Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gohja, ik bekijk het ook wel zo, ga nooit een wagen die niet af is de grond in boren, bij mij is het ook niet van dag a op dag b klaar.

Maar geef mij toch maar een meeting waar er ook gereden word Maar het was zeker geen slechte meeting.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sasse Bekijk Berichten
      Knap hoor.

Comment

• stelvio

zalig op stelvio

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
          Link me .
          zoek zelf turk.

op kapaza vind je een nederlandse firma en anders gewoon wat googelen
          dingske met zijne alfa heeft trouwens ook een adres gezet op mijn vraag.

Comment

• by ARQRAY.It is brakes duct full-scale FULL BUMPER

M3 sedan bumper op sedan

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Rijd vanachter uw computer mee met de nieuwe BMW

BMW Nederland heeft een unieke manier bedacht om geïnteresseerden kennis te laten maken met de nieuwe 3 Series. Op InteractieveProefrit.nl kijkt u live mee over de schouder van iemand die een échte proefrit maakt met deze wagen. U kunt die persoon bovendien zelf vragen hoe de auto bevalt.
              De stunt van BMW is dinsdag gestart en zal twee weken duren. In die periode toeren er twee gloednieuwe BMW 3 Series door heel Nederland, die u op InternetactieveProefrit.nl op de voet kunt volgen; niet alleen via het cameraatje dat in de wagens is gemonteerd, maar ook real-time op een Virtual Earth-map. Onderweg kunt u de bestuurder via de mobiele telefoon allerlei vragen stellen over de wagen en z’n rijgedrag (het telefoonnummer staat onder de videobeelden), of u leest op de website de commentaren die eerdere bestuurders na hun proefrit per sms hebben doorgestuurd. Die bestuurders zijn overigens de winnaars van een online wedstrijd waarbij BMW Nederland de komende dagen 120 echte proefritten weggeeft.
              Wie werkelijk niets van de interactieve proefritten wil missen, kan de camerabeelden als een soort widget in zijn eigen site of blog integreren. Een snufje voor de échte BMW-fanaten, zullen we maar zeggen.
              Michel van der Ven

Comment

• eigenlijk niet over nagedacht denk ik: stel je bent aan het proefrijden en iedere minuut een telefoon in het spitsuur

Comment

• Weet er iemand of de voorbumper van een 1 Coupé of cabrio met M-sportpakket op een 1 E87 hatch (5 deurs dus) zou passen?
                  En heeft er misschien iemand een foto van? Dat moet echt mooi staan
                  Deze voorbumper dus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
                    eigenlijk niet over nagedacht denk ik: stel je bent aan het proefrijden en iedere minuut een telefoon in het spitsuur
                    maar wel een mooie controle om je aan de regels te houden. big brother is watching.

lijkt me vooral de hoofdreden. en de reden dat zij opgeven is eerder een afleiding.

Comment

• MA HOW

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter

Comment

• *twijfelt tussen en *

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                            *twijfelt tussen en *

Pak maar .

Comment

• lekker

Comment

• die velge op dien z8 en die 3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                  Pak maar .
                                  Standaard Z8-velgen vind ik wel behoorlijk tegenvallen
                                  Gelukkig is er nog Alpina

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter

Comment

• Das toch zo mottig als maar kan zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                        Das toch zo mottig als maar kan zijn?
                                        ja hoor.
                                        2015 BMW F11 520dA
                                        1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• BBS =

Comment

Working...
                                          X