Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hoe vaker ik ernaar kom kijken, om beter hij smaakt! Mooi gedaan van Mercedes. Qua vorm en ruimte zal die zo hetzelfde zijn als mijn astra. En aan de voorlichten moet ik ook niet meer wennen
En dan durft hij afhankelijk van de snelheid af eens schokken tussen 2 en 3. Echt voelbaar schokken dan. Meestal als je even moet gas lossen voor een vertragende wagen voor je en dan terug door te trekken. Als hij dan terugschakelt, voel je een rare schok, net alsof hij even haakt.
Dan had er teveel commentaar geweest dat er te weinig veranderd is.
Beter wat minder verandering dan veranderingen die op niks trekken he!
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Als je hem nu op iets meer 'realistische' (lees amaturistische) foto's ziet, lijkt hij toch meer en meer aantrekkelijk....enkel het interieur...ziet er goed uit, maar ze hadden het wel mogen aanpassen naar de huidige 204...
Als ik echt eerlijk moet zijn, verkies ik toch nog altijd mijn SC boven de CLC...
Door de minimale verschillen in het dashboard en het intact blijven van de algemene vormgeving kan men stellen dat het hier eerder over een facelift gaat dan over een totaal nieuw model.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
De koplampen van de nieuwe C staan hem heel goed, maar daar stopt het dan ook wel voor mij!
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
En dan durft hij afhankelijk van de snelheid af eens schokken tussen 2 en 3. Echt voelbaar schokken dan. Meestal als je even moet gas lossen voor een vertragende wagen voor je en dan terug door te trekken. Als hij dan terugschakelt, voel je een rare schok, net alsof hij even haakt.
S is qua schakelen comfortabeler dan C, op een rare manier. Ook wanneer 'ie op dezelfde toerentallen schakelt dus. Alleen gaat S te hoog in toeren naar mijn goesting, wat soms wel vervelend is...
In C schokt 'ie vaker bij het vertrekken en van 1 naar 2 hier.
Door de minimale verschillen in het dashboard en het intact blijven van de algemene vormgeving kan men stellen dat het hier eerder over een facelift gaat dan over een totaal nieuw model.
Dat schrijf ik hier al 2 weken en blijf ik toch zo spijtig vinden
Ik heb de laatste dagen veel foto's van de nieuwe CLC bekeken.
Eigenlijk is het een best mooie wagen! Daar niet van. Maar waarom
in godsnaam een veredelde facelift. Ik snap het nog steeds niet en
zal het waarschijnlijk nooit begrijpen. Men had zo'n prachtig nieuwe
C-klasse als basis kunnen gebruiken.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Juist. Omdat hij over 4 jaar waarschijnlijk toch vervangen wordt.
Ik geloof nooit dat hij nog zal vervangen worden. Dan had men nu een nieuwe gemaakt en geen veredelde facelift. Misschien in de toekomst wel een coupé op basis van de A-B klasse. Op termijn zal de CLK de enige coupé worden van de C-klasse. Men probeert nu nog het onderste uit de kan te halen qua verkoop gecombineerd met goedkope fabricatie. Commercieel? Misschien, afwachten. Ik heb er mijn twijfels over
Comment