Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes-Benz CLC

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
    bleiters

Speciaal voor Kaiser Chief het besluit van de Auto Bild test nog eens.

Das Fazit von AUTO BILD-Redakteur Dirk Branke

Das 1er Coupé mit dem neuen Zweiliter-Diesel entscheidet diesen Vergleich glasklar für sich. Der BMW ist nicht nur, wie ich finde, ausgesprochen sehenswert. Sondern ein schnelles, agiles, nicht unpraktisches und insgesamt sehr lässiges Auto. Sparsam noch dazu. Der CLC sieht dagegen eher alt aus. Mag das noch eine Stilfrage sein – im Vergleich fährt ihm der BMW um die Ohren. Und dabei ist der CLC noch teurer als der Bayer, auch ohne Sportpaket. Neuer Name, alte Technik – ob die Kunden das Mercedes abkaufen?
    Last edited by Jocar; 18/05/2008, 19:47.
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
      Ja, maar bij een Mercedes toch liever op de motorkap
      idd ja sorry
      MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• Heb net eindelijk mijn 1e irl ontmoeting gehad met de nieuwe (lees oude) CLC. Hier in Hasselt bij Hermans staat er een zilveren 200 CDI in de toonzaal. Ik moet helaas bij mijn mening blijven. De voorzijde valt nog enigszins mee maar de achterzijde Wie voor deze oude techniek en ontwerp 30.000 euro overheeft kan zijn geld beter in een nieuwe C-sedan of break steken. Nog beter een 2dehands sportcoupé kopen en heel wat geld besparen
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
          Heb net eindelijk mijn 1e irl ontmoeting gehad met de nieuwe (lees oude) CLC. Hier in Hasselt bij Hermans staat er een zilveren 200 CDI in de toonzaal. Ik moet helaas bij mijn mening blijven. De voorzijde valt nog enigszins mee maar de achterzijde Wie voor deze oude techniek en ontwerp 30.000 euro overheeft kan zijn geld beter in een nieuwe C-sedan of break steken. Nog beter een 2dehands sportcoupé kopen en heel wat geld besparen
          Je ziet maar hoe iemand zijn mening toch kan veranderen

Comment

• hij is in zijn sportlivrei nog comfortabeler als een 1-reeks

ik zou nooit een eend kopen
            ik vind deze zalig

al zal hij een carriere krijgen als de volvo c30, uitbollende gepensioneerden vooral
            en ik geef ze gelijk

Comment

Je ziet maar hoe iemand zijn mening toch kan veranderen
              Heb ik mijn mening veranderd dan ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                Heb ik mijn mening veranderd dan ?
                Dus je geeft toe dat je een redelijk overbodige post gemaakt hebt?

Comment

Dus je geeft toe dat je een redelijk overbodige post gemaakt hebt?
                  Spreek jij in raadsels

Comment

• Laat maar
                    Als ik tijd had pluisde ik dit hele topic uit om alle gelijkaardige posts die je gemaakt hebt op te zoeken.

Comment

Laat maar
                      Als ik tijd had pluisde ik dit hele topic uit om alle gelijkaardige posts die je gemaakt hebt op te zoeken.
                      Ik mag mijn mening hier toch verdedigen. Doe jij toch ook. Maja, ik heb de CLC nu gezien en mijn gedacht gezegd. Voor mij is dit hoofdstuk afgesloten. Zal nog wel zien wat ik mij volgend jaar aanschaf

Comment

• Weet er iemand hoeveel korting je kan krijgen bij aankoop van een CLC?

Comment

• tis vandaag en morgen open-deur voor de clc

Comment

• Donderdag ll een CLC gekocht voor mijn vrouw.
                            Het is ter vervanging van een A klasse.

De CLC is ook niet direct mijn ding maar moet zeggen dat hij wel iets heeft.
                            Vooral met het sportpack is hij wel aantrekkelijk.

Vanaf half augustus is hij leverbaar, zal hier zeker mijn bevindingen posten.

Groeten
                            John
                            www.joebar.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HyperTech Bekijk Berichten
                              Donderdag ll een CLC gekocht voor mijn vrouw.
                              Het is ter vervanging van een A klasse.

De CLC is ook niet direct mijn ding maar moet zeggen dat hij wel iets heeft.
                              Vooral met het sportpack is hij wel aantrekkelijk.

Vanaf half augustus is hij leverbaar, zal hier zeker mijn bevindingen posten.

Groeten
                              John
                              www.joebar.be
                              Proficiat, ik hoop dan ook dat je dat sportpack er bij genomen hebt en het niet enkel opmerkte
                              Maak aub ook een topic aan met veel foto's

Comment

• Zie je dit zitten als opvolger van de jouwe Andy, niet noodzakelijk direct maar toch...

Comment

• Ja, moest ik dit moment een perte totale voorkrijgen zou ik toch ook zeker bij MB prijs laten maken.

Comment

• Leuk

Comment

Leuk
                                      Ziet er goed uit
                                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Mercedes CLC wordt C-klasse coupé

24 september 2009 | Tekst: Nic de Boer
                                        Mercedes-Benz wil volgend jaar stoppen met de CLC. Die wordt in Brazilië gebouwd. De vervanger wordt een C-klasse Coupé die in Bremen van de band rolt.

Mercedes stopt in de herfst van volgend jaar met de productie van de CLC in het Braziliaanse Juiz de Fora. Dat weet het Duitse vakblad Automobilwoche te melden. De CLC wordt daar sinds 2008 als enige model gebouwd. Wat er na 2010 met de 1.100 werknemers in de Braziliaanse fabriek gaat gebeuren, is nog onduidelijk. Bij het betrekken van de fabriek is een staatslening verstrekt. Daarvan moet een deel worden terugbetaald als Mercedes de vestiging voor 2016 verlaat.
                                        De CLC is nog gebaseerd op de vorige generatie C-klasse (W203). Het nieuwe model, dat in het voorjaar van 2011 op de markt komt, zal zijn gebaseerd op de huidige W204. Hij wordt in Bremen gebouwd, waar ook de E-klasse cabriolet en coupé en de SLK en de SL worden gebouwd.
                                        In Brazilië worden 23.000 CLC’s per jaar gebouwd. De nieuwe C-klasse coupé zal wat hoger in de markt worden gepositioneerd maar moet ook een hogere productie kunnen scoren.

Comment

• Zijn daar nu eigenlijk al deftige foto's van die C coupé?

Comment

Working...
                                          X