

Hmmm, toch wel. Deze heeft echt nog de korte koffer zoals een hatchback of "derde deur" terwijl de C-coupé een kofferklep gaat hebben die gewoon gaat scharnieren zoals de berline.
                Ok, laat 'm maar komen. Ik vind al deze impressies mooi. Helaas is het voor mij nu te laat want zolang kon ik niet wachten (Tot nu nog geen spijt van....)

Comment

• Voor mij zal het waarschijnlijk een benzine worden dan maar langs de andere kant koop ik precies liever iets anders als ik dan toch geen diesel nodig heb

Comment

• zo'n kleine zesser 230, mmmm

Comment

Voor mij zal het waarschijnlijk een benzine worden dan maar langs de andere kant koop ik precies liever iets anders als ik dan toch geen diesel nodig heb
                      Geen diesel, jij maakte toch wel wat kilometers dacht ik?

Comment

• ik vind het eigelijk spijtig, maar begrijpelijk (als bmw zijn 1 aan 18000 verkoopt en dit minumum 25000 is)

sc - clc was een prachtmodel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                          (als bmw zijn 1 aan 18000 verkoopt en dit minumum 25000 is)
                          das't prijsverscil van 20 jaar geleden, aura van de ster is tanend, maar dat van de propeller ook

Comment

Geen diesel, jij maakte toch wel wat kilometers dacht ik?
                            Binnen een dikke maand verander ik van baan en mijn uitvalsbasis is dichter bij huis en 2 tot 3 dagen per week ben ik met een auto van de zaak op de baan en mag ik die ook mee naar huis nemen. Na verloop van tijd komt er dan een auto van't werk waar ik ook privé onbeperkt kilometers mee mag afmalen.

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                            das't prijsverscil van 20 jaar geleden, aura van de ster is tanend, maar dat van de propeller ook
                            Bobo eenmansdiscussies

Comment

Binnen een dikke maand verander ik van baan en mijn uitvalsbasis is dichter bij huis en 2 tot 3 dagen per week ben ik met een auto van de zaak op de baan en mag ik die ook mee naar huis nemen. Na verloop van tijd komt er dan een auto van't werk waar ik ook privé onbeperkt kilometers mee mag afmalen.
                              Allez, proficiat met uw nieuwe job. Jij blijft toch in de muziekbusiness mag ik hopen (met uw kennis)?

Comment

• Nee, helemaal niet
                                Als alles in kannen en kruiken is zal ik wel meer vertellen erover

Comment

Mercedes CLC wordt C-klasse coupé

24 september 2009 | Tekst: Nic de Boer
                                  Mercedes-Benz wil volgend jaar stoppen met de CLC. Die wordt in Brazilië gebouwd. De vervanger wordt een C-klasse Coupé die in Bremen van de band rolt.

Mercedes stopt in de herfst van volgend jaar met de productie van de CLC in het Braziliaanse Juiz de Fora. Dat weet het Duitse vakblad Automobilwoche te melden. De CLC wordt daar sinds 2008 als enige model gebouwd. Wat er na 2010 met de 1.100 werknemers in de Braziliaanse fabriek gaat gebeuren, is nog onduidelijk. Bij het betrekken van de fabriek is een staatslening verstrekt. Daarvan moet een deel worden terugbetaald als Mercedes de vestiging voor 2016 verlaat.
                                  De CLC is nog gebaseerd op de vorige generatie C-klasse (W203). Het nieuwe model, dat in het voorjaar van 2011 op de markt komt, zal zijn gebaseerd op de huidige W204. Hij wordt in Bremen gebouwd, waar ook de E-klasse cabriolet en coupé en de SLK en de SL worden gebouwd.
                                  In Brazilië worden 23.000 CLC’s per jaar gebouwd. De nieuwe C-klasse coupé zal wat hoger in de markt worden gepositioneerd maar moet ook een hogere productie kunnen scoren.
                                  Dat is goed nieuws.

Comment

• jammer, 1 van de knapste hatch ever

Comment

• Eindelijk zou ik zeggen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                        jammer, 1 van de knapste hatch ever
                                        het verdwijnen van de 230 is erger

Comment

Working...
                                        X