jammer dat ze de zijkanten niet geface(?)lift hebben. Met die vouw in de deuren zoals de C ging dit een prachtig bakje geweest zijn. Ik vind dat je op de zijkant ziet dat het geen homogeen ontwerp is.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes-Benz CLC
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenHet is dan ook geen volledig nieuw model eh.
Genre Golf IV cabrio.
Die had ook nog het III-interieur.
En zoals ik zei: net omdat ze er amper ontwikkelingskosten aan hebben moeten doen, zou hij geen halve euro meer mogen kosten dan de oude.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door korre Bekijk Berichtenjammer dat ze de zijkanten niet geface(?)lift hebben. Met die vouw in de deuren zoals de C ging dit een prachtig bakje geweest zijn. Ik vind dat je op de zijkant ziet dat het geen homogeen ontwerp is.
Dat is voor mij ook het enige struikelblok.
Erg eigenlijk dat een BMW 1 coupé het qua looks niet kan halen van een ontwerp dat zijn oorsprong 7 jaar geleden vond.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenAkkoord
Dat is voor mij ook het enige struikelblok.
Erg eigenlijk dat een BMW 1 coupé het qua looks niet kan halen van een ontwerp dat zijn oorsprong 7 jaar geleden vond.
Recenter =/= knapper.
Comment
-
De achterlichten van de scoops van de nieuwe E-klasse. Ik vind hem niet diecrt mooi, maar ook niet direct lelijk. Zal er aan moeten wennen.sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk BerichtenEen grote stap voorwaarts. De vorige was origineel maar lelijk.
Comment
-
Ik vind 'm zeer geslaagd! 'k Had gevreesd dat 'm praktisch volledig dezelfde achterlichten als de voorganger ging krijgen, niet dus.
De achterlichten zullen voor de meesten gewoon weer wennen worden denk ik, omdat ze de kleinere lichten van de voorganger gewoon zijn. Ik kijk er al naar uit om 'm IRL te zien.
Na de komst van de vreemde SL, toch positief verrast met de CLC.
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtende nieuwe 350 heeft 316 pkLast edited by nls; 28/01/2008, 01:21.nls2000
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk BerichtenIk vind 'm zeer geslaagd! 'k Had gevreesd dat 'm praktisch volledig dezelfde achterlichten als de voorganger ging krijgen, niet dus.
De achterlichten zullen voor de meesten gewoon weer wennen worden denk ik, omdat ze de kleinere lichten van de voorganger gewoon zijn. Ik kijk er al naar uit om 'm IRL te zien.
Na de komst van de vreemde SL, toch positief verrast met de CLC.
Gewoon zonder dat stuk op de kofferklep dus eigenlijk!Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenSommige modellen van VH Tuning zijn doenbaar
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk BerichtenEen grote stap voorwaarts. De vorige was origineel maar lelijk.
Die achterkant leek me meer iets voor een Renault Mégane coupé (vorige generatie) of een Opel Astra (vorige generatie).
Dat brede derde stoplicht is echt zalig. Beetje zoals dat in de Bentley GT coupé.
Dat motief op de tellers...dat mocht er wel uit. Zo'n goedkope effectdoenerij past niet op een Benz.
Het navigatiescherm, vind ik helemaal niet erg dat het vast zit...en niet zoals de nieuwe C uitklapt....De mechaniek kan dan zeker al niet stuk gaan. De rest van het interieur mocht wel iets strakker, zoals bij de nieuwe C.
Comment
-
Ik vind hem knap!! Strakker en eleganter dan het vorig model, dat mij nooit écht kon bekoren. In het interieur is het vooral dat lelijk stuur dat me stoort, met de juiste kleuren en opties is de rest best ok!
Op autoweek.nl staat dat de 350 'slechts' 272pk meekrijgt...
Comment
Comment