Ben vorige week eens bij de dealer gaan kijken. Vind dit echt een super wagen. Ik moet binnen een half jaar een nieuwe lease wagen bestellen en dit is een grote kanshebber ter vervanging van mijn 3 serie. Stel me enkel de vraah hoe deze qua leasing zit en wat de levertermijn is.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Passat CC
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenNog snel eentje bestellen want de facelift is geen vooruitgang. VW gaat dezelfde fout maken als Audi. Alle modellen gaan een snuit krijgen die veel te veel op mekaar lijken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk BerichtenWat is er fout aan op elkaar gelijkende snuiten van auto's?
De Passat CC heeft een eigen stijl die helemaal teniet zou gaan met de neus van Golf / Polo. Bovendien ziet het er erg 'cheap' uit in vergelijking met de huidige versie.
Als de 'family feeling' primeert op een minimum aan originaliteit, dan kan je idd zoals Audi 1 model ontwerpen in maten L - XL - XXL
Comment
-
Als ieder model van een merk een eigen gezicht heeft vind ik dat mooier ipv één merkgezicht. Bij Audi moet ge al goed kijken om het verschil tss een A4,A6 of A8 te zien.
BMW heeft dit enigzins opgelost door de vorm van de lichten en de grootte van de grille.
Bij Mercedes daarentegen is elk model op zich direct herkenbaar wat imo een voordeel is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenAls ieder model van een merk een eigen gezicht heeft vind ik dat mooier ipv één merkgezicht. Bij Audi moet ge al goed kijken om het verschil tss een A4,A6 of A8 te zien.
BMW heeft dit enigzins opgelost door de vorm van de lichten en de grootte van de grille.
Bij Mercedes daarentegen is elk model op zich direct herkenbaar wat imo een voordeel is.
Audi is dan wel wat moeilijker maar daar zie je het verschil dan weer bij de led verlichting.2005 Citroën C2 1.4 HDI VTR
2009 VW Scirocco 1.4 TSI DSG
2014 Opel Astra OPC
2015 Audi TT TDI S-Line
Comment
-
Een minpunt aan de Passat CC was ongetwijfeld dat hij maar vier passagiers kon herbergen, Volkswagen heeft nu echter een nieuwe achterbank voorzien die het maximum aantal passagiers op vijf brengt.
De Volkswagen Passat CC zal optioneel met een nieuwe achterbank gekozen kunnen worden waar drie personen plaats kunnen nemen. Volkswagen doet dit omdat veel klanten een derde zitplaats achteraan een noodzaak vonden. In plaats van tussen de twee passagiers een console te plaatsen is er nu een extra zitplaats bijgekomen met de nodige voorzieningen zoals een driepuntsgordel en een hoofdsteun. De achterbank kan nu ook in twee delen opengeklapt worden, zodat het nog makkelijker is om dingen te transporteren. De achterbank met drie zitplaatsen kost 100 euro als optie.
De Passat CC is volgens Volkswagen een succes, ongeveer één op vijf klanten in Duitsland koos in 2009 voor de vierdeurs Comfort Coupé. Volgens Volkswagen hoeft dat marktaandeel niet te verbazen, gezien de technologische innovaties die de Passat CC biedt. Zo biedt Volkswagen onder andere erg efficiënte commonrail motoren met BlueTDI technologie die voldoen aan de EURO 6 emissienormen dankzij een systeem dat de uitstoot van NOx met 90 procent doet dalen. Ook de veiligheidsopties zoals “Lane Assist” en “DCC” blijken erg in trek.
bron:groenlicht.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Septentrio Bekijk BerichtenEén van mijn persoonlijke revelaties op het salon. Deze wagen is het bewijs dat een coupélijn en een ruime sedan geen tegenstellingen moeten zijn.
Comment
-
uitlaatsierstukken
Heeft er iemand een idee waar je in België ergens uitlaatsierstukken kan vinden voor een 1.8 TSI (= dubbele uitlaat links).
De diameter van de pijp is ongeveer 75 mm, tussen beide pijpen is 5 mm ruimte. Niet zo simpel dus.
Dit is het enige wat ik vond, maar ik durf niet goed te bestellen (bang dat het niet zal passen). Iemand ervaring mee ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tompie2 Bekijk BerichtenHeeft er iemand een idee waar je in België ergens uitlaatsierstukken kan vinden voor een 1.8 TSI (= dubbele uitlaat links).
De diameter van de pijp is ongeveer 75 mm, tussen beide pijpen is 5 mm ruimte. Niet zo simpel dus.
Dit is het enige wat ik vond, maar ik durf niet goed te bestellen (bang dat het niet zal passen). Iemand ervaring mee ?
http://www.need4street.de/product_in...aust-Tips.html
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk BerichtenInderdaad , ik heb mij op het autosalon ook eens in een Passat gegooid achteraan en de ruimte is gigantish .
Comment
Comment