Oorspronkelijk geplaatst door Timo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenKnappe kar LL.
Wat betreft het ietsje later schakelen; bedoel je dan als je de kickdown toepast of wanneer je 'normaal' rijdt?
Snokje van 2 naar 1 niet erg merkbaar hier. Is het echt storend?
En runflats; get rid of it, zul je geen moment beklagen!
Dat snokje is geheel niet storend hoor, maar je kent dat, alles moet perfect zijn. Dealer heeft al gezegd dat ie het oplost als het niet weggaat. Het is ook niet altijd, en enkel als je héél geleidelijk tot stilstand komt.
Runflats: ik ben zelfs aan't het twijfelen om die rommel er meteen af te gooien en niet eerst die banden op te rijden.
Pano-dak is overigens echt niet storend, je hoort indd wel wat wind als het niet afgedekt is, maar tot nu toe ondervind ik zelfs dat niet echt als storend. Dat ding openzetten bij snelheden >70km/h is wel not done natuurlijk. Ik ben wel blij dat ik het heb, geeft toch een soort andere ambiente aan je interieur IMO.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenAls je normaal rijdt....Dat stoort niet echt maar volgens mij zou het dan nog iets relaxter/vlotter rijden op een of andere manier.
Dat snokje is geheel niet storend hoor, maar je kent dat, alles moet perfect zijn. Dealer heeft al gezegd dat ie het oplost als het niet weggaat. Het is ook niet altijd, en enkel als je héél geleidelijk tot stilstand komt.
Runflats: ik ben zelfs aan't het twijfelen om die rommel er meteen af te gooien en niet eerst die banden op te rijden.
Pano-dak is overigens echt niet storend, je hoort indd wel wat wind als het niet afgedekt is, maar tot nu toe ondervind ik zelfs dat niet echt als storend. Dat ding openzetten bij snelheden >70km/h is wel not done natuurlijk. Ik ben wel blij dat ik het heb, geeft toch een soort andere ambiente aan je interieur IMO.
Hopelijk wordt het goed opgelost, misschien al eens geprobeerd met een nieuwe CIP te installeren?
Runflats hebben we ook onmiddellijk eraf gegooid; liggen hier nog in de garage op de styling 135's en houden we als we een keer zotjes willen doen
Welke velgen liggen er eigenlijk onder? Komt er een topicje aan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenIk geef je gelijk daarin, als je een wagen koopt moet alles verlopen zoals je het wenst.
Hopelijk wordt het goed opgelost, misschien al eens geprobeerd met een nieuwe CIP te installeren?
Runflats hebben we ook onmiddellijk eraf gegooid; liggen hier nog in de garage op de styling 135's en houden we als we een keer zotjes willen doen
Welke velgen liggen er eigenlijk onder? Komt er een topicje aan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenVelgen zijn zelfde als Wannes z'n kar, maar mijne zijn 18", ik dacht dat die van hem 19" waren.
Styling 135 (18 ") als wintervelgen
Styling 172 (19 ") als zomervelgen
verschil zie onderstaande foto;
vooraan 172's, achteraan styling 135
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk BerichtenWaarom is vandekerckhove zijn concessie kwijt ? Enkel nog service blijkbaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL love Bekijk BerichtenIk ben opzoek naar alpina's voor mn e30 maar ik heb gehoord dat er replica's in omloop zijn. Kan iemand me vertellen hoe ik het verschil zie, zodat ik me niet laat vangen. Tevens ook gehoord over alpina classic's, wat zijn datdan juist? Mvg
Echte zijn er 66paar van gemaakt dacht ik... Maar ze hebben 20spaken ipv 19. Ik ben zelf niet zo voor replica's, maar voor 700euro heb je wel zo 4 nieuwe replica's en als ik ooit 17" nodig heb, gaat daar mijn voorkeur wel naar uit.
Voordeel is dat je niet ziet wanneer je 5bouts velgen steekt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
Wannes....nu begrijp ik u veel beter man....magistrale cruise kar!
Die van u ook gelimiteerd op 255?
Een 535d heeft toch chromé niertjes ???1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenEen 535d heeft toch chromé niertjes ???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenaaa de Leftlane heeft dus toch een 535d aangeschaft , ik dacht dat het een grap was
proficiat hopelijk is mijn volgende ( moest het terug BMW zijn ) ook een 35d
Das zoals de Paus in een hoerenkot!
En is de RS6 dan weg?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk BerichtenIk denk nog altijd dat dit een grap is : de LeftLane in een diesel!
En is de RS6 dan weg?
hmm toch denk ik dat de Paus soms naar een hoerenkot gaat hoor dus de vergelijking gaat niet op Rangelove
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk BerichtenIk denk nog altijd dat dit een grap is : de LeftLane in een diesel!
En is de RS6 dan weg?
Neen, Cörre wil zijn RS6 bijhouden omdat die in de verkoop toch geen cent meer opbrengt.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
Comment