De designers bij Mercedes verdienen wat ze deze CLC duidelijk zelf gegeven hebben: een schop onder hun gat!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes-Benz CLC
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk BerichtenOp autoweek.nl staat dat de 350 'slechts' 272pk meekrijgt...
het blijft voor mij uiteraard 200pk te veel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenin de gelifte sl heeft de 3.5 316pk, dus ik zie niet in waarom de clc diezelfde versie niet zou krijgen, we spreken hier niet over amg's waarbij een of andere domme hierarchie moet worden gerespecteerd
het blijft voor mij uiteraard 200pk te veel
die mochten ze ook wel upgraden vind ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtendas netjes
wel ni leuk voor de muurbloem kopers
Comment
-
-
Als SC bezitter moet ik toch toegeven dat ik de nieuwe niet zo lelijk vind....ik moet wel bekennen dat ik mijn SC nog altijd enorm graag zie (ook al gaat die weg binnen enkele maanden), 'k heb er nog geen minuut spijt van gehad dat ik hem heb aangeschaft, en moest ik nu geen grotere wagen nodig hebben, ik zou weer gaan voor deze SC
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichtenprijs verlaagd wel met 2000 euro
Oorspronkelijk geplaatst door Gunther112 Bekijk BerichtenAls SC bezitter moet ik toch toegeven dat ik de nieuwe niet zo lelijk vind....ik moet wel bekennen dat ik mijn SC nog altijd enorm graag zie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichtenprijs verlaagd wel met 2000 euro
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenHet is dan ook geen volledig nieuw model eh.
Genre Golf IV cabrio.
Die had ook nog het III-interieur.
Oorspronkelijk geplaatst door crepusculum Bekijk BerichtenDe designers bij Mercedes verdienen wat ze deze CLC duidelijk zelf gegeven hebben: een schop onder hun gat!
Het is duidelijk dat ze een facelift moesten ontwerpen, en geen nieuw model (daar hadden ze uiteraard wat mooiers van gemaakt). Kleinen_joris heeft wel gelijk ivm die grote achterlichten, als ze het gedeelte in de kofferklep hadden weggelaten zou het al veel mooier zijn.Last edited by wotr; 28/01/2008, 17:11.
Comment
-
een serieuze verbetering, véél knapper kontje nu, en ook de snoet is veel mooier.
Afknapper is het dashboard, daar had het nieuwe moeten zitten.
Comment
Comment