Oorspronkelijk geplaatst door Tomski
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes-Benz CLC
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door MB World Bekijk BerichtenDan denk ik toch dat ik hem zelf had gehoudenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Mercedes heeft de C Sportcoupé vernieuwd en noemt de auto CLC-klasse. Ik vind deze CLC-klasse?:Een schitterende coupé; de 1-serie en de A3 kunnen het vergeten! 23,8%
Een opgewarmd hapje 76,2%
In totaal hebben 3.461 mensen hun stem uitgebracht op deze stelling.
Ik sta dus niet alleen met mijn mening. Dat is de uitslag van een peiling in een Nederlands autotijdschrift.Last edited by Jocar; 06/03/2008, 13:26.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenGij hebt er nog maar pas ene
sorry, kon het niet laten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenMercedes heeft de C Sportcoupé vernieuwd en noemt de auto CLC-klasse. Ik vind deze CLC-klasse?:Een schitterende coupé; de 1-serie en de A3 kunnen het vergeten! 23,8%
Een opgewarmd hapje 76,2%
In totaal hebben 3.461 mensen hun stem uitgebracht op deze stelling.
Ik sta dus niet alleen met mijn mening. Dat is de uitslag van een peiling in een Nederlands autotijdschrift.dus ongeveer 2.000 valse stemmen ???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MB World Bekijk Berichtenjep, en wellicht heeft ongeveer gans de invoerder van BMW in Nederland op die poll gestemddus ongeveer 2.000 valse stemmen ???
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenface it
een benz is geen auto die de massa overtuigt, je moet hem willenook een goei !
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MB World Bekijk BerichtenSo, k wil op het forum anders wel bewijzen dat er mensen genoeg willen naar de CLC overstappen zonder te zeuren dat het interieur niet hard genoeg is gewijzigd
sorry, kon het niet latenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenface it
een benz is geen auto die de massa overtuigt, je moet hem willen
naar vrije mening dus ook in te vullen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MB World Bekijk Berichten't is en blijft altijd een kwestie van persoonlijke (al dan niet goeie) smaak
naar vrije mening dus ook in te vullenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichtenwtf, zo een fake difuser
In die grijs/blauwe kleur valt het achterste nog een beetje mee ( maar de vorige face-lift is zoveel mooier)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MB World Bekijk BerichtenGoh, nog eens een bevestiging dat de mijne dik in orde is en blijftEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichtenwtf, zo een fake difuser
In die grijs/blauwe kleur valt het achterste nog een beetje mee ( maar de vorige face-lift is zoveel mooier)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenDie vind ik dan juist wel mooi
Speciaal voor jou, nog een fotoke van de grijs-blauwe danLast edited by Jocar; 08/03/2008, 18:51.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment