Lekkere kar Sasse! Die facelift is echt bruut op de voorkant gezien
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk BerichtenBB5 velgen vind je gemakkelijker en zijn net dezelfde.
gemiddeld een 1200€ voor 4 19inch velgen met banden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk BerichtenHandig die aw tracking service
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk BerichtenHandig die aw tracking serviceEn dees is tenminste met foto's!
Ben wel al vergeten welke dag en welk uur het was. In ieder geval, het is een knappe verschijning die cabrio! De vrouw heb ik niet gezien, ik moest linksaf, dus daar kan ik mij niet over uitspreken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk BerichtenNope we waren daar met de witte cabbie.
Comment
-
Twa is een topmeeting maar er stonden 700 wagens ofzo en samen met heel schone ook een heleboel opvulling. Ikzelf zie ook maar een auto of 1OO graag van die hoop. Maar die maken het goed genoeg voor mij en ik negeer die 6OO andere die me niks of weinig raken. Ik heb er geen last van dat ze daar staanJe moet ergens beginnen, niemand heeft een topprojektz vanaf day 1 en sommige leren uit hun fouten en anderen niet. Das het leven
Comment
Comment