Oorspronkelijk geplaatst door daan330
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenBorbet... Waar is de tijd?.
Trouwens net gemerkt dat de coupé ook de nieuwe Idrive heeft gekregen.
Comment
-
Comment
-
Mn vader heeft deze velgen nog onder z'n BMW E34 gehad. Deze hadden een smalle boord vooraan en een brede boord achteraan. Je kon ze krijgen met vlak middenschild, zoals op de E36 van hierboven, ofwel met een verdikking in de vorm van een zeskantbot met daarop het logo.
In die tijd vond ik ze vet...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichtenzoveel vetter dan die nieuwe
Amai nie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk BerichtenPerfecte (kleuren)combinatie
Tenzij het een kabouter is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk BerichtenWat zou daar in zitten ?
Tenzij het een kabouter is
Ik veronderstel dat een M3 niet met trekhaak te bestellen is. Blijkbaar is het geen probleem om er achteraf één op te monteren?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
Comment
-
Ik was eigenlijk eerst op zoek naar een 335d...
Maar die 535d's zijn tweedehands wat goedkoper te vinden, en het ruimteverschil is toch aanmerkbaar!
Aanrader nonkel, 't was wat impulsief bij mij maar ik heb er nog geen moment spijt van gehad.
Ondertussen zo'n 1.500km gereden, ik schat zo'n ca. 9 liter gemiddeld.
Motor behoeft geen commentaar...ik had nog nooit met echt performante diesels gereden, een 130pk pumpe-düse tdi was zowat het sterkste. Zeer ander gevoel met dit uiteraard, vrij lineair wat bijdraagt aan het relaxte rijkarakter.
De automaat levert tot dusver ook geen klachten op. Als muggeziftend puntje zou ik mss nog aanhalen dat het doorschakelen een miliseconde later zou mogen gebeuren.
Verder heb ik af en toe vlak voor het zachtend tot stilstand komen een licht snokje als hij nog van 2 in z'n1 gaat. Aan de bak kan het volgens mij niet liggen aangezien in manuele modus op exact hetzelfde moment terugschakelen geen probleem oplevert. De wagen heeft even stilgestaan, misschien ligt het daar aan? Anyway, het lijkt wat zachter te zijn geworden, maar als het niet vlot wordt het uiteraard opgelost, uiteraard meteen gebeld.
De runflats: crappy stuff....aan bepaalde snelheden lijkt het alsof je een bende wolven hoort huilen, weg met die rommel. En zo snel mogelijk.
Headup-display ondervind ik voorlopig als handig en niet storend. Goed ook dat je de snelheid digitaal kan zien, op een of andere manier vind ik dat handig.
De km-stand was uiteindelijk dus 64.000, 24h later afgeleverd door de stealer, ingeschreven en ready to go. Incl fles prosecco. Wat uiteraard betekent dat je teveel betaalt, maar soit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
Wannes....nu begrijp ik u veel beter man....magistrale cruise kar!
Die van u ook gelimiteerd op 255?
Die angel eyes zijn wel nog vet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenIs dit niets voor de Sega?
Deze staat trouwens niet te koop hé. Da's die van Geert.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDe km-stand was uiteindelijk dus 64.000, 24h later afgeleverd door de stealer, ingeschreven en ready to go. Incl fles prosecco. Wat uiteraard betekent dat je teveel betaalt, maar soit
Prachtig Lefty. Ik ben fan.Last edited by Sega; 12/10/2008, 03:24.
Comment
Comment