Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes-Benz CLC

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

OEI!!! Wat een mottig ding is me dat!

Voorkant is best mooi, maar wtf is dat met die achterkant?

En kunnen ze eigenlijk serieus geen deftig en mooi stuur ontwerpen bij MB?

Comment

Dat stuur is idd zo mottig als het maar kan zijn.

Comment

goh, nou ben ik aan het twijfelen of ik dit stuur

boven dit zou verkiezen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten

Laat de lichtblokken in de kofferklep wegvallen en het valt mee, nu zijn de lichtblokken veeeeeel te groot.
          Ha, je weet het!

In feite doet die achterkant mij denken aan een oude Lexus.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

Oei, dan is de meester op achtervolgen aangewezen tov zijn leerling!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mattboy20 Bekijk Berichten
              Oei, dan is de meester op achtervolgen aangewezen tov zijn leerling!
              Iets zegt mij dat dit niet echt klopt

Comment

Oei! Mooi front, leuke lijn in profiel maar dan nogal ontnuchterend op de achterkant.

Ze hadden blijkbaar keuze tussen cholera & pest:

Cholera: kleinere achterlichtblokken, meer koetswerkpaneel en dus zwaardere achterkant
                Pest: grotere achterlichtblokken, dikke chromé lijn snor in het midden en het gevolg van afmetingen buiten proportie.

En kijk eens hoe druk die is:

De grote ledstrip, het logo daaronder, type-aanduiding links, kompressor rechts, die grote chromé strip in het midden...

Nee dat ontbreekt echt rust. (nuja, type-aanduidingen kunnen gelukkig weggelaten worden)

Het interieur is wel oké, het gaat tenslotte om een instapmodel en ingrijpende facelift.

Maar toch beetje jammer, benieuwd hoe die irl mee- of tegenvalt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

boven dit zou verkiezen
                  Touché!

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                  2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                  2012-...
                  '07 BMW 118d

Comment

Welke verlichting zit er eigenlijk in dat stuk achterlicht op de kofferklep??
                    De achteruitrijlichten en de mitlichten vermoed ik?
                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Wat een teleurstelling !

Als eigenaar van een 200CDI sportcoupé(bwj 2005) vind ik het een teleurstelling.
                      Ik keek er echt naar uit om de nieuwe CLC te zien. Dit is Mercedes onwaardig. Het is een gewone facelift. Het is en blijft een 10 jaar geleden ontwikkelde wagen. Nu begrijp ik dat de fabricatie naar Brazilie verhuist is. Men wil een instapmodel, liefst zo goedkoop mogelijk in elkaar gezet. Dit zal de kwaliteit zeker niet ten goede komen. Coupéliefhebbers die uitkeken naar de nieuwe moeten nu al wachten op de nieuwe CLK. Iets voor eind dit jaar en zeker onbetaalbaar. Spijtig, ik was graag bij Mercedes gebleven maar nu zal het volgend jaar een nieuwe 1 reeks coupé of A3 worden (nieuwe eind volgend jaar?). Foei en goodbye Mercedes
                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

Blijf nog een beetje rondbollen met uw huidige en wacht af wat Mercedes gaat doen.

Ik ga hetzelfde doen met mijn SC. Komt trouwens goed uit want de eerstvolgende aankoop is toch immo.

Comment

boven dit zou verkiezen

wat voelt er nou intuitief aan ?

Comment

Een Benz is altijd als thuis zijn.
                            Maar die Audi heeft wel een knapper stuur!

Comment

+ YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                Maar die Audi heeft wel een knapper stuur!
                                ik vind van niet

Comment

Merkblind

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                    Merkblind
                                    daar komt zoiets idd op neer

das een design-roer

Comment

Ik vind dat nieuwe Mercedesstuur eigenlijk wel knap. Ik snap niet wat velen daar lelijk aan vinden.

Comment

Als ik moet kiezen tussen dat Mercedes stuur en het Audi stuur, dan kies ik voor het stuur van Mercedes!
                                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

boven dit zou verkiezen

wat voelt er nou intuitief aan ?

Comment

Working...
                                          X