Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Veel plezier ermee! Welkom in de goeie wereld

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
      Nice, LL.

Snel genoeg naar jouw mening?

Ik heb tot nu toe toch niet echt last gehad van powergemis. In tunneltjes is het natuurlijk wel iets minder leuk
      Maar het ding stopt pas bij 255 km/h tacho, en dat rijdt echt nog wel relaxed met deze kar, perfect voor te cruisen!

Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
      Veel plezier ermee! Welkom in de goeie wereld
      De goeie wereld is altijd saai

Comment

• Zo te zien is er toch al zeker 1 iemand happy!

"Eindelijk papa....nu kan ik rustig slapen zonder al dat lawaai"

Comment

• Ik ontdek hier juist iets..laatst digitale tv in die X6 mogen ervaren en gdv ik wil dat

Verkauf und Montage von Navigationssystemen • Autoradios • Lautsprechern • Navigationssystemen • Rückfahrkameras • Alarmanlagen • Fahrzeugortung mit …

Comment

• Die is zowel de

als in zalig, dat is mogelijk!

als in fak, dat is duur!

Comment

• Doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                Borbet... Waar is de tijd?
                Today, onder mijn vrouw haar T5 liggen ook 18" 5 spaaks Borbet's

Niet dat ik grote fan ben van beide, maar ze liggen er wel onder...
                Last edited by ; 12/10/2008, 05:24.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                  Ik heb tot nu toe toch niet echt last gehad van powergemis. In tunneltjes is het natuurlijk wel iets minder leuk
                  Maar het ding stopt pas bij 255 km/h tacho, en dat rijdt echt nog wel relaxed met deze kar, perfect voor te cruisen!

aaa de Leftlane heeft dus toch een 535d aangeschaft , ik dacht dat het een grap was

proficiat hopelijk is mijn volgende ( moest het terug BMW zijn ) ook een 35d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                    ( moest het terug BMW zijn )

Ik dacht dat het een grap was.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                      BMW 750Li

Knapste BMW velgen ooit.

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten

Wannes....nu begrijp ik u veel beter man....magistrale cruise kar!

Die van u ook gelimiteerd op 255?
                      Fak man niet te doen .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                        Knapste BMW velgen ooit.
                        Ach ja...

Comment

Ach ja...
                          Als ik een 5 had dan

Comment

Ik dacht dat het een grap was.
                            ik bedoel gewoon moest mijn volgende wagen terug een BMW zijn hoop ik dat ik mij dan een 35d kan permitteren ...
                            het kan evengoed zijn dat ik naar Audi( of een ander merk) ga shoppen ook hoor

Comment

• Ik ben opzoek naar alpina's voor mn e30 maar ik heb gehoord dat er replica's in omloop zijn. Kan iemand me vertellen hoe ik het verschil zie, zodat ik me niet laat vangen. Tevens ook gehoord over alpina classic's, wat zijn datdan juist? Mvg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                Als ik een 5 had dan
                                Ja, leg me dat eens uit, waarom je geen 5 hebt.

Comment

Zie dat...

Leftlane de familyguy in the familycar!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Wannes....nu begrijp ik u veel beter man....magistrale cruise kar!

Die van u ook gelimiteerd op 255?
                                    knap

en 10 000x meer mooier met die plaat dan een Belgische plak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                                      knap

en 10 000x meer mooier met die plaat dan een Belgische plak
                                      Inderdaad. En 1.000.000 keer mooier dan met Nederlandse platen.

Comment

Ik was eigenlijk eerst op zoek naar een 335d ...

Maar die 535d's zijn tweedehands wat goedkoper te vinden, en het ruimteverschil is toch aanmerkbaar!

De automaat levert tot dusver ook geen klachten op. Als muggeziftend puntje zou ik mss nog aanhalen dat het doorschakelen een miliseconde later zou mogen gebeuren.
                                        Verder heb ik af en toe vlak voor het zachtend tot stilstand komen een licht snokje als hij nog van 2 in z'n1 gaat. Aan de bak kan het volgens mij niet liggen aangezien in manuele modus op exact hetzelfde moment terugschakelen geen probleem oplevert.
                                        Knappe kar LL.
                                        Wat betreft het ietsje later schakelen; bedoel je dan als je de kickdown toepast of wanneer je 'normaal' rijdt?
                                        Snokje van 2 naar 1 niet erg merkbaar hier. Is het echt storend?
                                        En runflats; get rid of it , zul je geen moment beklagen!
                                        2009 BMW E91 320d
                                        2002 BMW E46 M3
                                        2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                                        2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• ik beaam, absoluut een goeie cruiser voor autobahn, tegen 180-200 bolt die kar heerlijk. Vanaf 220 begint het te kruipen, maar dan moet je em maar chippen zeker?

Echt een ideale long distance kar, heel geleidelijk/soepel en stil. En met een verbruik van 9.5 a 10l is het absoluut een pakje zuiniger dan de sechs . Verder heel goede zetels, goed uitgerust, en de ophanging is een mooi compromis.

banden wisselen en km's malen

Comment

Working...
                                          X