Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb tot nu toe toch niet echt last gehad van powergemis. In tunneltjes is het natuurlijk wel iets minder leuk
Maar het ding stopt pas bij 255 km/h tacho, en dat rijdt echt nog wel relaxed met deze kar, perfect voor te cruisen!
Ik heb tot nu toe toch niet echt last gehad van powergemis. In tunneltjes is het natuurlijk wel iets minder leuk
Maar het ding stopt pas bij 255 km/h tacho, en dat rijdt echt nog wel relaxed met deze kar, perfect voor te cruisen!
De goeie wereld is altijd saai
aaa de Leftlane heeft dus toch een 535d aangeschaft , ik dacht dat het een grap was
proficiat hopelijk is mijn volgende ( moest het terug BMW zijn ) ook een 35d
ik bedoel gewoon moest mijn volgende wagen terug een BMW zijn hoop ik dat ik mij dan een 35d kan permitteren ...
het kan evengoed zijn dat ik naar Audi( of een ander merk) ga shoppen ook hoor
Ik ben opzoek naar alpina's voor mn e30 maar ik heb gehoord dat er replica's in omloop zijn. Kan iemand me vertellen hoe ik het verschil zie, zodat ik me niet laat vangen. Tevens ook gehoord over alpina classic's, wat zijn datdan juist? Mvg
Maar die 535d's zijn tweedehands wat goedkoper te vinden, en het ruimteverschil is toch aanmerkbaar!
De automaat levert tot dusver ook geen klachten op. Als muggeziftend puntje zou ik mss nog aanhalen dat het doorschakelen een miliseconde later zou mogen gebeuren.
Verder heb ik af en toe vlak voor het zachtend tot stilstand komen een licht snokje als hij nog van 2 in z'n1 gaat. Aan de bak kan het volgens mij niet liggen aangezien in manuele modus op exact hetzelfde moment terugschakelen geen probleem oplevert.
Knappe kar LL.
Wat betreft het ietsje later schakelen; bedoel je dan als je de kickdown toepast of wanneer je 'normaal' rijdt?
Snokje van 2 naar 1 niet erg merkbaar hier. Is het echt storend?
En runflats; get rid of it , zul je geen moment beklagen!
ik beaam, absoluut een goeie cruiser voor autobahn, tegen 180-200 bolt die kar heerlijk. Vanaf 220 begint het te kruipen, maar dan moet je em maar chippen zeker?
Echt een ideale long distance kar, heel geleidelijk/soepel en stil. En met een verbruik van 9.5 a 10l is het absoluut een pakje zuiniger dan de sechs . Verder heel goede zetels, goed uitgerust, en de ophanging is een mooi compromis.
Comment