Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk Berichten
    Wat vinden jullie van deze velgen?
    Op zich zijn het geen lelijke velgen, maar ik vind dat ze niet passen onder een BMW. BMW heeft toch keuze genoeg...
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
      Borbet... Waar is de tijd?
      2008,ik had op m'n 1serie ook Borbet velgen .

Trouwens net gemerkt dat de coupé ook de nieuwe Idrive heeft gekregen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
        Borbet... Waar is de tijd?
        Onze tijd hé

Comment

• Mn vader heeft deze velgen nog onder z'n BMW E34 gehad. Deze hadden een smalle boord vooraan en een brede boord achteraan. Je kon ze krijgen met vlak middenschild, zoals op de E36 van hierboven, ofwel met een verdikking in de vorm van een zeskantbot met daarop het logo.

In die tijd vond ik ze vet...
          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• BMW 750Li

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
              BMW 750Li

zoveel vetter dan die nieuwe

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                zoveel vetter dan die nieuwe
                ²²²²²²²²

Amai nie

Comment

• Perfecte (kleuren)combinatie

Comment

• M3 met sleurhut

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                      Perfecte (kleuren)combinatie

Wat zou daar in zitten ?

Tenzij het een kabouter is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
                        Wat zou daar in zitten ?

Tenzij het een kabouter is
                        Vliegtuig? Deltavlieger? Kart?

Ik veronderstel dat een M3 niet met trekhaak te bestellen is. Blijkbaar is het geen probleem om er achteraf één op te monteren?

Comment

• Wannes....nu begrijp ik u veel beter man....magistrale cruise kar!

Die van u ook gelimiteerd op 255?

Comment

• Ik heb hem al gezien...

Of is het een 'ze' ?

Zeeeeeer grote kanshebber als opvolger voor Stacy.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten

Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten

Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten

Is dit niets voor de Sega?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Ik was eigenlijk eerst op zoek naar een 335d ...

Maar die 535d's zijn tweedehands wat goedkoper te vinden, en het ruimteverschil is toch aanmerkbaar!

Aanrader nonkel, 't was wat impulsief bij mij maar ik heb er nog geen moment spijt van gehad.

Ondertussen zo'n 1.500km gereden, ik schat zo'n ca. 9 liter gemiddeld.
                                Motor behoeft geen commentaar...ik had nog nooit met echt performante diesels gereden, een 130pk pumpe-düse tdi was zowat het sterkste. Zeer ander gevoel met dit uiteraard, vrij lineair wat bijdraagt aan het relaxte rijkarakter.
                                De automaat levert tot dusver ook geen klachten op. Als muggeziftend puntje zou ik mss nog aanhalen dat het doorschakelen een miliseconde later zou mogen gebeuren.
                                Verder heb ik af en toe vlak voor het zachtend tot stilstand komen een licht snokje als hij nog van 2 in z'n1 gaat. Aan de bak kan het volgens mij niet liggen aangezien in manuele modus op exact hetzelfde moment terugschakelen geen probleem oplevert. De wagen heeft even stilgestaan, misschien ligt het daar aan? Anyway, het lijkt wat zachter te zijn geworden, maar als het niet vlot wordt het uiteraard opgelost, uiteraard meteen gebeld.
                                De runflats: crappy stuff....aan bepaalde snelheden lijkt het alsof je een bende wolven hoort huilen, weg met die rommel. En zo snel mogelijk.
                                Headup-display ondervind ik voorlopig als handig en niet storend. Goed ook dat je de snelheid digitaal kan zien, op een of andere manier vind ik dat handig.

De km-stand was uiteindelijk dus 64.000, 24h later afgeleverd door de stealer, ingeschreven en ready to go. Incl fles prosecco. Wat uiteraard betekent dat je teveel betaalt, maar soit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten

Wannes....nu begrijp ik u veel beter man....magistrale cruise kar!

Die van u ook gelimiteerd op 255?
                                  Nice!

Die angel eyes zijn wel nog vet.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                    Is dit niets voor de Sega?
                                    Ik hou wat beters in het oog momenteel.

Deze staat trouwens niet te koop hé. Da's die van Geert.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                      De km-stand was uiteindelijk dus 64.000, 24h later afgeleverd door de stealer, ingeschreven en ready to go. Incl fles prosecco. Wat uiteraard betekent dat je teveel betaalt, maar soit
                                      Dat verdien je wel terug door nu met diesel te tuffen.

Prachtig Lefty. Ik ben fan.
                                      Last edited by Sega; 12/10/2008, 03:24.

Comment

• Thx

Comment

• Nice, LL.

Snel genoeg naar jouw mening?

Btw, chromé niertjes en een topicje, en snel!

Comment

Working...
                                          X