Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Neenee, geef je NOG een extra argument om toch voor een CLC te opteren !!!
Argument ! Het is nu zo. Zal de CLC toch eerst met eigen ogen moeten zien. Dan kan ik beter met de mijne blijven rijden. Nee, het gaat een C-sedan worden of misschien maar minder waarschijnlijk een nieuwe CLK
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Mmjaa en nee, ik ben een Mercedesfan. Ook van mijn eigen 203, maar men moet (als men toch een nieuwe auto koopt) vind ik met de tijd en de technologie mee. Pas op, begrijp mij niet verkeerd hé, want ik wou dat ik jouw MB kennis had hoor. Chapeau
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Natuurlijk blijft het 203. Buiten een paar carrosseriewijzigingen, wat nieuwe schroeven, lampen en schakelaars is er niks aan veranderd
Zou eigenlijk 202,5 moeten worden Sorry kon het niet laten
Natuurlijk blijft het 203. Buiten een paar carrosseriewijzigingen, wat nieuwe schroeven, lampen en schakelaars is er niks aan veranderd
Zou eigenlijk 202,5 moeten worden Sorry kon het niet laten
203,5 he. 202,5 kan niet want van de 202 was er geen sportcoupé.
Comment