Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes-Benz CLC

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Euhm, dudes, dat wéét ik allemaal wel, maar ik reageerd gewoon op dit :
    Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
    Mercedes heeft nooit gesproken van een facelift. Het zou een nieuw model worden. Dat werd pas duidelijk bij het verschijnen van de eerste spyfoto's een tijdje geleden
    Daaruit meende ik te mogen verstaan dat hier werd geopperd dat "het duidelijk werd dat het om een nieuw model zou worden bij het verschijnen van de eerste spyfoto's". That's all.

Comment

• Ik weet het, het lijkt allemaal ingewikkelder dan het is. Kortom, ik ben ontgoocheld dat het geen nieuw model is en schrijf dat hier tot zeurenstoe al een maand van mij af. Dat helpt
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
        Ik weet het, het lijkt allemaal ingewikkelder dan het is. Kortom, ik ben ontgoocheld dat het geen nieuw model is en schrijf dat hier tot zeurenstoe al een maand van mij af. Dat helpt
        't begint wel afgezaagd te worden eerlijk gezegd...

Mods, correct me if I'm wrong ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MB World Bekijk Berichten
          't begint wel afgezaagd te worden eerlijk gezegd...

Mods, correct me if I'm wrong ?
          Gij hebt gelijk, ik stop ermee. Ik kan niet op tegen "die hards"
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Ik had ook veel liever een compleet nieuw model gezien, met de nieuwe diesels erin, met 'n nieuwer interieur (al is het interieur van de nieuwe C-klasse nou niet meteen iets waarnaar je moet verlangen, zeker niet qua looks maar ook niet qua afwerking). Voor de rest vind ik de CLC zeer knap, dus mij hoor je desondanks niet klagen.

Ik zou alleen op m'n honger zitten op motorisch vlak. Die 150pk 220 CDI is nou niet meteen de meest briljante motor (zacht uitgedrukt), zeker niet met (nog altijd vrij gevoelloze) manuele versnellingsbak. De concurrentie, hell Mercedes zélf haalt een pak meer specifiek vermogen met de laatste generatie diesels, en op dat vlak wordt de CLC wel behoorlijk gefnuikt, als je 't mij vraagt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
              Ik had ook veel liever een compleet nieuw model gezien, met de nieuwe diesels erin, met 'n nieuwer interieur (al is het interieur van de nieuwe C-klasse nou niet meteen iets waarnaar je moet verlangen, zeker niet qua looks maar ook niet qua afwerking). Voor de rest vind ik de CLC zeer knap, dus mij hoor je desondanks niet klagen.

Ik zou alleen op m'n honger zitten op motorisch vlak. Die 150pk 220 CDI is nou niet meteen de meest briljante motor (zacht uitgedrukt), zeker niet met (nog altijd vrij gevoelloze) manuele versnellingsbak. De concurrentie, hell Mercedes zélf haalt een pak meer specifiek vermogen met de laatste generatie diesels, en op dat vlak wordt de CLC wel behoorlijk gefnuikt, als je 't mij vraagt.
              Ondertussen kennen jullie mijn mening. Ik heb zonet beloofd dat ik niet meer ging zagen(zie hoger). Dit schrijf ik toch nog. De CLC wordt zeker in Europa een fiasco. Ze willen zoveel mogelijk verdienen aan een oud opgesmukt model met idem dito motoren. Shame on you Mercedes.
              Zo, en nu zwijg ik
              Last edited by Jocar; 28/02/2008, 18:17.

Comment

De concurrentie, hell Mercedes zélf haalt een pak meer specifiek vermogen met de laatste generatie diesels, en op dat vlak wordt de CLC wel behoorlijk gefnuikt, als je 't mij vraagt.
                Wat maakt het (hier in België) uit?

150 pk uit een 2 liter, want in die klasse zit hij qua taxen, is bijlange niet slecht. Er zijn merken die beter doen maar daar hangt dan ook een prijskaartje aan vast. Ik vind het geen slechte beslissing van Mercedes om deze motoren verder te gebruiken als daarmee het prijskaartje laag gehouden kan worden. Ik heb al uitgemaakt voor mezelf dat ondanks mijn korte coup de foudre er zeker geen BMW 1 coupé voor de deur komt te staan als er een nieuwe auto komt in de eerstvolgende jaren.

Comment

Ik had ook veel liever een compleet nieuw model gezien, met de nieuwe diesels erin, met 'n nieuwer interieur (al is het interieur van de nieuwe C-klasse nou niet meteen iets waarnaar je moet verlangen, zeker niet qua looks maar ook niet qua afwerking). Voor de rest vind ik de CLC zeer knap, dus mij hoor je desondanks niet klagen.

Mercedes moet eens dringend werk maken van nieuwe compacte diesels want ze hinken hopeloos achterop tov de concurrentie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
                    Mercedes moet eens dringend werk maken van nieuwe compacte diesels want ze hinken hopeloos achterop tov de concurrentie.
                    Ik mag eigenlijk niks meer zeggen maar gij hebt gelijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                      Wat maakt het (hier in België) uit?

150 pk uit een 2 liter, want in die klasse zit hij qua taxen, is bijlange niet slecht. Er zijn merken die beter doen maar daar hangt dan ook een prijskaartje aan vast. Ik vind het geen slechte beslissing van Mercedes om deze motoren verder te gebruiken als daarmee het prijskaartje laag gehouden kan worden. Ik heb al uitgemaakt voor mezelf dat ondanks mijn korte coup de foudre er zeker geen BMW 1 coupé voor de deur komt te staan als er een nieuwe auto komt in de eerstvolgende jaren.
                      Ik kan erin komen wat jij zegt. Ik ga ook bij Mercedes blijven ondanks de moeite die ik met sommige van hun beslissingen heb. Maar om nu te zeggen dat het prijskaartje laag gehouden kan worden door hun oude motoren verder te gebruiken. Sorry Kaiser maar dat snap ik niet. Heb jij al eens gezien wat een nieuwe met enkele onontbeerlijke opties kost. Zonder te spreken van de achterstand tov. de concurentie die zo opgelopen wordt

Comment

• Waarschijnlijk komt ge niet toe met 30000€ voor een clc200cdi met wat opties.

Comment

• Inderdaad maar daar kom je bij BMW ook niet ver mee.

Comment

• Tante van mij heeft net een besteld

Sportpakket, radio, regensensor, alarm, comfortpakket..

Net iets boven de 30000 BTW incl...

Knappe wagen !!!

gekocht met de saloncondities bij Joosen in Kontich
                            Last edited by ; 29/02/2008, 12:04.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MB World Bekijk Berichten
                              Tante van mij heeft net een besteld

Sportpakket, radio, regensensor, alarm, comfortpakket..

Net iets boven de 30000 BTW incl...

Knappe wagen !!!

gekocht met de saloncondities bij Joosen in Kontich
                              Een CLC of nog een SC ?

Comment

• ik wou die eens uitrekenen, maar het gaat nog niet blijkbaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                  ik wou die eens uitrekenen, maar het gaat nog niet blijkbaar
                                  Ach ja, de prijzen van de CLC zijn nog niet bekend Was ik effe vergeten

Comment

• Clc 200 Cdi
                                    Last edited by ; 29/02/2008, 15:53.

Comment

• 2000 minder als de sc wordt gezegd

Comment

• Was dat niet die actie van het Salon waar je 2000 euro korting kreeg bij MB op de C ?

Comment

• als ik me goed herinner niet

Comment

Working...
                                          X